Ajax-thuis zou Utrecht er gewoon bovenop moeten klappen. Voor hun toch een beetje de wedstrijd van het jaar.quote:
Er is ook nog Formule 1 vanmiddag!quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Eerste voetbal minuten die ik dit seizoen kijk en ben er nu alweer klaar mee
Als Loewie nog steeds voor hem kiest is hij officieel seniel.quote:
Waar heb je het over johquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:42 schreef koffiekoekjes het volgende:
De backup van Wijndal is blijkbaar Magallan.
Het is echt kut gesteld met de verdediging van AjaxWat de fuck is dit
Al zou je Blind willen wisselen krijg je Magallan er voor terug
Dat is wel een leuke rubriek aan het worden ja.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit voetbalseizoen eigenlijk alleen de troep in Sittard leuk
Maar hebben ze daar de selectie wel voor? Al hebben ze die ook niet voor dit voetbal..quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:41 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ajax-thuis zou Utrecht er gewoon bovenop moeten klappen. Voor hun toch een beetje de wedstrijd van het jaar.
nou nou nouquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Wie ben jij dan,
fucking nobuddy
Meer strijd in dit topic dan op het veld!quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Wie ben jij dan,
fucking nobuddy
Youri Baas.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:42 schreef koffiekoekjes het volgende:
De backup van Wijndal is blijkbaar Magallan.
Het is echt kut gesteld met de verdediging van AjaxWat de fuck is dit
Al zou je Blind willen wisselen krijg je Magallan er voor terug
Ik ga er met gestrekt been in.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Meer strijd in dit topic dan op het veld!
quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:44 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Wie ben jij dan,
fucking nobuddy
Ik wil niet heel pessimistisch overkomen maar met dit vooruitzicht geniet ik ineens intens van deze wedstrijd.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is ook nog Formule 1 vanmiddag!
Under Siege was een paar dagen terug trouwens op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |