mag ik meequote:Op zondag 28 augustus 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze wil samen op reis naar Zanzibar.
Ja gewoon met een Embraer naar Schipholquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je vliegt dus wel echt vanaf Brussel? Weet dat het vroeger zo was dat je dan boekte vanaf Brussel maar dat je dan vanaf Schiphol vloog en dat je dan met de trein van Brussel naar Amsterdam moest omdat je treinkaartje dan gechecked werd. Ofzo.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon met een Embraer naar SchipholVlucht van een uurtje waarvan waarschijnlijk al de helft taxi-tijd is
Hé ik ben een package deal hèquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt het. Wacht alleen even met het opzetten van je maga-petje.
Komt die date straks met een maga petje op, en heeft dimmy spijt dat ze de hare niet bij zich heeftquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt het. Wacht alleen even met het opzetten van je maga-petje.
wow over haast gesprokenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze wil samen op reis naar Zanzibar.
dadelijk is ze super links?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hé ik ben een package deal hè
All inclusive Dimmy?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hé ik ben een package deal hè
denk dat dergelijke constructies ivm vliegschaamte niet meer aangeboden worden nuquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon met een Embraer naar SchipholVlucht van een uurtje waarvan waarschijnlijk al de helft taxi-tijd is
Dat je gaat landen en denkt bijna thuis en dat je dan die landingsbaan in ongeveer fucking Hoofddorp hebt. Ook leuk altijd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Dat je tijdens het taxiën in slaap valt, wakker schrikt en denkt "zijn we er al joh" maar dat je dan nog aan het taxiën bent.
Ja het scheelde iets van 200 per ticket en ik stap over op de vlucht die ik anders als directe vlucht zou hebben genomenquote:
Gereed houden in de handtas. Samen met de bus pepperspray.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt die date straks met een maga petje op, en heeft dimmy spijt dat ze de hare niet bij zich heeft
kost je ook weer 200 om er te komenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het scheelde iets van 200 per ticket en ik stap over op de vlucht die ik anders als directe vlucht zou hebben genomen
"Waarom landen we in een weiland."quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat je gaat landen en denkt bijna thuis en dat je dan die landingsbaan in ongeveer fucking Hoofddorp hebt. Ook leuk altijd.
Op Lowlands gezien ooitquote:
Op alles voorbereidquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gereed houden in de handtas. Samen met de bus pepperspray.
Nou zij zei in haar bio van ik zoek iemand om mee te reizen die ik zei zo grappend van “ waar gast de reis naar toe”.quote:
Begint er op te lijken ja ;Pquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op Lowlands gezien ooit![]()
Misschien moet je ook keertje mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |