quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij blijft de allerbeste F1 coureur.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
miss moet je eens kappen met je obsessie en een leven gaan zoeken
Lolquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan niet.
Die kankerlul zit mij te kattenen hij lacht zich dood.
Ik trek die gast niet meer
Daarom zwijg ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:47 schreef greysbones het volgende:
Soms
Als je geen verstand hebt van iets
Kun je beter niks zeggen![]()
![]()
Ik gok erop dat jij er meer verstand van hebtquote:
Nou niet echt hoorquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok erop dat jij er meer verstand van hebt
Een naam topicquote:
Schumacherquote:
Ik snap het, best emotioneel dit.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment wel een beetje snot in mijn neus.
Lekker ite.quote:
Als ze over je lullen ben je interessantquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment wel een beetje snot in mijn neus.
Hij is zeker een mooie tweede achter GOAT Prostquote:
Ik voel me vereerdquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze over je lullen ben je interessant
Ferrari is echt intens KUT bezig laatste tijdquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is zeker een mooie tweede achter GOAT Prost
Herkenningquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
[..]
Ferrari is echt intens KUT bezig laatste tijd
Waar heb je het over?quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
miss moet je eens kappen met je obsessie en een leven gaan zoeken
quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
[..]
En toch staan ze boven Lewis Jankterton en Mercefaalquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
[..]
Heer aloa.quote:
Ik ga zaterdagavond wel ff kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2022 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Al zin in de Visserijdagen?
Nog wel ja.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
En toch staan ze boven Lewis Jankterton en Mercefaal
Ham was wel zo eerlijk om hand in eigen boezem te steken..quote:
Ja zeker wel. Altijd gezellig.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga zaterdagavond wel ff kijken![]()
Kom jij daar weleens?
Dat siert hem wel idd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ham was wel zo eerlijk om hand in eigen boezem te steken..
quote:
Je hebt er wel lol in.quote:
Daarin ben je nog een beginneling in. Grashopper.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeker weten.. Ik kan ook trollen
Je moet ergens beginnen hequote:Op zondag 28 augustus 2022 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarin ben je nog een beginneling in. Grashopper.
😮quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nog even en ze lijkt op jou.quote:
Trollen is niet leuk. Zou ik nooit doen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik aan tafel zitquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had het over die pot 3 tafels verder
?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog even en ze lijkt op jou.
dat zeg ik niet, ik zeg dat er 3 tafels verder een pot zitquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik aan tafel zit
Vraag het danquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, ik zeg dat er 3 tafels verder een pot zit
ik wil weten wat zij eet
Potgroente 🤣quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, ik zeg dat er 3 tafels verder een pot zit
ik wil weten wat zij eet
Dus jullie vreten de komende week restjes chineesquote:
Vannes vibes: "Hier heb je ei!!!"quote:
Zitten die ook in een ‘pot’quote:
Nopequote:Op zondag 28 augustus 2022 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jullie vreten de komende week restjes chinees
quote:
Niet? volgens mij kan jij dat als de bestequote:Op zondag 28 augustus 2022 18:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Trollen is niet leuk. Zou ik nooit doen.
quote:
Verwerkt?quote:
https://www.gpfans.com/en(...)e-back-alonso-crash/quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:20 schreef Haags het volgende:
De Max fans beginnen wel een beetje praatjes te krijgen. Hamilton blijft nog jarenlang NR1. Dus beetje gedeisd houden.
Die zijn echtquote:
quote:
https://nos.nl/livestream(...)ama-nieuw-beijerlandquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Zo meteen een persconferentie over dat ongeluk in nieuw beijerland
Gaan ze een lockdown aankondigen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Zo meteen een persconferentie over dat ongeluk in nieuw beijerland
Dit was vrij heftig.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)ama-nieuw-beijerland
Doe niet zo dom zeg.quote:
Hier ook.quote:
Hier doet hij het nog gewoon op mobielquote:
Heb ik ook als ik klaar ben met pissen.quote:
Paul die komt echt niet van zijn zolder kamer af hoorquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:38 schreef Haags het volgende:
@:dotteke
@:paul heeft zich weer misdragen. Oerwoudgeluiden bij fc utreg
oerwoudgeluiden uit het raamquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Paul die komt echt niet van zijn zolder kamer af hoor
Ach, hij denkt nu weer dat hij Tarzan isquote:
Nu heb ik beeld van Paul in een Tarzan outfitquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, hij denkt nu weer dat hij Tarzan is
quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu heb ik beeld van Paul in een Tarzan outfit
quote:
🤣quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:38 schreef Haags het volgende:
@:dotteke
@:paul heeft zich weer misdragen. Oerwoudgeluiden bij fc utreg
quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tetwijl hij aan @Haags zijn liaan slingertquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
quote:Op een dag ontmoet Jane,Tarzan in de jungle.
Ze is vrijwel onmiddellijk verkocht en uitermate aangetrokken tot deze wildeman en tijdens een gesprek babbelen ze over zijn leven in de jungle.
Ze vraagt hem hoe hij zijn seksuele noden bevredigt.
"Wat is dat?", vraagt hij, niet wetende waar ze op doelt.
Ze legt hem onmiddellijk uit wat seks is, waarop hij zegt:
"Oh dat, wel ik gebruik meestal een gat in de stam van een boom".
Zichtbaar verafschuwt zegt ze: "Tarzan, je doet het helemaal
verkeerd, ik zal je uitleggen hoe je het wel moet doen".
Ze doet haar kleren uit, gaat liggen op de grond en spreidt haar benen.
"Hier",zegt ze,"hiermee moet je dat doen!"
Tarzan doet zijn lendendoek uit, gaat een stap dichterbij
staan en geeft haar plotseling een krachtige trap in het kruis.
Jane rolt in het rond van de pijn, en wanneer ze uiteindelijk een beetje tot positieven komt, vraagt ze:
"Waarom in godsnaam deed je dat nu?"
"Gewoon ff checken of er geen eekhoorn in zit!"
Waarom moet ik opeens aan Blue Lagoon denken?quote:
Omdat die laatst op tv was?quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom moet ik opeens aan Blue Lagoon denken?
Lijkt er heel erg op hequote:Op zondag 28 augustus 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik dacht Robbie Williams dit nummer zong, maar niet dus
Ik dacht het eerst ookquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nogal ja.. vandaar dat ik het ook dacht
Dat ook idd..quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
Niet alleen de stem maar ook de stijl
Gewoon een stem uit de kinderkamerquote:
* Mrsloveable zet haar muziek wat zachter, hoor ik hem ook niet meerquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon een stem uit de kinderkamer
Negeren
quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable zet haar muziek wat zachter, hoor ik hem ook niet meer
Ik niet, hij->quote:
Ik klik lekker nietquote:
Verstandig.quote:
En lief.quote:
En je houdt ook nog van badeendjes. Wat een droomvrouw ben je ook.quote:
Daar kan je alleen maar van dromenquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En je houdt ook nog van badeendjes. Wat een droomvrouw ben je ook.
Kreng.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar kan je alleen maar van dromen
Lieffffquote:
Vrouwen die beginnen met denken kramen de raarste dingen eruitquote:
Ze is zelf...quote:
Idd, die hebben daarvoor geen drank nodig.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen die beginnen met denken kramen de raarste dingen eruit
Dat zeker. 😉quote:
In drank zitten vrouwelijke hormonen. Als je er teveel van drinkt kun je niet meer fatsoenlijk rijden, kraam je de raarste dingen uit en doe je de meest stomme dingen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, die hebben daarvoor geen drank nodig.
Jij ook wel, naja een beetje dan.quote:
Oh echt, dacht dat mannen daar last van hadden. Maar ben denk ik in de war, want dat doen mannen die naar sport kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen die beginnen met denken kramen de raarste dingen eruit
Klopt, ik kijk nooit naar sport en zeg ook nooit wat raars.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh echt, dacht dat mannen daar last van hadden. Maar ben denk ik in de war, want dat doen mannen die naar sport kijken
Stil maarquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In drank zitten vrouwelijke hormonen. Als je er teveel van drinkt kun je niet meer fatsoenlijk rijden, kraam je de raarste dingen uit en doe je de meest stomme dingen.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Greysie allermachtigste top TT Queen!
Principessa.quote:
Jij bent ook een eendjequote:Op zondag 28 augustus 2022 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, ik kijk nooit naar sport en zeg ook nooit wat raars.
Alles rustig,met jou?quote:
Powerwomanquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mooizo![]()
Wel oke, niet klagen maar dragen !!
En bidden om kracht...quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mooizo![]()
Wel oke, niet klagen maar dragen !!
Potverdikkie waar haal je al die wijsheid vandaanquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wat je geeft, verdien je natuurlijk terug!
quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Potverdikkie waar haal je al die wijsheid vandaan
Boekje op de wc met tegeltjeswijsheden.quote:
Ik heb alleen maar geurtjes op de wcquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boekje op de wc met tegeltjeswijsheden.
Ik heb ook een geurtje op de wc als ik klaar ben.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar geurtjes op de wc
quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook een geurtje op de wc als ik klaar ben.
Een lucifer aansteken werkt goed. Tip uit de tijd van oma.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]Ik wist dit daarom snel de volgende post
Ik ben me inmiddels mentaal aan het voorbereiden om weer op de bank naast mijn eigen zeik wijf te gaan zittenquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaar dat jij meer dan welkom bent
Laat @hemarookworst dat niet horen, als hij een vuurtje opsteekt vaagt hij meteen de halve wijk wegquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een lucifer aansteken werkt goed. Tip uit de tijd van oma.
* greysbones vertaald voor andere usersquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben me inmiddels mentaal aan het voorbereiden om weer op de bank naast mijn eigen zeik wijf te gaan zitten
Ik denk dat ik hier de schokgolf kan voelen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat @:hemarookworst dat niet horen, als hij een vuurtje opsteekt vaagt hij meteen de halve wijk weg
Tering druk, we zijn net na de finish vertrokken en via de paddock service weg gegaan en alsnog dik uur geduurt voor we op de snelweg warenquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
Maaruh @:DerRabbit
Je bent snel weer weg!
Niet druk ?
Poh mazzel dat je via een andere weg weg konquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tering druk, we zijn net na de finish vertrokken en via de paddock service weg gegaan en alsnog dik uur geduurt voor we op de snelweg waren
Zekerquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een lucifer aansteken werkt goed. Tip uit de tijd van oma.
Het is echt zo, poeplucht wordt veroorzaakt door ammoniak. Dat wordt door zwavel(lucifers) geneutraliseerd/gemaskeerd.quote:
quote:Reukzin verdoofd
De Australische scheikundige John Christie heeft een andere verklaring. Hij stelt dat luciferkoppen veel zwavel bevatten. Bij ontbranding wordt zwavel omgezet in zwaveldioxide. Dit gas heeft een heel doordringende geur waar de neus bijzonder gevoelig voor is. Daardoor raakt de reukzin zelfs gedeeltelijk verdoofd. Hierdoor onstaat wellicht het idee dat we de geur van ontlasting minder goed waarnemen wanneer we een lucifer aansteken. Een manier om je neus een beetje voor de gek te houden dus.
Voor de gek houdenquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is echt zo, poeplucht wordt veroorzaakt door ammoniak. Dat wordt door zwavel(lucifers) geneutraliseerd/gemaskeerd.
[..]
Laten we het luchtig houdenquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben me inmiddels mentaal aan het voorbereiden om weer op de bank naast mijn eigen zeik wijf te gaan zitten
Poepluchtig?quote:
Paddock op Spa heeft aparte weg naar de snelweg toe waar je niet zomaar kunt komen vanaf de campings en parkeer plaatsen. Maar alsnog tyfus drukquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Poh mazzel dat je via een andere weg weg kon
Of in zijn ijscotruckquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zit je daar met je zak snoep te wachten?
Met zure cola matten en appel vetersquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zit je daar met je zak snoep te wachten?
Nee, ze moet morgen vroeg natuurlijk bij ochtend gloren het ontbijt klaar hebben staan!quote:
Kan je dat niet zelf?quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ze moet morgen vroeg natuurlijk bij ochtend gloren het ontbijt klaar hebben staan!
Gewoon geld geven en op het kaartje schrijven "koop er maar iets leuks voor"quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is het zo lastig om een cadeau idee te bedenken
Dat is niet in alle gevallen echt de bedoelingquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon geld geven en op het kaartje schrijven "koop er maar iets leuks voor"
Natuurlijk wel, maar haar man heeft belangrijkere zaken te doen dan ontbijt maken.quote:
Wat burgerlijkquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar haar man heeft belangrijkere zaken te doen dan ontbijt maken.
Wat is dan wel de bedoeling?quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet in alle gevallen echt de bedoeling
Iets. We gooien met een aantal personen wat geld in de pot en geven het gezamelijk. De rest is helaas net zo creatief als ik, nietquote:
Is het een vrouw, afwasborstel.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is het zo lastig om een cadeau idee te bedenken
quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is het een vrouw, afwasborstel.
Man, geef hem een playstation.
Kan hij nu nietquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar haar man heeft belangrijkere zaken te doen dan ontbijt maken.
Dan is het je vergeven.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan hij nu niet
Handje in verbandje
Hechtingen erin
Hand open gehaald aan een spouwanker
Had t over je man die geen ontbijt kan makenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben veel
Maar niet echt burgerlijk
Stiekem is het gewoon Rabbit die een bammetje moet smeren voor muisquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Had t over je man die geen ontbijt kan maken
Volgens mij ook.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon Rabbit die een bammetje moet smeren voor muis
Dan is het nog meer van belang dat je morgenvroeg bij ochtend gloren hem een ontbijtje op bed presenteert!quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan hij nu niet
Handje in verbandje
Hechtingen erin
Hand open gehaald aan een spouwanker
Ach tis een lief konijn dus wel laten hem maarquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
Met z’n kuisheidskooi
Denken dat ik genoeg heb aan een bammetjequote:Op zondag 28 augustus 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon Rabbit die een bammetje moet smeren voor muis
Als ik ergens een hekel aan hebquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is het nog meer van belang dat je morgenvroeg bij ochtend gloren hem een ontbijtje op bed presenteert!
Het ging ook om een bammetje voor muisquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denken dat ik genoeg heb aan een bammetje![]()
Ik heb hogere culinaire standaarden dan jij culinair heidens persoon
Wat je overhoud kun je in de koelkast bewarenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet mezelf heel erg inhouden om niet weer McNuggets te gaan halen. Treurig.
Dus we gaan ervoor. Kleine portie dit keer
Ik eet het gewoon op hoorquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat je overhoud kun je in de koelkast bewaren
al een ditist ingeschakeld?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik eet het gewoon op hoor
Maar volgens mijn voedingsapp dinges ben ik weer eens veel te hard gegaan op de koolhydraten en niet hard genoeg op de andere twee. Al heb ik zo mijn vermoeden dat wat ie vermeldt voor spaghetti niet klopt.
Vooral als het een beschuitje op bed is.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb
Is ontbijt op bed
Al die zooi op de slaapkamer
Lekker romantisch h
Ik snap dat in bed eten ook niet, je bent toch geen zieke die niet mobiel is?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb
Is ontbijt op bed
Al die zooi op de slaapkamer
Lekker romantisch h
Nattekad die mij uitdaagt, dan zie ik dit voor mequote:
Je weet dat dit niet een al te slimme opmerking is.quote:
Met hagelslagquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral als het een beschuitje op bed is.
Met zo'n figuur kan je geen waterpolo spelen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nattekad die mij uitdaagt, dan zie ik dit voor me
[ afbeelding ]
Denk het ook.Los je het alleen op of moeten we mobiliseren?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie m'n post hierbovenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denk het ook.Los je het alleen op of moeten we mobiliseren?
quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik klap liever dubbele QP als ik bij McD ben
Lekker broccoli.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ] hier spreekt de groente politie! [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
het heeft maar liefst twee plakken augurk hequote:Op zondag 28 augustus 2022 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ] hier spreekt de groente politie! [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
oke dan is het goedquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het heeft maar liefst twee plakken augurk he
Hoeveel groente zat er op jou pozza eigenlijk?quote:
500grquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoeveel groente zat er op jou pozza eigenlijk?
denk dat de meeste hier onze inside joke missenquote:
hahaquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk dat de meeste hier onze inside joke missen
Kon je de pozza eronder nog wel ontdekken?quote:
Gewoon een deep dish pozza met heel veel groentesquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kon je de pozza eronder nog wel ontdekken?
gewoon naar binnenschuivenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kon je de pozza eronder nog wel ontdekken?
Jij bent daarin ook gewoonweg de meester.quote:
hij schuift die pozza naar binnen alsof die een pozza oven isquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent daarin ook gewoonweg de meester.
Ik schrik steeds als ik hier een moderator zie.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik schrik nog steeds van de benzineprijzen.
Geen zorgen, ik ben een goedequote:Op zondag 28 augustus 2022 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik schrik steeds als ik hier een moderator zie.
De dag dat muis genoegen neemt met enkel een bammetje is de dag dat ik haar laat opnemen in een psychiatrische inrichting. Met zulke paupers wens ik niets te maken te hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het ging ook om een bammetje voor muis
Weet ik.quote:
Wow, ik schijt 460 kleuren strontquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lul niet, je stuurd mij er altijd op uit om dit soort zaken een kopje kleiner te maken.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wow, ik schijt 460 kleuren stront![]()
Maar jij ziet er dan ook indrukwekkend uit, daarom ben je ook aanvoerder van de Eendelijke Garde!quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul niet, je stuurd mij er altijd op uit om dit soort zaken een kopje kleiner te maken.
Wel blij mee dat de wc-eend van de eendelijke garde bij mij permanent is gestationeerdquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar jij ziet er dan ook indrukwekkend uit, daarom ben je ook aanvoerder van de Eendelijke Garde!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
De porseleinen troon moet ook goed bewaakt wordenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel blij mee dat de wc-eend van de eendelijke garde bij mij permanent is gestationeerd
quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
Nog een foto uit de oude doos toen SBE nog in opleiding was
Waar haal je ze vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Uit het archief van de tijd dat je in de basis opleiding zat.quote:
Deze kunnen nog wel maar die anderen aub niet plaatsen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uit het archief van de tijd dat je in de basis opleiding zat.
Natuurlijk ga ik de foto's en filmpjes uit de verbroederingsfase van de Hell Week niet delen, die zitten achter slot en grendel!quote:Op zondag 28 augustus 2022 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze kunnen nog wel maar die anderen aub niet plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |