Komen die van jou af?quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat had k toen met zwemmen ook vaak
neequote:Op maandag 29 augustus 2022 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komen die van jou af?
https://www.ad.nl/binnenl(...)eer-buiten~a4236887/
neequote:Op maandag 29 augustus 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen last van vliegen daar dan?
Ik mis de tijd dat je gewoon alles gratis kon lezen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komen die van jou af?
https://www.ad.nl/binnenl(...)eer-buiten~a4236887/
Bejaarden in het zwembadquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee alleen maar gezwommen. Dobbermensen komen niet om 7 uur. Ik was trouwens verreweg de jongste.
Ja die publieke baden zitten vol honderden liters zure bejaardenzeik, en erger.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bejaarden in het zwembad
Zeker nog incontinent ook.
Helemaal niet vandaagquote:
Merk je toch niet in dat waterquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bejaarden in het zwembad
Zeker nog incontinent ook.
Menstruerende wezens die denken dat een tampon ook op de zwaarste dag wel voldoende tegenhoudt.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die publieke baden zitten vol honderden liters zure bejaardenzeik, en erger.
Omroep Max sap.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Menstruerende wezens die denken dat een tampon ook op de zwaarste dag wel voldoende tegenhoudt.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Menstruerende wezens die denken dat een tampon ook op de zwaarste dag wel voldoende tegenhoudt.
Ja je mag er graag een drama van maken jijquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die publieke baden zitten vol honderden liters zure bejaardenzeik, en erger.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je mag er graag een drama van maken jijMaar het is wel zo, dat weet iedereen. Ik ben eens een dagje meegelopen met het chemisch lab op mijn werk en dan zie je ook dat zwemwatermonsters geanalyseerd worden op ureum (pis) en permanganaat (een ion dat diagnostisch is voor andere lichaams-afscheidingen). En daar komt nooit nul uit
quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat helpt
https://voca.ro/13sSQkdXrdax
En toch zwem je graag in zwembaden?quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je mag er graag een drama van maken jijMaar het is wel zo, dat weet iedereen. Ik ben eens een dagje meegelopen met het chemisch lab op mijn werk en dan zie je ook dat zwemwatermonsters geanalyseerd worden op ureum (pis) en permanganaat (een ion dat diagnostisch is voor andere lichaams-afscheidingen). En daar komt nooit nul uit
Tuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En toch zwem je graag in zwembaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |