abonnement Unibet Coolblue
pi_205791772
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
https://www.google.nl/map(...)3D100!7i13312!8i6656

Vind dit toch wel een vervelend bochtje, als je daar ineens een tegenligger krijgt aan de binnenkant en je moet uitwijken kun je best te weinig tijd hebben om op tijd te remmen.
Maar hij moest niet uitwijken, hij stond stil.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205791775
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
Maar hij moest niet uitwijken, hij stond stil.
Staat dat al 100% vast?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_205791779
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:18 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Staat dat al 100% vast?
Ja, hij stond stil, en toen gaf hij plots gas en liet stuur los.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205791782
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:19 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja, hij stond stil, en toen gaf hij plots gas en liet stuur los.
Volgens ooggetuigen..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_205791787
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:19 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Volgens ooggetuigen..
Ja, ik denk dat als hij echt uitgeweken is mensen dat wel hadden gezien en verklaard.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205791790
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 11:13 schreef Elan het volgende:

[..]
Er raken in Nederland niet dagelijks voertuigen van de weg af op dijkwegen?
Ken dat gebied redelijk goed, het is niet dat het a la Urk volledig ingedijkt is en er geen andere locaties beschikbaar zouden zijn.
Niet genoeg om die locatie meteen als gevaarlijk te bestempelen.. Bovendien kan je elke locatie dan wel iets vinden wat gevaarlijk kan zijn..

Alle risico's afdekken is gewoon totaal niet mogelijk..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 12:23:06 #257
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205791806
Er waren dus een paar zaken die die chauffeur op dat moment triggerde en maakte dat hij een fout maakte.

Hij was waarschijnlijk verdwaald of wist niet precies de weg, anders stond hij ook geen 3 tot 5 minuten stil.
Rechtdoor gaan betekent nog verder een fuik inrijden met 30 km/h waarbij je niet weet of je nog wel ergens kunt keren met je vrachtwagen en je aanhanger. Waarschijnlijk niet. Probleem dus.

Hij werd afgeleid door een wit busje met een chauffeur daarin die gebaren maakte, die kennelijk een bepaalde bedoeling of boodschap hadden. Dat leidt je aandacht af en dat probeer je te interpreteren.

Ik ga er toch even van uit dat de chauffeur redelijk vermoeid was en niet volledig helder. Ten eerste zou je dan in die situatie minder snel zo'n fout maken en bovendien is geobserveerd dat hij wel degelijk een verwarde en chaotische indruk maakte en met zijn handen van het stuur naar beneden reed.

En een mogelijk laat inzicht dus dat als hij echt linksaf was geslagen, dat hij dan in feite weer terug reed. Linksaf of rechtdoor was dus allebei een probleem.

De man moet mi in dat kritieke moment behoorlijk getwijfeld hebben en onzeker zijn geweest. Het feit dat je 3 tot 5 minuten lang met zo'n grote vrachtwagen plus aanhanger stil gaat staan, zonder dat je pech hebt, en er wss niemand meer langs kan, maakt toch wel de indruk dat je redelijk besluiteloos bent en niet weet wat je moet.

Het gekke is overigens wel dat er beneden dus bijna 100 mensen waren waaraan hij de weg had kunnen vragen. Een paar daarvan waren zelfs vrachtwagenchauffeur en kenden de omgeving daar waarschijnlijk op hun duimpje.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 30-08-2022 14:35:21 ]
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 14:10:55 #258
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205792766
En wellicht zat hij ook nog even op zijn telefoon te kijken toen hij zijn maneuvre maakte en dacht hij tegelijkertijd nog genoeg ruimte te hebben om zijn richting van linksaf naar rechtdoor te corrigeren. Hij zou de eerste chauffeur niet zijn die tijdens het rijden op zijn telefoon kijkt en zo een ongeluk veroorzaakt.

Maar dit is wel allemaal speculatie in deze post en wordt nergens ondersteund door getuigeverklaringen.
pi_205793151
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 12:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
Maar hij moest niet uitwijken, hij stond stil.
dat sluit mekaar niet uit,
als het witte busje achter hem staat en er langs wil,
dan stuurt hij een beetje naar links om t busje er langs te laten.
hij zal op dat moment dus aandacht gehad hebben voor zijn achterkant,
gekeken hebben of er genoeg ruimte was voor busje om er langs te kunnen.
en daardoor even te weinig aandacht voor de voorkant van wagen, tot het te laat was..
uiteindelijk lukt altijd alles
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 15:07:28 #260
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205793225
Dat witte busje scheen te gebaren naar die vrachtwagenchauffeur Plus dat dit gezien is door de mensen van de barbecue. En dat kan eigenlijk niet als het witte busje achter de vrachtwagenchauffeur reed en er langs wilde. Maar dit is wel een aanname.

En jammer genoeg hebben we geen enkele informatie waar die witte bus vandaan kwam. Maar van links of vanuit het tegenovergestelde richting lijkt het meest aannemelijk. In dat geval kan hij vanuit die richting naar de vrachtwagenchauffeur gebaren en was dit ook te zien vanaf de barbecue.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 15:12:12 #261
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205793259
Dat gebaren van dat witte busje zou ook kunnen betekenen: "Vent schiet nou toch eens op en rij door!"

Hij stond daar immers drie tot vijf minuten stil en stond behoorlijk in de weg.
pi_205793312
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 14:59 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]
dat sluit mekaar niet uit,
als het witte busje achter hem staat en er langs wil,
dan stuurt hij een beetje naar links om t busje er langs te laten.
hij zal op dat moment dus aandacht gehad hebben voor zijn achterkant,
gekeken hebben of er genoeg ruimte was voor busje om er langs te kunnen.
en daardoor even te weinig aandacht voor de voorkant van wagen, tot het te laat was..
Ik heb nog eens naar de situatie gekeken, maar dat lijkt me niet logisch:

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205793319
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 15:07 schreef Tengano het volgende:
Dat witte busje scheen te gebaren naar die vrachtwagenchauffeur Plus dat dit gezien is door de mensen van de barbecue. En dat kan eigenlijk niet als het witte busje achter de vrachtwagenchauffeur reed en er langs wilde. Maar dit is wel een aanname.

En jammer genoeg hebben we geen enkele informatie waar die witte bus vandaan kwam. Maar van links of vanuit het tegenovergestelde richting lijkt het meest aannemelijk. In dat geval kan hij vanuit die richting naar de vrachtwagenchauffeur gebaren en was dit ook te zien vanaf de barbecue.
Het witte busje stond er niet achter, maar op de andere weg.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205793373
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 15:18 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het witte busje stond er niet achter, maar op de andere weg.
waarom denk je dat?
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_205793380
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 15:26 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]
waarom denk je dat?
Dat stond in de getuigenverklaringen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205793387
o dat wist ik niet
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_205793403
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 15:28 schreef eigendeegcookie het volgende:
o dat wist ik niet
quote:
Halverwege de avond deed de politie een oproep via Burgernet om uit te kijken naar de bestuurder van een witte bestelbus met een open laadbak. Het voertuig stond op de T-splitsing van de Zuidzijdsedijk met de Langeweg.
Het enige wat nog wel zou kunnen is dat deze op de rechter weghelft stond gezien vanaf de vrachtwagen, maar dat lijkt me minder logisch, want dan hadden mensen wel gezegd dat het busje de weg versperde lijkt me.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 15:35:57 #268
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205793450
Ook wel vreemd dat als er zulke commotie is met een vrachtwagen en een busje op die kruising dat de feestgangers dan blijkbaar zich daar niet mee bemoeiden en omgekeerd dat de chauffeur al die tijd het feest over het hoofd zag?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205793480
nee, hoe dan ook was t de vrachtwagen die de weg versperde.
en als ze beiden op de T-splitsing stonden,
is t logischer dat t busje achter de vrachtwagen stond, want dan durft hij er niet langs want dan ziet hij geen bal. als t busje op de langeweg stond had hij zich nog wel achter de vrachtwagen langs kunnen wurmen, en had de vrachtwagen nietzo hoeven uitwijken
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_205793561
Was er niet al onvrede over het zwaar verkeer in de omgeving? Aanname van mij; de gebaren waren bedoeld dat ie moest opflikkeren.
De mensen die stonden de bbq-en hadden ook al zoiets van; wat doet ie daar nou?
[Passief] agressief gedrag tonen omdat men geen zwaar verkeer daar wenst.

Kan dus goed dat een paar feestvierders zich wel ging bemoeien alleen niet op een helpende manier.
pi_205793670
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 15:18 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb nog eens naar de situatie gekeken, maar dat lijkt me niet logisch:

[ afbeelding ]
Daar waar het woord vrachtwagen staat, daar is hij naar beneden gedenderd? Als dat zo is, dan kan ik het me voorstellen dat hij de bocht naar links wilde maken, maar dat het busje in de weg stond, met die hele draai van de lange achterbak van de vrachtwagen. Hij stond dan een hele tijd stil om te wachten tot het busje iets deed. De busjesbestuurder gebaarde toen van kom op!! Iemand moest iets doen, dus de vrachtwagen maakte een ruime bocht, te ruim dus.

Theorietje.
pi_205793698
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 15:49 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Was er niet al onvrede over het zwaar verkeer in de omgeving? Aanname van mij; de gebaren waren bedoeld dat ie moest opflikkeren.
De mensen die stonden de bbq-en hadden ook al zoiets van; wat doet ie daar nou?
[Passief] agressief gedrag tonen omdat men geen zwaar verkeer daar wenst.

Kan dus goed dat een paar feestvierders zich wel ging bemoeien alleen niet op een helpende manier.
Dat verhaal gaat ja, maar tot nu toe heb ik dat alleen gezien in een reactie op Dumpert.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_205793700
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 16:00 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Daar waar het woord vrachtwagen staat, daar is hij naar beneden gedenderd? Als dat zo is, dan kan ik het me voorstellen dat hij de bocht naar links wilde maken, maar dat het busje in de weg stond, met die hele draai van de lange achterbak van de vrachtwagen. Hij stond dan een hele tijd stil om te wachten tot het busje iets deed. De busjesbestuurder gebaarde toen van kom op!! Iemand moest iets doen, dus de vrachtwagen maakte een ruime bocht, te ruim dus.

Theorietje.
Ja, maar wat ik begreep was het busje al weg op dat moment, dus dat zou niet logisch zijn.

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205793715
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 16:00 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Daar waar het woord vrachtwagen staat, daar is hij naar beneden gedenderd? Als dat zo is, dan kan ik het me voorstellen dat hij de bocht naar links wilde maken, maar dat het busje in de weg stond, met die hele draai van de lange achterbak van de vrachtwagen. Hij stond dan een hele tijd stil om te wachten tot het busje iets deed. De busjesbestuurder gebaarde toen van kom op!! Iemand moest iets doen, dus de vrachtwagen maakte een ruime bocht, te ruim dus.

Theorietje.
Sorry, maar als je merkt dat je de bocht niet haalt kun je toch altijd nog tijdig remmen voordat je naar beneden dendert? En gezien de manier waarop die vrachtwagen staat lijkt het er meer op dat hij rechtdoor is gereden en helemaal niet in een draaiende beweging bezig was.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:07:59 #275
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_205793720
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 15:35 schreef Perrin het volgende:
Ook wel vreemd dat als er zulke commotie is met een vrachtwagen en een busje op die kruising dat de feestgangers dan blijkbaar zich daar niet mee bemoeiden en omgekeerd dat de chauffeur al die tijd het feest over het hoofd zag?
Waarom zou hij het feest over het hoofd gezien hebben?
Tot nooit .......
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:16:33 #276
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205793786
Kortom :? :{
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:21:44 #277
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205793833
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 16:07 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Waarom zou hij het feest over het hoofd gezien hebben?
Misschien niet, maar dat maakt het extra onbegrijpelijk waarom hij de dijk afdenderde. Als je dat feest ziet ben je gewaarschuwd en extra voorzichtig, toch?

[ Bericht 4% gewijzigd door Perrin op 30-08-2022 16:36:03 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:35:24 #278
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205793981
Gelukkig leeft die chauffeur nog. Anders zouden we waarschijnlijk helemaal geen duidelijkheid krijgen waarom hij daar naar beneden is gereden, wat mij nog wranger lijkt.
pi_205794019
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 16:07 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Waarom zou hij het feest over het hoofd gezien hebben?
Volgens ooggetuigen zou hij 'zo dwars door de tent' zijn gereden. Zou best kunnen dat je daardoor niet direct ziet dat daar een flinke club mensen staat als het zo'n tent is waar de zijkanten van dicht zijn (tegen de wind).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_205794030
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 16:35 schreef Tengano het volgende:
Gelukkig leeft die chauffeur nog. Anders zouden we waarschijnlijk helemaal geen duidelijkheid krijgen waarom hij daar naar beneden is gereden, wat mij nog wranger lijkt.
Mwah als bij autopsie blijkt dat zijn hart het begeven had is juist sneller duidelijk..

Nu kan die chauffeur bijv een black-out claimen terwijl ie op zijn telefoon zat te kijken..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:55:35 #281
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_205794126
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 16:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
Misschien niet, maar dat maakt het extra onbegrijpelijk waarom hij de dijk afdenderde. Als je dat feest ziet ben je gewaarschuwd en extra voorzichtig, toch?
Of hij was afgeleid door het feest...
Tot nooit .......
pi_205794152
Vrachtwagenchauffeur dodelijk ongeluk Nieuw-Beijerland blijft vastzitten

verder geen info over reden hiervan overigens.

wat kan dit betekenen?
"The Universe is not only stranger then we have imagined, It may be stranger then we cán imagine..."
pi_205794168
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 16:57 schreef Infinitism het volgende:
Vrachtwagenchauffeur dodelijk ongeluk Nieuw-Beijerland blijft vastzitten

verder geen info over reden hiervan overigens.

wat kan dit betekenen?
Meer onderzoek nodig waarschijnlijk.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_205794173
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 16:57 schreef Infinitism het volgende:
Vrachtwagenchauffeur dodelijk ongeluk Nieuw-Beijerland blijft vastzitten

verder geen info over reden hiervan overigens.

wat kan dit betekenen?
Lijkt me dat hij dan een verklaring heeft gegeven en dat daar opzet uit blijkt.
pi_205794211
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 16:57 schreef Infinitism het volgende:
Vrachtwagenchauffeur dodelijk ongeluk Nieuw-Beijerland blijft vastzitten

verder geen info over reden hiervan overigens.

wat kan dit betekenen?
Dit:
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Meer onderzoek nodig waarschijnlijk.
Dit is dom gespeculeer.
pi_205794219
Als je 6 doden, bewust of onbewust op je geweten hebt, dan blijf je sowieso verdachte tot alles is uitgezocht. Het was eerder raar geweest als hij vrij was gelaten.
pi_205794246
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 16:57 schreef Infinitism het volgende:
Vrachtwagenchauffeur dodelijk ongeluk Nieuw-Beijerland blijft vastzitten

verder geen info over reden hiervan overigens.

wat kan dit betekenen?
Dat hij van een strafbaar feit verdacht wordt en het aannemelijk is dat hij een straf krijgt waar hij de cel voor in moet.
pi_205794363
Vluchtgevaar zal vast ook een rolletje spelen in dit verhaal..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:24:20 #289
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205794441
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 16:57 schreef Infinitism het volgende:
Vrachtwagenchauffeur dodelijk ongeluk Nieuw-Beijerland blijft vastzitten

verder geen info over reden hiervan overigens.

wat kan dit betekenen?
Dat hij nog 2 weken vast blijft zitten en iedereen het idee heeft dat deze zaak zeer serieus wordt uitgezocht door 16 rechercheurs.

Terwijl men zich intussen afvraagt waarom er in hemelsnaam toestemming is verleend voor die locatie. Want ik vrees dat vooral dat het probleem heeft veroorzaakt.

Die mensen hadden daar gewoon niet mogen zitten. Deze locatie was te risicovol en daarmee ongeschikt en onverantwoord.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 30-08-2022 17:30:49 ]
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:29:43 #290
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_205794498
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 17:24 schreef Tengano het volgende:


Terwijl zich men intussen afvraagt waarom er toestemming is verleend voor die locatie. Want ik vrees dat vooral dat het probleem heeft veroorzaakt.
ik vraag me dat helemaal niet af. Is een prima lokatie, er moet alleen geen vrachtwagen van de dijk vallen.

Je had ook 3 kilometer verderop kunnen gaan zitten. Wat had je dan gezegd als er een vliegtuig op was neergestort?

Mag een drukke winkelstraat ook niet meer? Daar komt ook wel eens een vrachtwagen.
Tot nooit .......
pi_205794540
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 17:24 schreef Tengano het volgende:

[..]

Die mensen hadden daar gewoon niet mogen zitten. Deze locatie was te risicovol en daarmee ongeschikt en onverantwoord.
VICTIM BLAMING EInZ!!!!1!
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:34:24 #292
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205794554
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 17:29 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
ik vraag me dat helemaal niet af. Is een prima lokatie, er moet alleen geen vrachtwagen van de dijk vallen.

Je had ook 3 kilometer verderop kunnen gaan zitten. Wat had je dan gezegd als er een vliegtuig op was neergestort?

Mag een drukke winkelstraat ook niet meer? Daar komt ook wel eens een vrachtwagen.
Vliegtuigen kunnen in heel Nederland neerstorten.

Maar er zijn maar een beperkt aantal plekken waar (vracht)wagens van de weg af kunnen raken. En dat is meestal langs de weg, ergens in de buurt van de berm.

Daarom mag je je ook niet op een vluchtstrook begeven. Dat is gewoon te gevaarlijk.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:36:30 #293
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205794575
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 17:33 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
VICTIM BLAMING EInZ!!!!1!
Die vereniging noch die feestgangers kun je dat aanrekenen. Dat zijn geen professionals die dagelijks risico analyses maken.

Die moeten vooral zorgen dat ze een leuk feestje kunnen organiseren.

Maar er zijn dus wss professionals die hier hun goedkeuring voor gegeven hebben. Ervan uitgaande dat dit evenement netjes is aangemeld zoals het officieel behoort.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:39:00 #294
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_205794596
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 17:34 schreef Tengano het volgende:
Maar er zijn maar een beperkt aantal plekken waar (vracht)wagens van de weg af kunnen raken. En dat is meestal langs de weg, ergens in de buurt van de berm.
oh?
geef me voor elke plek een euro. Dan hoef nooit meer te werken...

gaan we dan alles rondom een dijk verplaatsen? Omdat er wel een vrachtwagen vanaf zou kunnen rijden?

Het woord 'pech' bestaat in jouw woordenboek niet.
Tot nooit .......
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:45:02 #295
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205794659
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 17:39 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
oh?
geef me voor elke plek een euro. Dan hoef nooit meer te werken...

gaan we dan alles rondom een dijk verplaatsen? Omdat er wel een vrachtwagen vanaf zou kunnen rijden?

Het woord 'pech' bestaat in jouw woordenboek niet.
Het begrip pech word niet gehanteerd in een risicoanalyse. Dan kijk je naar de kans dat iets zou kunnen gebeuren en de impact ervan.

In dit geval dus een kleine kans van een calamiteit maar wel met catastrofale gevolgen. Meeste (verstandige) mensen zullen dan zeggen: Doe maar niet.

Zeker als jij verantwoordelijk bent voor de goedkeuring en ze bij jou verhaal komen halen als het fout gaat. Waarvan ik vermoed dat dat nu aan de hand is.

Er waren immers voldoende andere veilige alternatieven mogen we toch wel aannemen.
pi_205794710
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 17:36 schreef Tengano het volgende:

[..]
Die vereniging noch die feestgangers kun je dat aanrekenen. Dat zijn geen professionals die dagelijks risico analyses maken.

Die moeten vooral zorgen dat ze een leuk feestje kunnen organiseren.

Maar er zijn dus wss professionals die hier hun goedkeuring voor gegeven hebben. Ervan uitgaande dat dit evenement netjes is aangemeld zoals het officieel behoort.
En als het niet netjes is aangemeld?
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:51:30 #297
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205794730
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 17:49 schreef Bep-Vetklep het volgende:
En als het niet netjes is aangemeld?
Dan is ze schade exact even groot, maar zal de vereniging de Kom zich nog ongelukkiger voelen.

Dit is nou echt zo'n situatie waarbij er alleen maar verliezers zijn ;(
  Moderator dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:14:38 #298
184769 crew  Deisyy
pi_205794922
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 17:36 schreef Tengano het volgende:

[..]
Die vereniging noch die feestgangers kun je dat aanrekenen. Dat zijn geen professionals die dagelijks risico analyses maken.

Die moeten vooral zorgen dat ze een leuk feestje kunnen organiseren.

Maar er zijn dus wss professionals die hier hun goedkeuring voor gegeven hebben. Ervan uitgaande dat dit evenement netjes is aangemeld zoals het officieel behoort.
Feestgangers? Het was een buurtbbq.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:17:31 #299
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205794946
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 18:14 schreef Deisyy het volgende:
Feestgangers? Het was een buurtbbq.
Buurtfeest buurtbarbecue, meestal is het daar gezellig. Ik zocht een ander woord voor barbecuers of de barbecuegasten. Maar volgens mij was het wel degelijk een buurtfeest.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:21:47 #300
184769 crew  Deisyy
pi_205794981
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 18:17 schreef Tengano het volgende:

[..]
Buurtfeest buurtbarbecue, meestal is het daar gezellig. Ik zocht een ander woord voor barbecuers of de barbecuegasten. Maar volgens mij was het wel degelijk een buurtfeest.
Je bent gewoon op een hele nare manier de schuld bij de aanwezigen van de bbq aan het leggen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')