Pics?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:35 schreef Fushia2 het volgende:
latina’s in enkel een stringetje in het buitenbad
Dit iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:49 schreef datismijnmening het volgende:
Hihi TS schaamt zich voor zijn kleine besneden piemeltje.
:’)quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:49 schreef datismijnmening het volgende:
Hihi TS schaamt zich voor zijn kleine besneden piemeltje.
Dan heb je zoveel geld en dan ga je in een jacuzzi met onbekende mensen op de Veluwe zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:10 schreef epicbeardman het volgende:
Mietje, ik was laatst veluwse bron en zat te chillen in jacuzzi, totdat er 2 dames van jaartje of 30 er bij in kwamen zitten.
Meest akwarde aan die jacuzzi's is dat ze om de 5 a 7 minuten even helemaal stilvallen voor 30seconden of iets en het water dan ook stil ligt![]()
Eentje had ook nog zonnebril op dus kon niet zien waar ze heen keek
Zeer zeker, behalve wanneer er een afgesloten douchehokje beschikbaar isquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij doucht met je onderbroek aan zeker?
Ik ben niet op vakantie hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:09 schreef Näsenbar het volgende:
Lekker gymen op vakantie, TS vergeet expres zijn gymspullen zodat ie van de juf in zijn onderbroek moet gymen.
niet zijn blijven hangen in de jaren 90 en 24/7 in gymspullen lopenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:09 schreef Näsenbar het volgende:
Lekker gymen op vakantie, TS vergeet expres zijn gymspullen zodat ie van de juf in zijn onderbroek moet gymen.
veluwse bron is echt een aidssauna geworden, die massahut moet je vermijdenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:10 schreef epicbeardman het volgende:
Mietje, ik was laatst veluwse bron en zat te chillen in jacuzzi, totdat er 2 dames van jaartje of 30 er bij in kwamen zitten.
Meest akwarde aan die jacuzzi's is dat ze om de 5 a 7 minuten even helemaal stilvallen voor 30seconden of iets en het water dan ook stil ligt![]()
Eentje had ook nog zonnebril op dus kon niet zien waar ze heen keek
Waar ben je bang voor?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zeer zeker, behalve wanneer er een afgesloten douchehokje beschikbaar is
Ga toch niet in men blote lul rondlopen![]()
Jij bent ook wel vol van jezelf he?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:12 schreef Aiciu het volgende:
Niet gewoon een eigen gym bouwen
Had ik veel eerder moeten doen.
Die staan daar om bekend heb ik begrepen van de tandeloze heks.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:35 schreef Fushia2 het volgende:
Heb in heel mijn leven nog nooit zoveel dicks gezien sinds ik hier ben.
Klacht: Spanjaarden/latino’s kennen geen schaamte en wandelen met hun dick open en bloot en douchen zelfs met de deur open
Anti-klacht: thick latina’s in enkel een stringetje in het buitenbad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |