abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 22:11:18 #1
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_205768550
In mijn omgeving zijn veel wandelroutes, hotels, campings enz. Dat trekt vreselijk veel boomers aan.
Het is een ware plaag. Op zichzelf zijn boomers al een klacht, maar boomerstellen op vakantie zijn echt nauwelijks te onderscheiden van zombies.

Soms wandelen ze, soms rijden ze in een auto met fietsendrager, of rijden ze in een camper, of allerergst: ze rijden een rondje op hun elektrische fiets.

Net wilde dieren. Ze draaien voor je de weg op zonder te kijken. Ze verlenen geen voorrang. Ze acteren volledig verward en houden 0 rekening met andere weggebruikers.

Als ik zo'n groepje zie matig ik (in mijn autootje) al snelheid. Ik weet dat ze volledig onvoorspelbaar zijn. Levensgevaarlijk, al meerdere keren een bijna botsing gehad. En dan die schaapachtige gezichten :')
pi_205768586
Wat eng :o
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_205768596
lol
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 22:17:13 #4
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_205768601
Terechte klacht.
pi_205768628
Verschrikkelijk. Het fietst zo zonder te kijken de weg op. En dan kwaad kijken als je vol voor ze in de ankers moet :r

Het enige voordeel is dat ze over 15 jaar dood zijn en/of zich niet meer zo snel kunnen verplaatsen.
You need to be cold to be queen.
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 22:20:13 #6
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_205768631
PS: mooie boomerang voor je topic, TS!
pi_205768636
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
ze rijden een rondje op hun elektrische fiets.
Hier laatst een groep van denk 30 van die grijze boomers. Wel allemaal een fietshelm op, maar in een grote stoet op de e-bike.

Gelukkig heb ik een luide uitlaat die af en toe klapt als ik gas loslaat, dan horen ze me wel aankomen.

inb4 sjonnie
inb4 eentje schrikt juist en gaat van schrik naar links de rijbaan op
pi_205769339
Gen Z / sneeuwvlokjesgeneratie die klagen over boomers en anderen die iets ondernemen. :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zaterdag 27 augustus 2022 @ 23:35:31 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_205769453
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 23:25 schreef HSG het volgende:
Gen Z / sneeuwvlokjesgeneratie die klagen over boomers en anderen die iets ondernemen. :')
Een paar jaar geleden sprong ik bij in het horecabedrijf van mijn oom. Het was behoorlijk druk, het was zondagmiddag en de zweetdruppels stonden bij iedereen op het voorhoofd. Een bemiddelde vrouw van pensioenleeftijd stapte op mij af en zei: 'jullie werken wel erg hard hier he?'
In de drukte flapte ik eruit: 'tja, iemand moet werken voor jullie pensioen.'
Die vrouw stapte op mij af, gaf mij een hand en zei: 'Bedankt!!'.
lol
pi_205769870
Herkenbaar
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205769958
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 23:35 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Een paar jaar geleden sprong ik bij in het horecabedrijf van mijn oom. Het was behoorlijk druk, het was zondagmiddag en de zweetdruppels stonden bij iedereen op het voorhoofd. Een bemiddelde vrouw van pensioenleeftijd stapte op mij af en zei: 'jullie werken wel erg hard hier he?'
In de drukte flapte ik eruit: 'tja, iemand moet werken voor jullie pensioen.'
Die vrouw stapte op mij af, gaf mij een hand en zei: 'Bedankt!!'.
lol
Zij heeft vele jaren gewerkt zodat jij naar school kon gaan en daarna een opleiding kon volgen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_205769967
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
In mijn omgeving zijn veel wandelroutes, hotels, campings enz. Dat trekt vreselijk veel boomers aan.
Het is een ware plaag. Op zichzelf zijn boomers al een klacht, maar boomerstellen op vakantie zijn echt nauwelijks te onderscheiden van zombies.

Soms wandelen ze, soms rijden ze in een auto met fietsendrager, of rijden ze in een camper, of allerergst: ze rijden een rondje op hun elektrische fiets.

Net wilde dieren. Ze draaien voor je de weg op zonder te kijken. Ze verlenen geen voorrang. Ze acteren volledig verward en houden 0 rekening met andere weggebruikers.

Als ik zo'n groepje zie matig ik (in mijn autootje) al snelheid. Ik weet dat ze volledig onvoorspelbaar zijn. Levensgevaarlijk, al meerdere keren een bijna botsing gehad. En dan die schaapachtige gezichten :')
Akkoord met de klacht. Ik was met de diensttrein naar van van Dordrecht gegaan vandaag.
Terwijl ik op Dordrecht Centraal sta te wachten totdat de diensttrein zou voorrijden kwamen er van die dames uit de stationerie die vol verbazing waren dat een automatische schuifdeur openging en dat ze dan gelijk op perron 1 stonden. Zo enthousiast waren deze 50+ dames erover dat eentje zelf ging filmen met haar mobiel hoe de anderen er nogmaals in en uit gingen met een duidelijke voice-over hoe wonderbaarlijk het is om van de stationerie gelijk op het perron te komen.
pi_205770263
Gewoon overheen rijden, mis je niks aan.
pi_205770429
De hond van mijn buren heet ook 'Boomer', komt wel heel erg dichtbij zo.
Cindy De Vuyst
pi_205770445
Terechte klacht.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
  zondag 28 augustus 2022 @ 09:15:13 #16
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205770851
Mensen die genieten , hoe durven ze :{
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205770989
Wen er maar aan, 3,5 miljoen Nederlanders zijn 65+. En we kunnen er, afgezien van enkele inhumane voorstellen zoals laten inslapen, weinig aan doen.

Daarom beter gebruik maken van de situatie! Het is een categorie potentiële klanten met tijd en geld in overvloed. Bedenk iets wat hun leven beter of leuker maakt en je kan goed verdienen.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_205771101
Zo herkenbaar dit. Vorige week zat ik op de fiets voor een verkeerslicht te wachten tot het groen werd. Komt er zo'n boomervrouw aanfietsen op haar e-bike en probeerde naast me te stoppen. Met de nadruk op probeerde, want ze viel voor dat ze goed en wel stilstond zo linkaf de berm in. Zegt ze tegen haar boomervent achter haar, "oeps ik had dat stoeprandje niet gezien" 8)7.
Toen ik meerdere keren aanbood om te helpen bleven ze me straal negeren. Echt totaal bizar volk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Regilio_ op 28-08-2022 09:57:32 ]
pi_205771199
Ze gaan ook vaak met zijn allen met de e-bike stilstaan op een rotonde en bakkeleien welke afslag ze nu eigenlijk moeten nemen. Hoe Google Maps werkt snappen ze uiteraard geen hol van. Zie ze zelfs soms nog met zo'n kaart op het stuur :')!
Als je daar wat van zegt kijken ze je met zo'n schaapachtige blik aan waar je het in godsnaam over hebt. Opruimen die handel :@ .

[ Bericht 12% gewijzigd door Regilio_ op 28-08-2022 10:19:21 ]
pi_205771730
En door de natuur moet je op gedeelde paden wel gewoon 25kmph blijven rijden, want waar de rem zit dat moeten ze nog ontdekken.
  Forum Admin zondag 28 augustus 2022 @ 11:45:55 #21
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_205771899
Wat vervelend voor jullie
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 28 augustus 2022 @ 13:08:22 #22
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205772713
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 22:19 schreef Waldorf22 het volgende:
Verschrikkelijk. Het fietst zo zonder te kijken de weg op. En dan kwaad kijken als je vol voor ze in de ankers moet :r

Het enige voordeel is dat ze over 15 jaar dood zijn en/of zich niet meer zo snel kunnen verplaatsen.
Ooit word je zelf een soort van boomer.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_205772746
Gelukkig maar dat scholieren altijd goed op hun omgeving letten als ze aan het fietsen zijn. Oh nee, wacht.
  zondag 28 augustus 2022 @ 22:48:17 #24
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_205780547
En ik krijg al deze Boomers in de toko tijdens hun fietstocht

Meest terechte klacht van 2022
pi_205781736
Moeten zij weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: