Het type meisje dat bij hem past: iemand die net zo wanhopig en maagdelijk isquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:40 schreef Anouk83 het volgende:
Martijn die na 5 (?) dagen verkondigd dat hij van Fenna houdt, dit is toch totaal kansloos
Jaja, maar na dag 1 was hij al verliefd, dan is dit toch een logisch tijdpad?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:40 schreef Anouk83 het volgende:
Martijn die na 5 (?) dagen verkondigd dat hij van Fenna houdt, dit is toch totaal kansloos
Na de Safaritrip eigenlijk al.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaja, maar na dag 1 was hij al verliefd, dan is dit toch een logisch tijdpad?
Volgens mij na haar filmpje al. Hij zei immers meteen dat hij het meest naar haar uitkeek enzoquote:
Maar Fenna was stiekem toch een feestbeest en helemaal niet zo maagdelijk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het type meisje dat bij hem past: iemand die net zo wanhopig en maagdelijk is
Yep, dat idee had ik ook, in zijn hoofd hadden ze al een relatie nog voor hij haar gezien had.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:43 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Volgens mij na haar filmpje al. Hij zei immers meteen dat hij het meest naar haar uitkeek enzo
Jup. Dus dat wordt niksquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar Fenna was stiekem toch een feestbeest en helemaal niet zo maagdelijk?
Ik vond die twee nog het meest stabiele duo van dit programmaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Dit viel me gister al op
De twijfels van Richard
Simone is fantastisch ja maar enneh we moeten het aankijken
Kruidengate.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:43 schreef tja77 het volgende:
Maar hoogtepunt dit seizoen?
Kampvuurgate?
Ik vind Richard niet bepaald stabiel, de ultieme chaoot.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond die twee nog het meest stabiele duo van dit programma
Jaaaaaaaaaa, ik bedoelde ook absoluut NIET de persoon Richard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Richard niet bepaald stabiel, de ultieme chaoot.
Alleen de rest klikte niet en zij wel.
Mooi, had ik niet verwacht.quote:
Oh dat zag ik er niet in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:47 schreef praadje het volgende:
Ahh dat dochtertje van Astrid dat zo stralend naar haar moeder kijkt.
In d’r gezicht ja!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:46 schreef Anouk83 het volgende:
Bliksembezoek van Jamjam aan Astrid? Seks dus 🤣 en dat was goed, nu mag hij vaker komen
Dat gevoel heb ik vooral bij Martijn en Fennaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:47 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Heb wel een zuur voorgevoel dat ze nu toch weer uit elkaar zijn ofzo sorry voor negativiteit
Hoorde in een podcast dat HJ zijn meubels aan het verkopen was t.b.v. een emigratie, maar geen flauw idee of dit allemaal waar is hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:47 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Heb wel een zuur voorgevoel dat ze nu toch weer uit elkaar zijn ofzo sorry voor negativiteit
En misschien dat door het wegvallen van de camera's ook wat meer rust in huis kwam...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:49 schreef Elpis het volgende:
Sow dit had ik een poos terug niet verwacht zeg. En al helemaal niet hoe leuk ik dit zou vinden.
Astrid mag dan wel een lastige tante zijn geweest maar vind het net zo mooi dat ze haar eigen pijnpunten kennelijk leerde kennen en daar wat mee te doen.
Dat ook ja. En twee mannen tegelijk in haar aura zal ook niet geholpen hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En misschien dat door het wegvallen van de camera's ook wat meer rust in huis kwam...
Ja jammer, maar het was gezellig om het "samen" met jullie te kijken!quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja jammer, maar het was gezellig om het "samen" met jullie te kijken!
volgens mij morgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Maandag kwam nog de hoe is het nou met bij rtl boulevard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |