Nee maar hij doet alsof Max het onmogelijke doetquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was toch ook gewoon goed, werk je bij Mercedes ofzo?
De Ferrari heeft er wel eens stabieler uitgezien ja, hij is echt aan het vechten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:57 schreef El_Thijs het volgende:
Leclerc gaat er weer af denk ik. Hij pusht als een malle.
Beetje zoals jij doet wanneer Leclerc pole haalt of Hamilton een Haas inhaalt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee maar hij doet alsof Max het onmogelijke doet
Nogal. Ik denk dat hij niet heel hoog komt. P3 maximaal denk ik. Ook al maakt dat niks uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Ferrari heeft er wel eens stabieler uitgezien ja, hij is echt aan het vechten.
Dat valt nu enkel extra op vanwege die slowmobeelden.quote:
KREET KRAUT.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:59 schreef DKUp het volgende:
Paarse Mercedes petjes
Oranje toeters
Laf it
overcompensatie omdat ze op de rechte stukken zoveel verliezenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Ferrari heeft er wel eens stabieler uitgezien ja, hij is echt aan het vechten.
Zelfs hun strategie!quote:
Ja en ik ben geen commentator die objectief hoort te zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:58 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Beetje zoals jij doet wanneer Leclerc pole haalt of Hamilton een Haas inhaalt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja en ik ben geen commentator die objectief hoort te zijn
Ja, P6 ofzo!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:01 schreef Perox het volgende:
Albon moet kunstje natuurlijk NOG een keer flikken. Go Alex!
jezus christusquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja en ik ben geen commentator die objectief hoort te zijn
Inderdaad, vraag je je toch af of ze de PU's terug hebben moeten schroeven na Baku en Oostenrijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
overcompensatie omdat ze op de rechte stukken zoveel verliezen
Max lijkt gewoon onaantastbaar hier. Niemand komt in de buurt van zijn tijd, behalve zijn teamgenoot.quote:
In janken? Dat winnen ze makkelijkquote:
Toen het bij de rivaal van Mercedes gebeurde was het aanleiding om te gaan zeuren dat de meting van de flex niet deugde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat valt nu enkel extra op vanwege die slowmobeelden.
Te laat nuquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen tweede run hoeven doen in Q2.
Of zouden ze nog naar buiten komen?
Dan heb je altijd nog Sainz.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik zeg al sinds het begin van het seizoen dat ik het echt prachtig zou vinden als het derde team dat een overwinning pakt niet Mercedes zou zijn, en dit is wel echt de ultieme kans daartoe
Moet Perez wel eerst pech hebben, en dat gun ik hem niet.
Verstappen start toch achteraan dus niet nodigquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen tweede run hoeven doen in Q2.
Of zouden ze nog naar buiten komen?
Red Bull zit er goed bij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:04 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen buiten behalve de Bulls. Bandjes sparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |