Ajax-thuis zou Utrecht er gewoon bovenop moeten klappen. Voor hun toch een beetje de wedstrijd van het jaar.quote:
Er is ook nog Formule 1 vanmiddag!quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Eerste voetbal minuten die ik dit seizoen kijk en ben er nu alweer klaar mee
Als Loewie nog steeds voor hem kiest is hij officieel seniel.quote:
Waar heb je het over johquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:42 schreef koffiekoekjes het volgende:
De backup van Wijndal is blijkbaar Magallan.
Het is echt kut gesteld met de verdediging van AjaxWat de fuck is dit
Al zou je Blind willen wisselen krijg je Magallan er voor terug
Dat is wel een leuke rubriek aan het worden ja.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit voetbalseizoen eigenlijk alleen de troep in Sittard leuk
Maar hebben ze daar de selectie wel voor? Al hebben ze die ook niet voor dit voetbal..quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:41 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ajax-thuis zou Utrecht er gewoon bovenop moeten klappen. Voor hun toch een beetje de wedstrijd van het jaar.
nou nou nouquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Wie ben jij dan,
fucking nobuddy
Meer strijd in dit topic dan op het veld!quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Wie ben jij dan,
fucking nobuddy
Youri Baas.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:42 schreef koffiekoekjes het volgende:
De backup van Wijndal is blijkbaar Magallan.
Het is echt kut gesteld met de verdediging van AjaxWat de fuck is dit
Al zou je Blind willen wisselen krijg je Magallan er voor terug
Ik ga er met gestrekt been in.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Meer strijd in dit topic dan op het veld!
quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Wie ben jij dan,
fucking nobuddy
Ik wil niet heel pessimistisch overkomen maar met dit vooruitzicht geniet ik ineens intens van deze wedstrijd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is ook nog Formule 1 vanmiddag!
Under Siege was een paar dagen terug trouwens op tv.
Waarom ontloop je zijn gesloten vraag?quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de centrale verdediger Magallan back-up is van tweede keus op links Owen Wijndal?
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Wie ben jij dan,
fucking nobuddy
Je ziet mijn username toch. Wat een overbodige vraag.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ontloop je zijn gesloten vraag?
Wie ben jij.
Je kan je toch gewoon even voorstellen?quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je ziet mijn username toch. Wat een overbodige vraag.
Er is van de kleine ploegen ook niemand die echt iets leuks laat zien. Keesball is niet echt leuk voor de kijker, De Jongball is nog wel aardig maar Cambuur verliest 2x punten door gewoon niet te scoren, en bij Excelsior zat het vooral allemaal niet tegen in de eerste paar potjes.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke rubriek aan het worden ja.
hobiesquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan je toch gewoon even voorstellen?
Wat doe je in het dagelijks leven? Heb je broers/zussen? Wat zijn je hobies?
hobiesquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn hart kotst van de verharding op fok. Jezelf open opstellen zit er echt niet meer in.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:50 schreef bbuddybb het volgende:
Zonder Antony zit er amper dreiging in dit Ajax. Best bijzonder.
Valt wel mee dit komt gemiddeld 6x per dag langs.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit is weer een incrowd meme.
Ach.
Kwam jij maar 6x per dag langs.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee dit komt gemiddeld 6x per dag langs.
Als jij het opnieuw aandurft om te klagen over niveau ga ik echt met pennen gooien hoor.
Het is breien inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:50 schreef bbuddybb het volgende:
Zonder Antony zit er amper dreiging in dit Ajax. Best bijzonder.
Oh nee hoor, ik klaag nooit over niveau in livetopics.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee dit komt gemiddeld 6x per dag langs.
Als jij het opnieuw aandurft om te klagen over niveau ga ik echt met pennen gooien hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weet heel goed hoe dit zit.quote:
Klopt, hij werd met bier bekogeld dus liep hij een paar stappenquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet heel goed hoe dit zit.
Dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is een overtreding gewoon
Makkelie
Een aaneenschakeling van fouten van Danny Makkelie.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is ook nog Formule 1 vanmiddag!
Under Siege was een paar dagen terug trouwens op tv.
Nou, dat zou er vast voor zorgen dat hij niet meer bekogeld wordt!quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, hij werd met bier bekogeld dus liep hij een paar stappen
Nou ja, zo ver kunnen ze niet gooienquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, dat zou er vast voor zorgen dat hij niet meer bekogeld wordt!
Dat denken ook alleen een paar debielen in het Utrecht stadion.quote:
En @Littlerabbit die nog steeds geen excuses heeft aangebodenquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat denken ook alleen een paar debielen in het Utrecht stadion.
Ik negeer gewoon elke post die mij niet bevaltquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:littlerabbit mag zijn excuses wel aanbieden
Zit er überhaupt ander volk daar ?quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat denken ook alleen een paar debielen in het Utrecht stadion.
Hij lag binnen de lijnenquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:59 schreef Keyos het volgende:
Snap overigens ook niet waarom het spel wordt stilgelegd omdat er een speler buiten de lijn op de grond ligt. Stuur er een verzorger naar en speel door. Als er écht niets aan de hand is komt zo'n speler snel het veld in. Blijft ie liggen dan weet je iig dat het serieus is. Gezeik opgelost.
Na die paar stappen wel ja!quote:
Pas later toch? Pas net nadat hij z'n (terechte) geel kreeg.quote:
5 seconden later jaquote:
Lekker als er met spullen gegooid wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:59 schreef Keyos het volgende:
Snap overigens ook niet waarom het spel wordt stilgelegd omdat er een speler buiten de lijn op de grond ligt. Stuur er een verzorger naar en speel door. Als er écht niets aan de hand is komt zo'n speler snel het veld in. Blijft ie liggen dan weet je iig dat het serieus is. Gezeik opgelost.
Gewoon negeren, gaat vanzelf weer overquote:
Heel apart dat mensen dit niet gelijk doorhebben.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
5 seconden later ja
Er was geen sprake van verzorging die nodig zou zijn.
Totdat hij in het veld weer ging liggen
Voorbereiden voor het WK in Qatar. Fraser zit dan niet meer bij Utrecht.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:06 schreef bbuddybb het volgende:
Ik vraag me af waar Fraser met zijn spelers op traint heel de week.
Debieltjes.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:08 schreef tompsv18 het volgende:
Utrecht-publiek misdraagt zich weer eens. Ook apengeluiden nadat Brobbey scoorde.
Trieste proletenquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:08 schreef tompsv18 het volgende:
Utrecht-publiek misdraagt zich weer eens. Ook apengeluiden nadat Brobbey scoorde.
Gewoon ff 3 wedstrijden zonder publiek, dan zijn ze snel klaarquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:08 schreef tompsv18 het volgende:
Ja en als Fc Utrecht solidair is dan een stadion verbod uitdelen voor de mensen die zich blijkbaar niet kunnen gedragen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Gewoon ff 3 wedstrijden zonder publiek, dan zijn ze snel klaar
Hij gaat ook proveceren naar utrpubliek, lekker slimquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:08 schreef tompsv18 het volgende:
Oh ja dan is het goedquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij gaat ook proveceren naar utrpubliek, lekker slim
Goed excuus om racistisch te zijnquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:12 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh ja dan mag je racist zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Hebben we ook weer gehad gelukkig. Nog één keer dit seizoen maximaal hopelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:16 schreef R-woud93 het volgende:
De act van @:paul wil nog niet echt slagen
Ja want de rest van het seizoen gedraagt hij zich wel normaalquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben we ook weer gehad gelukkig. Nog één keer dit seizoen maximaal hopelijk.
thx baasquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja want de rest van het seizoen gedraagt hij zich wel normaal
utrecht degraderengenotquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Utrecht naar Fortuna volgende week, de lamme tegen de blinde.
Dan heb ik er doorgaans minder last van.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja want de rest van het seizoen gedraagt hij zich wel normaal
Dan hoef je racisme niet te ontkennen/goed te pratenquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:22 schreef Paul het volgende:
Het is geen act, dt is gewoon de wedstrijd van het jaar voor ons
Het schijnt dus ook maar 99 te zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
100 miljoen voor Antony kan echt niet
heb niet gehoord, maar als dat er echt was kan dat niet en ik ben tegen racismequote:Op zondag 28 augustus 2022 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hoef je racisme niet te ontkennen/goed te praten
Drie jaar terug nam ik een (donkere) vriendin mee naar de Galgenwaard en er was een jochie van 12 die hardop zei 'wat doet die aap hier' en niemand corrigeerde hem, het is daar echt wel tokkie galore, ook lange zijde waar de families zitten.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:24 schreef Paul het volgende:
[..]
heb niet gehoord, maar als dat er echt was kan dat niet en ik ben tegen racisme
Snap ook oprecht niet dat je apengeluiden kan bagatelliseren.quote:
Als ik ga zit ik altijd op de lange zijde en dit is heel netjes en geen racisme oidquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Drie jaar terug nam ik een (donkere) vriendin mee naar de Galgenwaard en er was een jochie van 12 die hardop zei 'wat doet die aap hier' en niemand corrigeerde hem, het is daar echt wel tokkie galore, ook lange zijde waar de families zitten.
Jij bent ook iemand die het goedpraat he paulquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Als ik ga zit ik altijd op de lange zijde en dit is heel netjes en geen racisme oid
Er moet gewoon korte metten mee worden gemaakt. Niet simpel postjes weghalen, maar gewoon zwaardere maatregelen...quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het racisme van sommige users hier begint wel echt te storen.
De "daders" zijn ook vrij duidelijk daar ligt het niet aan.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er moet gewoon korte metten mee worden gemaakt. Niet simpel postjes weghalen, maar gewoon zwaardere maatregelen...
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrewquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er moet gewoon korte metten mee worden gemaakt. Niet simpel postjes weghalen, maar gewoon zwaardere maatregelen...
Ga gewoon weg.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Begint?quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het racisme van sommige users hier begint wel echt te storen.
Is en blijft lastig modereren, ik kreeg laatst ook een note voor een duidelijk cynische post. Bepaalde grapjes moeten ook kunnen, ik vind meer het onderhuidse racisme van sommige users walgelijk maar die grens is moeilijk te bepalen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Baas komt erinquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:36 schreef GGMM het volgende:
Laten we het weer over de wedstrijd hebben
Dit zijn teksten.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan geef je toch geel?quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:37 schreef Scorpie het volgende:
Dat is toch gewoon geelwat is dit joh Makkelie
Ze gooiden vuurwerkquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:42 schreef Scrummie het volgende:
Maar ik keek even niet, wat zongen ze?
Niks, het is vanwege vuurwerkquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:42 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:42 schreef Poepz0r het volgende:
Makkelie heeft een dildo in z'n kont @:zipportal
vuurwerkbomquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:42 schreef Scrummie het volgende:
Met 2 gestrekte benen erin, heb je geen gifje voor nodigquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Mag wel wat scherper en dan een gifje ipv stilstaand beeld
2 gestrekte benen had ik dit plaatje niet voor nodig, dat kon je al direct zienquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
Met 2 gestrekte benen erin, heb je geen gifje voor nodig
Dan is het altijd rood.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
2 gestrekte benen had ik dit plaatje niet voor nodig, dat kon je al direct zien
Waar twijfel je nu nog aan dan?quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
2 gestrekte benen had ik dit plaatje niet voor nodig, dat kon je al direct zien
Jammer dat we Wijndal hebben gekochtquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is ook prima back maar zal wel geen kans krijgen etc
Schat in dat hij na de wedstrijd niet voor camera durft te komenquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar dit is geen rood hoor, aldus Makkelie.
Daar heb je tegen de top 5 niks aan, maar dat wist je van tevoren.quote:
maxi-mus heeft geen nieuw account nodig want hij is niet weg.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:06 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vermoed dat @:koffiekoekjes het nieuwe account van user @:maxi-mus is.
Daarnaast lijkt me maxi-mus nou niet het type om stiekem op een ander accountje te posten.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
maxi-mus heeft geen nieuw account nodig want hij is niet weg.
Dat is echt iets voor idioten inderdaad, en maxi-mus is veel maar geen idioot!quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarnaast lijkt me maxi-mus nou niet het type om stiekem op een ander accountje te posten.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:06 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vermoed dat @:koffiekoekjes het nieuwe account van user @:maxi-mus is.
Ok toch wel. Ernstig gemeen spel.quote:
Bedankt Hansquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:13 schreef Zipportal het volgende:
Ajax en Manchester United op hoofdlijnen akkoord over Antony: transfersom Antony richting 100 miljoen euro
https://www.telegraaf.nl/(...)ing-100-miljoen-euro
Schroom niet hem te volgen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook om deze opmerkingen ging Lenny dus weg.
Ik denk niet dat Ajax heel blij van veld af stapt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:19 schreef OmniRocket het volgende:
Gefeliciteerd Ajax, niet uitermate in hoeven te spannen
Dat is niet zonder meer zeker op het moment :-pquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wedstrijd van het jaar voorbij @:Paul
Volgend jaar beter
Apart wel dat @Paul de enige is die geen oerwoudgeluiden hoort.quote:
En terecht.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Helene is ook helemaal klaar met die club.
Het is nog niet afgelopen hoor. Buiten het stadion gaan ze zo vrolijk verder.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:23 schreef Malavita het volgende:
Kwam er nog iemand het veld op? Maakt de zielige utrecht dag wel compleet
Gelukkig degraderen er tegenwoordig twee clubs.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
Utrecht doet er alles aan om het stokje "meest walgelijke club" over te nemen van Vitesse. Ik denk dat @:Yats hier wel blij mee is.
Misschien kan hij eens meedoen aan het kampioenschap open deuren intrappen.quote:
Bruggink werd al bang.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:23 schreef Malavita het volgende:
Kwam er nog iemand het veld op? Maakt de zielige utrecht dag wel compleet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |