Broer zwaar terechte klacht, sowiezo Evertonquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:40 schreef jigggy het volgende:
Wtf is deze
Waarom zie ik de laatste tijd steeds meer mensen met voetbalshirts op festivals , zag laatst een groep jongens met allemaal een Everton shirt aan
Als je ff n rondje door de super gaat of naar de gym of het stadion kan dat ,maar je gaat toch niet met een sportshirt naar een festival
soberso didquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:42 schreef Näsenbar het volgende:
Beter gewoon in Gucci shirt gaan toch!
Volledig eens met jou compagnonquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:41 schreef gers het volgende:
[..]
Broer zwaar terechte klacht, sowiezo Everton
Draag we we speak mijn Nottingham forest shirt in de basic fit, moet kunnenquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:57 schreef Cockwhale het volgende:
Sowieso voetbalshirts, waar je ze ook draagt...
Ohja die doorgesnoven harrie met z’n psg shirtquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:58 schreef Raw85 het volgende:
Is een beetje overgewaaid vanuit het VK, met name Glastonbury
Ik heb expres jou niet genoemd in de OP mister man city omdat ik weet waarom je m aan hadquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:01 schreef Solotovski het volgende:
Dan beter je daily paper shirtje aan die iedereen en zijn moeder draagt
Het nieuwste uitshirt van Ajax is gemaakt in samenwerking met Daily Paper toevallig. Dus het gaat waarschijnlijk dubbel zo erg worden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:01 schreef Solotovski het volgende:
Tepels doorschijnend?quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:16 schreef Jahr00n het volgende:
ik loop altijd in super tighte witte t-shirt met sicke v nek
de wijven drijven weg als ze me zien
Haten op Alex from Glastoquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:01 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ohja die doorgesnoven harrie met z’n psg shirt
Wel mooi shirt als je dan toch een voetbal shirt aan doet
Hier verder @capuchon_jongen , puur om te voorkomen dat je dit topic dichtrost. ;')quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Of mensen met voetbalshirts op een festival
Dat vind ik nog 10x erger
Waarom hebben die gasten altijd van die spastische vingers?quote:
Nottingham forestquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:52 schreef Näsenbar het volgende:
Als mensen een tof shirt van een obscure club aanhebben hebben vind ik dat wel tof, vooral als er nog een persoonlijke connectie aan vast zit. Als je als sukkeltje een Real Madrid of Liverpool shirt van 90 aan doet in de sportschool dan is het gewoon zielig.
@het_blockjequote:Op zondag 28 augustus 2022 20:39 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik heb in de 00's regelmatig met een Sportshirt van het NL-volleybalteam op festivals gelopen
wat slechtquote:
1. FC Union Berlinquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:52 schreef Näsenbar het volgende:
Als mensen een tof shirt van een obscure club aanhebben hebben vind ik dat wel tof, vooral als er nog een persoonlijke connectie aan vast zit. Als je als sukkeltje een Real Madrid of Liverpool shirt van 90 aan doet in de sportschool dan is het gewoon zielig.
Oh mijn fout. Had die andere moeten dichtgooien.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:23 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Hier verder @:capuchon_jongen , puur om te voorkomen dat je dit topic dichtrost. ;')
Je kon er inderdaad niet omheen op Lowlands. Wel usual suspects.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:01 schreef Solotovski het volgende:
Dit ja,quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:57 schreef Cockwhale het volgende:
Sowieso voetbalshirts, waar je ze ook draagt...
Wat het ergste is: er zijn trainingspakken/broeken/jacks die speciaal gemaakt zijn voor de modieuze mensen (bijvoorbeeld adidas originals). Die strakke kutdingetjes zijn speciaal ontworpen voor sport (voetbal). Die broeken hebben allemaal zo'n band onderin de pijp die de broek van de schoenen houdt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:05 schreef schommelstoel het volgende:
Wat nog erger is, van die typische gastjes die alle dagen in zo'n strak trainingspak lopen met hele dunne enkeltjes en zo'n schoudertasje aan de zijkant.
Dat is meer voor 'alto's'. Bestaan al niet meer sinds 1999 ofzo.quote:Op maandag 5 september 2022 13:31 schreef herverwijderd het volgende:
Is zelf een t-shirt tie-dyen niet meer de look voor festivals dan?
Zal ook wel aan het festival liggen en dat ik voor het laatst op een festival was in de vroege jaren 2000____________
Alto's liepen altijd in verwassen zwart (beetje wannabe goths) of in zijden pyjamabroeken.quote:Op maandag 5 september 2022 13:35 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Dat is meer voor 'alto's'. Bestaan al niet meer sinds 1999 ofzo.
Tie dye was ook gewoon alto. Gestolen van hippies en genoeg softere alto-bands die het droegen.quote:Op maandag 5 september 2022 13:50 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Alto's liepen altijd in verwassen zwart (beetje wannabe goths) of in zijden pyjamabroeken.
Waar ik op school dan toch.
Draken en tijgerblousjes op festivalquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:26 schreef Enchanter het volgende:
Geen 24/7 een wolvenshirt of een drakenblouse dragen
Tijgerblousjes , nooit opgelet eigen.quote:Op maandag 5 september 2022 16:54 schreef Passionfruit het volgende:
[..]
Draken en tijgerblousjes op festival
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op maandag 5 september 2022 18:37 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tijgerblousjes , nooit opgelet eigen.
Net even gekeken , zitten wel een paar vette tussen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit een beetje te twijfelen welke te nemen , ik vind die laatste het mooist, maar die kost ¤ 1.250,00
Nee de eerste is wel leuk. Op berhska ook gaaf shirtje met tijgers en drakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |