Ik eet het gewoon op hoorquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat je overhoud kun je in de koelkast bewaren
al een diëtist ingeschakeld?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik eet het gewoon op hoor
Maar volgens mijn voedingsapp dinges ben ik weer eens veel te hard gegaan op de koolhydraten en niet hard genoeg op de andere twee. Al heb ik zo mijn vermoeden dat wat ie vermeldt voor spaghetti niet klopt.
Nee, dokters zijn eng en duur.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
al een diëtist ingeschakeld?
Vooral als het een beschuitje op bed is.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb
Is ontbijt op bed
Al die zooi op de slaapkamer
Lekker romantisch hè
Ik snap dat in bed eten ook niet, je bent toch geen zieke die niet mobiel is?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb
Is ontbijt op bed
Al die zooi op de slaapkamer
Lekker romantisch hè
Nattekad die mij uitdaagt, dan zie ik dit voor mequote:
Je weet dat dit niet een al te slimme opmerking is.quote:
Met hagelslagquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral als het een beschuitje op bed is.
Met zo'n figuur kan je geen waterpolo spelen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nattekad die mij uitdaagt, dan zie ik dit voor me
[ afbeelding ]
Denk het ook.Los je het alleen op of moeten we mobiliseren?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie m'n post hierbovenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denk het ook.Los je het alleen op of moeten we mobiliseren?
quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik klap liever dubbele QP als ik bij McD ben
Lekker broccoli.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ] hier spreekt de groente politie! [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
het heeft maar liefst twee plakken augurk hequote:Op zondag 28 augustus 2022 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ] hier spreekt de groente politie! [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
oke dan is het goedquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het heeft maar liefst twee plakken augurk he
Hoeveel groente zat er op jou pozza eigenlijk?quote:
500grquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoeveel groente zat er op jou pozza eigenlijk?
denk dat de meeste hier onze inside joke missenquote:
hahaquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk dat de meeste hier onze inside joke missen
Kon je de pozza eronder nog wel ontdekken?quote:
Gewoon een deep dish pozza met heel veel groentesquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kon je de pozza eronder nog wel ontdekken?
gewoon naar binnenschuivenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kon je de pozza eronder nog wel ontdekken?
Jij bent daarin ook gewoonweg de meester.quote:
hij schuift die pozza naar binnen alsof die een pozza oven isquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent daarin ook gewoonweg de meester.
Ik schrik steeds als ik hier een moderator zie.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik schrik nog steeds van de benzineprijzen.
Geen zorgen, ik ben een goedequote:Op zondag 28 augustus 2022 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik schrik steeds als ik hier een moderator zie.
De dag dat muis genoegen neemt met enkel een bammetje is de dag dat ik haar laat opnemen in een psychiatrische inrichting. Met zulke paupers wens ik niets te maken te hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het ging ook om een bammetje voor muis
Weet ik.quote:
Wow, ik schijt 460 kleuren strontquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lul niet, je stuurd mij er altijd op uit om dit soort zaken een kopje kleiner te maken.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wow, ik schijt 460 kleuren stront![]()
Maar jij ziet er dan ook indrukwekkend uit, daarom ben je ook aanvoerder van de Eendelijke Garde!quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul niet, je stuurd mij er altijd op uit om dit soort zaken een kopje kleiner te maken.
Wel blij mee dat de wc-eend van de eendelijke garde bij mij permanent is gestationeerdquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar jij ziet er dan ook indrukwekkend uit, daarom ben je ook aanvoerder van de Eendelijke Garde!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
De porseleinen troon moet ook goed bewaakt wordenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel blij mee dat de wc-eend van de eendelijke garde bij mij permanent is gestationeerd
quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
Nog een foto uit de oude doos toen SBE nog in opleiding was
Waar haal je ze vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Uit het archief van de tijd dat je in de basis opleiding zat.quote:
Deze kunnen nog wel maar die anderen aub niet plaatsen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uit het archief van de tijd dat je in de basis opleiding zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |