Dat soort spinnen zijn juist minder ergquote:
Wacht maar tot je snachts ineens geluid hoort, je het licht aanzet en er zo’n gedrocht boven je hangt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat soort spinnen zijn juist minder erg![]()
Kunnen zich ook niet makkelijk verstoppen.
Van die voetstapjes onder je bed 🕷quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:13 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je snachts ineens geluid hoort, je het licht aanzet en er zo’n gedrocht boven je hangt.
Sindsdien niet meer geslapen.
Heb er vroeger 2 als huisdieren gehad! schatten van een beesten. wilde spinnen zijn wel anders jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:13 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je snachts ineens geluid hoort, je het licht aanzet en er zo’n gedrocht boven je hangt.
Sindsdien niet meer geslapen.
Was op de Gili’s. Als die ook in Nederland rond gaan lopen emigreer ik.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb er vroeger 2 als huisdieren gehad! schatten van een beesten. wilde spinnen zijn wel anders jamaar in Europa in principe vrijwel nooit giftig volgens mij
quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:16 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Was op de Gili’s. Als die ook in Nederland rond gaan lopen emigreer ik.
Of in je mond.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
Joh stel je niet aan, die lieve spin kruipt vannacht gewoon lekker tegen je aan in bed
quote:
salamanders zat in Nederland hoor, heb er nog een paar in mijn vijverquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]liever spinnen dan salamanders... Echt, als ik ergens een salamander zie, emigreer ik per direct.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |