Nee, dat is Ferrari, het team is groter dan de coureur, de coureur mag Ferrari niet afvalen, of welk deel van het team dan ook de schuld ergens van geven, anders kan hij direct vertrekkenquote:Op maandag 29 augustus 2022 12:02 schreef opgebaarde het volgende:
Die Leclerc is een rare vent. Hij neemt graag verantwoordelijkheid voor fouten. Zo ook gisteren meldt hij dat het zijn schuld is dat hij in de pits te hard gereden heeft en ondertussen meldt zijn team dat het komt omdat een sensor kapot was.
Dit ja, totaal oninteressant gezever in mijn opinie. Hamilton zat fout, geeft toe fout te zitten en Alonso vind hem een eikel. Nou, boeiend.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:31 schreef beantherio het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom een akkefietje van twee subtoppers voor zoveel discussie zorgt.![]()
*zoekt dekking*![]()
Hamilton heeft een mythische status en het is ook een mooie afleiding zodat men het niet hoeft te hebben over de domme fout.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit ja, totaal oninteressant gezever in mijn opinie. Hamilton zat fout, geeft toe fout te zitten en Alonso vind hem een eikel. Nou, boeiend.
Was die actie dom, of vervolgens een minuut je auto kapot trappen? Of was het nog dommer om de auto maar ergens dom in een bocht te zetten terwijl elk andere coureur hem bij een exit bij marshals zou parkeren.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hamilton heeft een mythische status en het is ook een mooie afleiding zodat men het niet hoeft te hebben over de domme fout.
Weet je dat zeker, ik dacht dat Vettel dat had in 2013quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nog 4 wins dan evenaart Max het record Michael Schumacher van de meeste wins in 1 seizoen
Volgens mij delen ze dat record.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, ik dacht dat Vettel dat had in 2013
De hele week cakequote:Op maandag 29 augustus 2022 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet
Tenzij je echt een cake week hebt
FATWEEK.quote:
care week met cake in een raceweekquote:Op maandag 29 augustus 2022 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet
Tenzij je echt een cake week hebt
quote:Op maandag 29 augustus 2022 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
care week met cake in een raceweek
Het blijft Ferrari,quote:Op maandag 29 augustus 2022 00:08 schreef Twieki het volgende:
Echt... Waarom zou je nog voor Ferrari willen rijden..? Het is een ongelooflijk kutteam.
fuck dit, ben vandaag weer begonnen met werken, wil rustig aandoen ivm vakantie tapas en biertjes.... wat krijg je op de 1ste dag? ontbijt bij jaarstart, lunch bij team vergadering en taart + dikke borrel bij afscheid van collega's die in de vakantie met pensioen zijn gegaan .....quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand op tweakers is creatief met photoshop geweest
Het is ook niet normaal wat dat jong aam het uitspoken is op het moment.quote:
Waarbij Schumacher (18) dat deed in een seizoen met minder races dan Vettel (19).quote:
Een aantal jaar geleden was het nog verboden om tear offs op de baan of in de pitlane te gooien. Mogen ze naast de juwelen, track limits, etc. ook wel op gaan handhavenquote:Op maandag 29 augustus 2022 22:17 schreef franske19 het volgende:
Een Italiaanse journalist heeft diepgravend onderzoek gedaan op basis van de onboard beelden en de tear off die Leclerc's race frustreerde blijkt toch niet van Verstappen te zijn geweest maar van Stroll.
Die regel is na een paar races al geschrapt omdat het vrijwel onmogelijk bleek om het ding in je cockpit te bewaren.quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden was het nog verboden om tear offs op de baan of in de pitlane te gooien. Mogen ze naast de juwelen, track limits, etc. ook wel op gaan handhaven
Gelukkig, anders had men weer iets om ook dit kampioenschap mee naar beneden te halen...quote:Op maandag 29 augustus 2022 22:17 schreef franske19 het volgende:
Een Italiaanse journalist heeft diepgravend onderzoek gedaan op basis van de onboard beelden en de tear off die Leclerc's race frustreerde blijkt toch niet van Verstappen te zijn geweest maar van Stroll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |