nog niet genoeg hoorquote:Op maandag 29 augustus 2022 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had het ook nodig. Nu de alptop maar aanzwengelen.
Ik verwacht toch minimaal een straf dan nog voor Verstappen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 07:58 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/nu-form(...)egie-saboteerde.html![]()
Hoeftniequote:Op maandag 29 augustus 2022 06:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je om 9 niet terug bent bellen we de politie.
hoe was het?quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Poepoe.
Nou even ontbijten. En aan het werk.
Ja lekkerquote:
dit smeekt om een voiceclipquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Moeten we al een amber alert uitvaardigen voor @:4everblackeyed?
De politie vraagt uw aandacht voor het volgende:
Sinds vrijdag is 4E vermist. Signalement: compacte vrouw, met een neiging om mensen naar de enkels te vliegen. Loopt doorgaans hand in hand met Wattenschijfje, een zwartwitte labracaaf.
Benader hen niet zonder koffie en verwenbroccoli.
Heb je ook gezwommen. of alleen gedobberd?:Pquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekkerAlleen eerst 200 meter in het binnenbad gelegen vol met ouwe vellen. En toen ik net wou gaan omkleden zag ik pas dat er ook een buitenbad was dus ben ik daar nog gauw even in gegaan ook
Maar best druk alles bij elkaar. En volgende keer kun je prima op t fietsje.
Denk dat een ingesproken bericht meer bereik gaat hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Sinds vrijdag is 4E vermist. Signalement: compacte vrouw, met een neiging om mensen naar de enkels te vliegen. Loopt doorgaans hand in hand met Wattenschijfje, een zwartwitte labracaaf.
Rechtstreeks door naar Las Vegas om te trouwen met haar droom Brabo denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:44 schreef UitStraling het volgende:
"Die mensen in Ter Apel blijft ook niks bespaard. Eerst op straat slapen, dan een optreden van Glenda voor de poort"
Nee alleen maar gezwommen. Dobbermensen komen niet om 7 uur. Ik was trouwens verreweg de jongste.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je ook gezwommen. of alleen gedobberd?:P
Als dat helptquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat een ingesproken bericht meer bereik gaat hebben
ja dat had k toen met zwemmen ook vaakquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee alleen maar gezwommen. Dobbermensen komen niet om 7 uur. Ik was trouwens verreweg de jongste.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat helpt
https://voca.ro/13sSQkdXrdax
Je hebt er een prima stem voor.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat helpt
Ik was uiterst serieusquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Bij labracaaf moet je volgens mij zelf ook je best doen om niet te lachen
Komen die van jou af?quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat had k toen met zwemmen ook vaak
neequote:Op maandag 29 augustus 2022 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komen die van jou af?
https://www.ad.nl/binnenl(...)eer-buiten~a4236887/
neequote:Op maandag 29 augustus 2022 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen last van vliegen daar dan?
Ik mis de tijd dat je gewoon alles gratis kon lezen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komen die van jou af?
https://www.ad.nl/binnenl(...)eer-buiten~a4236887/
Bejaarden in het zwembadquote:Op maandag 29 augustus 2022 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee alleen maar gezwommen. Dobbermensen komen niet om 7 uur. Ik was trouwens verreweg de jongste.
Ja die publieke baden zitten vol honderden liters zure bejaardenzeik, en erger.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bejaarden in het zwembad
Zeker nog incontinent ook.
Helemaal niet vandaagquote:
Merk je toch niet in dat waterquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bejaarden in het zwembad
Zeker nog incontinent ook.
Menstruerende wezens die denken dat een tampon ook op de zwaarste dag wel voldoende tegenhoudt.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die publieke baden zitten vol honderden liters zure bejaardenzeik, en erger.
Omroep Max sap.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Menstruerende wezens die denken dat een tampon ook op de zwaarste dag wel voldoende tegenhoudt.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Menstruerende wezens die denken dat een tampon ook op de zwaarste dag wel voldoende tegenhoudt.
Ja je mag er graag een drama van maken jijquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die publieke baden zitten vol honderden liters zure bejaardenzeik, en erger.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je mag er graag een drama van maken jijMaar het is wel zo, dat weet iedereen. Ik ben eens een dagje meegelopen met het chemisch lab op mijn werk en dan zie je ook dat zwemwatermonsters geanalyseerd worden op ureum (pis) en permanganaat (een ion dat diagnostisch is voor andere lichaams-afscheidingen). En daar komt nooit nul uit
quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat helpt
En toch zwem je graag in zwembaden?quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je mag er graag een drama van maken jijMaar het is wel zo, dat weet iedereen. Ik ben eens een dagje meegelopen met het chemisch lab op mijn werk en dan zie je ook dat zwemwatermonsters geanalyseerd worden op ureum (pis) en permanganaat (een ion dat diagnostisch is voor andere lichaams-afscheidingen). En daar komt nooit nul uit
Tuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En toch zwem je graag in zwembaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |