Heeft die instelling meerdere verdiepingen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:11 schreef Näsenbar het volgende:
Welke buurman was het? Links, rechts, onder of boven?
Wedden dat jij dat bent?quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb hier een wedboek. Staan allemaal oude weddenschappen in. Zo van 'wedden de TS de grootste debiel van fok is'. Klopt nog ook.
Geen idee, misschien als je met een bezemsteel op het plafond begint te bonken opent TS er een topic over. Dan hebben we het antwoord.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Heeft die instelling meerdere verdiepingen?
Nee, ik denk niet dat de rood belichte kamer van je ma zich onder de instelling van Dries bevindt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:47 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Geen idee, misschien als je met een bezemsteel op het plafond begint te bonken opent TS er een topic over. Dan hebben we het antwoord.
Jeuj, je hebt een autocorrectie typo gespot! Wil je nou een ballon?quote:
Ahaha en daarna weer met ooms een tas moreno drinken zeker!!!quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:08 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat de rood belichte kamer van je ma zich onder de instelling van Dries bevindt.
jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jeuj, je hebt een autocorrectie typo gespot! Wil je nou een ballon?
Ja togggg 🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:31 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ahaha en daarna weer met ooms een tas moreno drinken zeker!!!Ahahah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |