The killingquote:Op donderdag 15 september 2022 22:06 schreef Magica het volgende:
Heb net Ozark gekeken![]()
Nu met the Missing bezig, ook tof.
Oude serie maar ik kijk niet zo veel. Iemand nog andere aanraders, oudere series?
Oeeeeh, ik ga dit NU kijkenquote:Op woensdag 21 september 2022 18:41 schreef TLC het volgende:
Begonnen aan Dahmer, wat een goede serie![]()
en hoe ziek mensen in hun geest kunnen zijn trouwens![]()
Oh dat vind ik ook wel interessant!quote:
Poeh, ik vind het wel heftig, maar tnt inderdaad erg goed.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:41 schreef TLC het volgende:
Ik ben na 3 afleveringen gestopt.quote:Op woensdag 21 september 2022 18:41 schreef TLC het volgende:
Daar zag ik net iets van voorbij komenquote:Op woensdag 21 september 2022 18:41 schreef TLC het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cryptopia: Bitcoin, Blockchains and the Future of the Internet - Duitsland 2020 AL 1:26 uur | Documentaire
Regisseur Torsten Hoffmann interviewt voorstanders en sceptici uit de cryptobranche en onderzoekt de fundamenten en mogelijkheden van cryptovaluta's en blockchains.
The Dreamlife of Georgie Stone - Australië 2022 AL 0:29 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaire vertelt Georgie Stone hoe ze van kind opgroeide tot tieneractiviste. Ze blikt terug op haar leven en historische gevecht voor transgenderrechten.
Karma's wereld - VS S04 2022 AL - Netflix Original | Kinderserie
De talentvolle zangeres en scholiere Karma goochelt met rapdromen en rijmschema's en gebruikt haar talent, ambitie en grote hart om allerlei problemen op te lossen.
De Piraten van Hiernaast: De Ninja’s van de Overkant - Nederland 2022 6 1:32 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm, Feelgood
Er komt een ninja-familie in de buurt wonen. De piraten proberen de nieuwe buren uit de weg te ruimen, maar een geheime vriendschap schopt hun plannen in de war.
Snabba cash - Zweden S02 2021 16 - Netflix Original | Boek, Duister, Intellectueel, Misdaad, Thriller
De levens van een ambitieuze zakenvrouw, een charmant bendelid en een tiener met problemen botsen tijdens een wanhopige en sinistere zoektocht naar rijkdom.
Thai Cave Rescue - Thailand/VS S01 2022 12 - Netflix Original | Drama
Een Thais voetbalteam en zijn assistent-coach komen vast te zitten in de Tham Luang-grot, wat leidt tot een wereldwijde reddingsoperatie. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op woensdag 21 september 2022 22:18 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik ben na 3 afleveringen gestopt.
Ik kan hier niet naar kijken, vreselijk.
Ik heb uit respect de laatste minuten gekeken voor de slachtoffers.
Ik ben niet snel onder de indruk maar hier ben ik even stil van.
Tnx! The Fall en the Bridge heb ik al gezien. Ik vond vooral the bridge geweldigquote:Op woensdag 21 september 2022 20:13 schreef Mrmime het volgende:
[..]
The killing
Borgen
The bridge
Trapped
En de allermooiste vind ik: the fall.
Veel kijkplezier!
En volgend op Trapped natuurlijk Entrapped!quote:Op woensdag 21 september 2022 20:13 schreef Mrmime het volgende:
[..]
The killing
Borgen
The bridge
Trapped
En de allermooiste vind ik: the fall.
Veel kijkplezier!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ATHENA - Frankrijk 2022 16 1:39 uur - Netflix Original | Actie, Drama
De tragische moord op een kleine jongen ontketent een oorlog in de Athena-woonwijk. De oudere broers van het slachtoffer vormen het middelpunt van het conflict.
Jamtara - Sabka Number Ayega - India S02 2020 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Een groep jongeren uit een kleine stad runt een lucratief phishing-bedrijf, totdat een corrupte politicus wil meedoen en een agent het zaakje wil oprollen.
A Jazzman's Blues - VS 2022 16 2:08 uur - Netflix Original | Drama, Muziek
Tyler Perry's verhaal over verboden liefde en familiedrama onthult 40 jaar aan geheimen en leugens tegen de achtergrond van juke joint blues in het zuiden van de VS.
Lou - VS 2022 16 1:49 uur - Netflix Original | Actie, Drama
Een mysterieuze eenzaat die een rustig leven leidt gaat de strijd aan met de natuurelementen en haar duistere verleden wanneer een buurmeisje tijdens een storm wordt ontvoerd.
Moonfall - VS 2022 12 2:10 uur | Actie, Sci-Fi
Een NASA-medewerker, een oud-astronaut en een complotdenker moeten samenwerken om de aarde te redden als de maan uit zijn baan wordt gestoten.
Pokémon: De kronieken van Arceus - Japan S01 2022 6 1:04 uur - Netflix Original | Kinderserie
Tijdens hun onderzoek naar de legende van de mythische Pokémon Arceus ontdekken Ash, Goh en Dawn een complot van Team Galactic dat de wereld bedreigt.
Las de la última fila | The Girls at the Back - Spanje S01 2022 16 - Netflix Original | Comedy, Drama
In deze ontroerende comedy plannen vijf vriendinnen een reeks chaotische bucketlist-uitdagingen voor hun jaarlijkse vakantie, nadat een van hen heeft ontdekt dat ze kanker heeft.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik weet niet of je de netflix docu American Murder: the family next door hebt gezien. Maar daar werd ik echt heel sad van. Echt bizar hoe je je kinderen wat aan kunt doen doordat het helemaal los loopt in je hersenen. In dit geval geen geloof maar heel andere oorzaken.quote:Op woensdag 21 september 2022 22:50 schreef Ama het volgende:
Sins of Our Mother is wel weer een goede maar wtf docu. Wat een ziek en verdrietig verhaal.
Heb meeste true crime wel gezien op Netflix.quote:Op vrijdag 23 september 2022 10:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de netflix docu American Murder: the family next door hebt gezien. Maar daar werd ik echt heel sad van. Echt bizar hoe je je kinderen wat aan kunt doen doordat het helemaal los loopt in je hersenen. In dit geval geen geloof maar heel andere oorzaken.
Ja ik ook. Wanneer iemand inlogt op mijn Netflix account zal haast gaan denken dat ik een seriemoordenaar ben :$quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb meeste true crime wel gezien op Netflix.
Echt he.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik ook. Wanneer iemand inlogt op mijn Netflix account zal haast gaan denken dat ik een seriemoordenaar ben :$
+1quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik ook. Wanneer iemand inlogt op mijn Netflix account zal haast gaan denken dat ik een seriemoordenaar ben :$
Wij hebben net de eerste 2 afleveringen gezien, man wat heftig. Is aflevering 3 nog erger?quote:Op woensdag 21 september 2022 22:18 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik ben na 3 afleveringen gestopt.
Ik kan hier niet naar kijken, vreselijk.
Ik heb uit respect de laatste minuten gekeken voor de slachtoffers.
Ik ben niet snel onder de indruk maar hier ben ik even stil van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij hebben net de eerste 2 afleveringen gezien, man wat heftig. Is aflevering 3 nog erger?
Dat einde van aflevering 2:Vind het allemaal wel meevallen eigenlijk. Prima serie verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er wordt niets nieuws verteld.
@StevenHyde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |