Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik las net dat de bestuurder van de witte bestelbus zich heeft gemeld.
De politie was eerder vanavond nog op zoek naar een getuige in een witte bestelbus. Deze heeft zich gemeld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:57 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Want op de pagina van burgernet heeft dit nog een status 'lopende actie'.
https://www.burgernet.nl/burgernet/3380263
Wat een dramaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)en-meerdere-gewonden
Hallo, die dijk daarboven is de weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:50 schreef the-eye het volgende:
Hier een foto waarop je kan zien waar de eettafels stonden. Dat was dus vlak aan de weg
[ afbeelding ]
Maar er is toch niets mis mee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hallo, die dijk daarboven is de weg.
Die lui staan op een afgezet stuk doodlopende weg.
Niks mis mee.
Damn.
https://www.google.com/ma(...)g!2e0!7i13312!8i6656quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hallo, die dijk daarboven is de weg.
Die lui staan op een afgezet stuk doodlopende weg.
Niks mis mee.
Damn.
Het is iets natuurlijks om dan maar de schuld te zoeken in de omstandigheden. Dan overkomt het je zelf in ieder geval niet, want zelf let je goed op. Ik zie niets vreemds aan deze plek, lijkt me niets anders dan wanneer mensen in de tuin zitten te bbq-en naast een weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:20 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Maar er is toch niets mis mee?
Qua afstand had het zo goed iemands achtertuin kunnen zijn? Als een auto of vrachtwagen van een dijkje flikkert, dan heb je al gauw ellende. Is gewoon dijk met lintbebouwing, dijkhuisjes etc.
Als er bij mijn ouderlijk huis een vrachtwagen van de dijk flikkert, zit ie zo in de woonkamer, tot aan de serre
Ook de woonkamer maar alvast afzetten en een vergunning aanvragen om in de woonkamer bij mijn ouders te zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2022 22:25:50 ]
Zo zie ik het ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:23 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Het is iets natuurlijks om dan maar de schuld te zoeken in de omstandigheden. Dan overkomt het je zelf in ieder geval niet, want zelf let je goed op. Ik zie niets vreemds aan deze plek, lijkt me niets anders dan wanneer mensen in de tuin zitten te bbq-en naast een weg.
Zal wel dit, zal wel datquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:25 schreef Pedroso het volgende:
Zal wel een Spaanse chauffeur zijn die 20 uur achter het stuur heeft gezeten en in slaap gevallen is, Zou niet de eerste keer zijn bij dit soort ongelukken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:25 schreef PS. het volgende:
Rijnmond gaat ook gewoon vrolijk door op de live terwijl de lijken worden afgevoerd, terwijl eerder op de live nog te horen was dat met de politie duidelijk was afgesproken dan te stoppenDit hoorde ik ook, en hoopte inderdaad dat ie gestopt zou worden., niet dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
Jep.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:26 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dit hoorde ik ook, en hoopte inderdaad dat ie gestopt zou worden. is ie nog online? (ff checkem...)
Volgens getuigen gaf hij extra gas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Klimt dom maar denk dat de chauffeur uitstapte voor iets maar de vrachtwagen niet op de handrem had, daarna er snel ingesprongen maar te laat.
Volgens 1 getuige die anoniem was. Niet te veel waarde aan hechten denk ik zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Volgens getuigen gaf hij extra gas.
Geloof het (nog) niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Volgens getuigen gaf hij extra gas.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:25 schreef PS. het volgende:
Rijnmond gaat ook gewoon vrolijk door op de live terwijl de lijken worden afgevoerd, terwijl eerder op de live nog te horen was dat met de politie duidelijk was afgesproken dan te stoppenHun slogan is 'Wij zijn erbij' . Dat nemen ze heel serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is gewoon absurd. Die hulpverleners hebben het al zwaar genoeg, laat die mensen hun werk doen zonder camera op hun handen.
Prima om er verslag van te doen hoor, maar als je dan live gaat, en iedere kijker hoort de afspraken ook, hou je dan gewoon aan de afspraken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hun slogan is 'Wij zijn erbij' . Dat nemen ze heel serieus.
Maar het is gewoon absurd. Die hulpverleners hebben het al zwaar genoeg, laat die mensen hun werk doen zonder camera op hun handen.
Op hun tv kanaal zijn ze ook een minuut geleden gestopt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 22:32 schreef PinkLow het volgende:
Door het bericht hier ging ik even checken of de stream het nog deed. Maar De stream is nu inderdaad afgelopen. Gelukkig.
NOS eerder ook, maar die spreken nu ineens over meerdere doden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |