Het ligt niet aan Ferrari, het ligt aan hoe het team gerund wordt. En nu is dat alsof het een stel laboratorium chimpansees zijn die aan de knopjes draaien.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard, Ferrari zit niet al 1000 jaar in de F1 ofzo...
If you pay peanuts, you get monkeysquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Ferrari, het ligt aan hoe het team gerund wordt. En nu is dat alsof het een stel laboratorium chimpansees zijn die aan de knopjes draaien.
And then it goes bananas.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
If you pay peanuts, you get monkeys
Dat ligt dus uiteraard wél aan Ferrari zelf..quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Ferrari, het ligt aan hoe het team gerund wordt. En nu is dat alsof het een stel laboratorium chimpansees zijn die aan de knopjes draaien.
Vooruit, die geef ik jequote:Op zondag 28 augustus 2022 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ligt dus uiteraard wél aan Ferrari zelf..
Ze betalen strategen slecht ja? Bron?quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
If you pay peanuts, you get monkeys
Waaruit blijkt dat ze "peanuts" betalen dan?quote:
quote:
Weet Toto dat het getal 13 ongeluk brengt?quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
Weten we dat ook weer
Dat zei ik nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ze "peanuts" betalen dan?
En ja, ik snap dat het een woordgrap was.
Dat is bijgeloof.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weet Toto dat het getal 13 ongeluk brengt?
Volgend jaar de W13B.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weet Toto dat het getal 13 ongeluk brengt?
Er was wat meer risico dan in een “normale” situatie inderdaad en uiteindelijk verloor Leclerc er ook alleen maar door, maar zo groot als jij deze fout maakt, is hij (wat mij betreft) gewoon niet. Denk ook niet dat hij voorbij komt als we aan het eind van het seizoen een compilatie krijgen van de slechtste calls van Ferrari dit jaar. En dat wordt best een lange compilatie.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat het mislukt. Het gaat om het moment waarop en de relevantie van dat punt in relatie tot het risico.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ze "peanuts" betalen dan?
En ja, ik snap dat het een woordgrap was.
Onbedoeld wraak nemen voor een eerdere onbedoelde actie? Dat klinkt cryptisch!quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:51 schreef beantherio het volgende:
Iets waar iemand op Reddit nog fijntjes op wees: dat (onbedoelde) gedoe met die tearoff was (onbedoelde) wraak voor de last die Verstappen in Jeddah had van een tearoff van Charles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |