Hier laatst een groep van denk 30 van die grijze boomers. Wel allemaal een fietshelm op, maar in een grote stoet op de e-bike.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
ze rijden een rondje op hun elektrische fiets.
Een paar jaar geleden sprong ik bij in het horecabedrijf van mijn oom. Het was behoorlijk druk, het was zondagmiddag en de zweetdruppels stonden bij iedereen op het voorhoofd. Een bemiddelde vrouw van pensioenleeftijd stapte op mij af en zei: 'jullie werken wel erg hard hier he?'quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:25 schreef HSG het volgende:
Gen Z / sneeuwvlokjesgeneratie die klagen over boomers en anderen die iets ondernemen.
Zij heeft vele jaren gewerkt zodat jij naar school kon gaan en daarna een opleiding kon volgen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden sprong ik bij in het horecabedrijf van mijn oom. Het was behoorlijk druk, het was zondagmiddag en de zweetdruppels stonden bij iedereen op het voorhoofd. Een bemiddelde vrouw van pensioenleeftijd stapte op mij af en zei: 'jullie werken wel erg hard hier he?'
In de drukte flapte ik eruit: 'tja, iemand moet werken voor jullie pensioen.'
Die vrouw stapte op mij af, gaf mij een hand en zei: 'Bedankt!!'.
lol
Akkoord met de klacht. Ik was met de diensttrein naar van van Dordrecht gegaan vandaag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
In mijn omgeving zijn veel wandelroutes, hotels, campings enz. Dat trekt vreselijk veel boomers aan.
Het is een ware plaag. Op zichzelf zijn boomers al een klacht, maar boomerstellen op vakantie zijn echt nauwelijks te onderscheiden van zombies.
Soms wandelen ze, soms rijden ze in een auto met fietsendrager, of rijden ze in een camper, of allerergst: ze rijden een rondje op hun elektrische fiets.
Net wilde dieren. Ze draaien voor je de weg op zonder te kijken. Ze verlenen geen voorrang. Ze acteren volledig verward en houden 0 rekening met andere weggebruikers.
Als ik zo'n groepje zie matig ik (in mijn autootje) al snelheid. Ik weet dat ze volledig onvoorspelbaar zijn. Levensgevaarlijk, al meerdere keren een bijna botsing gehad. En dan die schaapachtige gezichten
Ooit word je zelf een soort van boomer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:19 schreef Waldorf22 het volgende:
Verschrikkelijk. Het fietst zo zonder te kijken de weg op. En dan kwaad kijken als je vol voor ze in de ankers moet![]()
Het enige voordeel is dat ze over 15 jaar dood zijn en/of zich niet meer zo snel kunnen verplaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |