https://www.rtlnieuws.nl/(...)nd-meerdere-gewondenquote:Een ernstig ongeluk in Nieuw-Beijerland. Daar is een vrachtwagen van een dijk gereden. Daarbij zijn meerdere mensen gewond geraakt.
Heavy shitquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:04 schreef Treinhoer het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)n-massaal-uitgerukt/
Volgens een ooggetuige, meerdere doden.
Stond wel vrij snel op Twitter dat screenshot.. de bijbehorende tekst geeft mij ook niet het gevoel dat het betrouwbare info is..quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:07 schreef Treinhoer het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot van ooggetuige (onbevestigd).
Ik hoop het net zo inderdaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Stond wel vrij snel op Twitter dat screenshot.. de bijbehorende tekst geeft mij ook niet het gevoel dat het betrouwbare info is..
Hopelijk is het een goed teken dat maar één van de drie opgeroepen traumahelikopters daadwerkelijk is geland...
Vandaar dat ik hoop dat het een positief teken is... Als in verwondingen vallen mee en arts is niet meer nodig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:15 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Traumaheli komt niet voor mensen die overleden zijn.
Wat heeft een kruispunt te maken met een vrachtwagen die van een dijk komt zetten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:48 schreef the-eye het volgende:
Lijkt me sowieso niet zo snugger om op een kruispunt te gaan zitten bbq'en
Voor een buurt bbq?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:55 schreef Evertjan het volgende:
waarom hebben ze de weg niet afgezet met zeecontainers als een soort van barrière
Lijkt me meer dat de chauffeur naar het feestje wilde kijken en vervolgens het stuur ook (onbewust) die kant opzwaaide.quote:
Zal je net zien dat zo'n barriere met containers bij zo'n ongeval voor meer slachtoffers zorgt (ik zou even niet weten hoe, leeg zijn ze te licht ofzo, en vormt een stormfront van 14 meter, ipv 5)quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:55 schreef Evertjan het volgende:
waarom hebben ze de weg niet afgezet met zeecontainers als een soort van barrière
Het zal me niets verbazen dat dit voortaan op het lijstje met eisen komt...quote:
Waarom wel?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:55 schreef Evertjan het volgende:
Zuidzijdsedijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:55 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Nou, ik vind het ook maar een vreemde plek, zo pal naast de weg en in een bocht. Een ongeluk zit in een klein hoekje, je ziet het wel weer.
Iets meer duiding bij de reactie van die ooggetuige.. Schijnbaar zijn er al jaren zorgen over zwaar verkeer op die weg. Tevens zouden er nu werkzaamheden zijn waarbij zwaar verkeer er helemaal niet mag komen nu... Alleen handhaving is er niet..quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:07 schreef Treinhoer het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot van ooggetuige (onbevestigd).
Ja echt wtf. Alsof ze op de snelweg zaten de bbqen. Mensen hebben gewoon hun tuin onderaan de dijk,net als dat mensen hun tuin langs een normale weg hebben. Daar zet je toch ook geen zeecontainersquote:
Maar zou de vrachtwagen rechtdoor of afgedraaid hebben? In beide gevallen moet de chauffeur dan wel erg afgeleid (of dronken) geweest zijn. Ook nog 30 km zone.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Zuidzijdsedijk
https://maps.app.goo.gl/HiFsUoYwKdNZnRfb9
Dit is de locatie volgens mij?, Streetview maakt het wel wat duidelijker wmb. Hij is gewoon rechtdoor gegaan, in een bocht met zijweg.
Dat was ook waar ik uitkwam als ik de foto's vergeleek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Zuidzijdsedijk
https://maps.app.goo.gl/HiFsUoYwKdNZnRfb9
Dit is de locatie volgens mij?, Streetview maakt het wel wat duidelijker wmb. Hij is gewoon rechtdoor gegaan, in een bocht met zijweg.
Niet nodig... Twitterend wappieland heeft al geconcludeerd dat de chauffeur door de vaccins onwel is geworden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:18 schreef Scorpie het volgende:
Beter doen ze een bloed test bij de chauffeur.
Tja alles kan, logisch zou zijn dat de man onwel is geworden, tegenwoordig zijn bijna alle vrachtauto's een automaat, dan kun je stilstaan met je voet op de rem, maar zodra hij er vanaf gaat rolt het hele spul weer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:11 schreef Stupidisco het volgende:
"Toen het ongeluk gebeurde, was een buurtfeest onderaan de dijk gaande. Het zou gaan om een jaarlijks feestje. Johan van Driel zag het ongeluk gebeuren en is zwaar aangeslagen. ,,We waren net gezellig aan het barbecueën en zien een vrachtwagen stilstaan op de kruising, vervolgens rijd hij rechtdoor zo door de tent heen. Het was vreselijk. Er werden meerdere mensen meegesleurd. Op zo'n moment gaat alles door je heen: machteloosheid, ongeloof.’’"
Bron: AD
Dat is wel opmerkelijk natuurlijk.
Zo te zien is dat niet hun tuin maar de openbareweg. Een kruispunt zelfs. Zie maps maar kruising Langeweg/Zuidzijdsedijk. Kan best dat de vrachtwagen de dijk is af komen zetten maar dat laat onverlet dat het een rare plek voor een bbq isquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja echt wtf. Alsof ze op de snelweg zaten de bbqen. Mensen hebben gewoon hun tuin onderaan de dijk,net als dat mensen hun tuin langs een normale weg hebben. Daar zet je toch ook geen zeecontainers
Wat de fuck, dus die klootzak heeft bewust die BBQ ingereden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:11 schreef Stupidisco het volgende:
"Toen het ongeluk gebeurde, was een buurtfeest onderaan de dijk gaande. Het zou gaan om een jaarlijks feestje. Johan van Driel zag het ongeluk gebeuren en is zwaar aangeslagen. ,,We waren net gezellig aan het barbecueën en zien een vrachtwagen stilstaan op de kruising, vervolgens rijd hij rechtdoor zo door de tent heen. Het was vreselijk. Er werden meerdere mensen meegesleurd. Op zo'n moment gaat alles door je heen: machteloosheid, ongeloof.’’"
Bron: AD
Dat is wel opmerkelijk natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |