Daar zeg je iets, dat kan zeker meegespeeld hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:53 schreef Solotovski het volgende:
Kan het niet iets zijn met een laaghangende ondergaande zon waardoor ie het niet zag?
Nee, want hij reed richting het oosten en de zon gaat in het westen onder. En het was dus 18:00 uur; de zon ging zeg maar onder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:53 schreef Solotovski het volgende:
Kan het niet iets zijn met een laaghangende ondergaande zon waardoor ie het niet zag?
De getuigen verhalen lopen nogal uiteen heb ik het idee..quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij stond al een tijdje stil op die plek toch ? Dat busje was getuige maar verder geen direct betrokkene. Volgens getuigen had hij zijn handen van het stuur en gaf hij gas, onwelwording zou kunnen maar een black out of vermoeidheid?
Vind ik niet. 3 tot vijf minuten stil gestaan op die splitsing (zocht de weg blijkbaar), geeft een dot gas en rijdt van de dijk af.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:55 schreef Jor_Dii het volgende:
De getuigen verhalen lopen nogal uiteen heb ik het idee..
Het heeft alle schijn van bewust er op inrijden maar volgens de politie is daar dus geen sprake van. Daarom ben ik erg benieuwd, misschien horen we het wel nooit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vind ik niet. 3 tot vijf minuten stil gestaan op die splitsing (zocht de weg blijkbaar), geeft een dot gas en rijdt van de dijk af.
Handen los van het stuur en gebaren makend. Niet claxoneren. Stapt uit en maakt een verwarde indruk.
Welke verklaringen heb jij nog meer gehoord dan (behalve die tengano dus al schetst)?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De getuigen verhalen lopen nogal uiteen heb ik het idee..
Tja, ze zeiden ook dat hij ongelooflijk naar alcohol stonk....bleek hij niks gedronken te hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vind ik niet. 3 tot vijf minuten stil gestaan op die splitsing (zocht de weg blijkbaar), geeft een dot gas en rijdt van de dijk af.
Handen los van het stuur en gebaren makend. Niet claxoneren. Stapt uit en maakt een verwarde indruk.
Er is een alcoholtest gedaan en die was negatief. Ik vertrouw in deze op het statement van de politie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Het heeft alle schijn van bewust er op inrijden maar volgens de politie is daar dus geen sprake van. Daarom ben ik erg benieuwd, misschien horen we het wel nooit.
Wat me ook verbaasde was dat de mensen die hem uit de cabine hebben getrokken het hadden over een drankwalm en dat hij volgens de politie niet onder invloed was.
Dat over dat uitwijken voor een busje bijvoorbeeld. Ik vermoed iig dat er geen opzet in het spel is geweest. Als je zo levensmoe bent ga je niet daar op die plek tot die daad over. Verder plaats ik mijn vraagtekens bij 3-5min stilstaan op die dijk. Dat lijkt me een bijzonder gevaarlijke plek (op of vlak voor die T splitsing).quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke verklaringen heb jij nog meer gehoord dan (behalve die tengano dus al schetst)?
Of een goedkope aftershave of lotion op z'n bastquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er is een alcoholtest gedaan en die was negatief. Ik vertrouw in deze op het statement van de politie.
Wat zou kunnen is dat hij een paar lege bierflessen in de cabine had staan die met die 25 graden wel de cabine doen ruiken naar bier of alcohol.
Daarnaast heb ik ook niet zo'n heel groot vertrouwen in het nauwkeurige inschattingsvermogen met mensen in zo'n calamiteit.
Nee, want je mag daar maar 30 km/h rijden. (Daarom wilde hij wss toch maar linksaf slaan, hoewel hij dan eigenlijk terugreed.) In ieder geval als hij rechtdoor was gereden. Volgens mij is het stuk daarvoor gelimiteerd op 50 km/h. Iig geen 80 km/h.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat over dat uitwijken voor een busje bijvoorbeeld. Ik vermoed iig dat er geen opzet in het spel is geweest. Als je zo levensmoe bent ga je niet daar op die plek tot die daad over. Verder plaats ik mijn vraagtekens bij 3-5min stilstaan op die dijk. Dat lijkt me een bijzonder gevaarlijke plek.
Tegen de warmte of om alert te blijven. Dat zou ook best kunnen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:06 schreef the-eye het volgende:
Of een goedkope aftershave of lotion op z'n bast
Waarom zou hij moeten uitwijken voor een busje, hij stond stil, en de situatie is super overzichtelijk, het is nou niet dat die uit het niets opduikt lijkt me.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat over dat uitwijken voor een busje bijvoorbeeld. Ik vermoed iig dat er geen opzet in het spel is geweest. Als je zo levensmoe bent ga je niet daar op die plek tot die daad over. Verder plaats ik mijn vraagtekens bij 3-5min stilstaan op die dijk. Dat lijkt me een bijzonder gevaarlijke plek (op of vlak voor die T splitsing).
Dat zegt toch niks? Op een dijk (in een bocht) stil gaan staan gedurende enkele minuten is levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, want je mag daar maar 30 km/h rijden. In ieder geval als hij rechtdoor was gereden. Volgens mij is het stuk daarvoor gelimiteerd op 50 km/h. Iig geen 80 km/h.
Als je linksaf slaat en er komt een tegenligger tegemoet moet je ook stoppen omdat de tegenligger voorang heeft. Doorgaand verkeer heeft voorrang immers. "Rechtdoor op dezelfde weg gaat voor."quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat zegt toch niks? Op een dijk (in een bocht) stil gaan staan gedurende enkele minuten is levensgevaarlijk.
https://www.google.nl/map(...)3D100!7i13312!8i6656quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou hij moeten uitwijken voor een busje, hij stond stil, en de situatie is super overzichtelijk, het is nou niet dat die uit het niets opduikt lijkt me.
Dat duurt geen 3-5 min.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je linksaf slaat en er komt een tegenligger tegemoet moet je ook stoppen omdat de tegenligger voorang heeft. Doorgaand verkeer heeft voorrang immers.
Nah, hij reed in oostwaartse richting, hij had de zon in de rug.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:53 schreef Solotovski het volgende:
Hij zocht de weg ook waarschijnlijk. De Haringvlietbrug zat dicht en hij was eigenlijk gewoon op een kutweg terecht gekomen. Als vrachtwagen wil je daar helemaal niet rijden.quote:
Misschien toch een inschattingsfout dus? Op het laatst moment bedacht dat linksaf beter was?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij zocht de weg ook waarschijnlijk. De Haringvlietbrug zat dicht en hij was eigenlijk gewoon op een kutweg terecht gekomen. Als vrachtwagen wil je daar helemaal niet rijden.
En wij zouden daar al moeten zoeken, laat staan iemand die uit Spanje komt.
Tijdstip zegt weinig over hoe lang die kerel al in zijn cabine zat.quote:
Ik had in een eerdere post al gezegd dat hij zich op het laatste moment bedacht kan hebben. Hij sloeg linksaf, kwam er toch achter dat hij dan weer terugreed en probeerde alsnog naar rechts te sturen om toch maar weer rechtdoor te gaan. En dan kun je wel eens in het midden onderaan de dijk terecht komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Misschien toch een inschattingsfout dus? Op het laatst moment bedacht dat linksaf beter was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |