Goesting hahahaha 🤣😂😂😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Best wel een herkenbare en terechte klacht![]()
Hoeveel ik dat al heb tegengekomen![]()
En dan heb je geen goesting meer om hernieuw te beginnen
steun FOK! en koop via een van deze linksquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende: Ga ergens anders kuttopics openen, en met ergens anders bedoel ik NIET op FOK!
je mag natuurlijk altijd kwaliteitstopics openen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:42 schreef Golf8 het volgende:
[..]
steun FOK! en koop via een van deze links
bol.com Coolblue ibood.com
IndexActiefMyATNieuw
Bepaal ik zelf wel wtf denk je dat allemaal te regelen joh
Ok bedankt dat is een sportieve reactiequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je mag natuurlijk altijd kwaliteitstopics openen.
Even vertaald naar het Nederlands.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Best wel een herkenbare en terechte klacht![]()
Hoeveel ik dat al ben tegengekomen![]()
En dan heb je geen zin meer om opnieuw te beginnen
Of, zoals in jouw geval, juist nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:11 schreef Cockwhale het volgende:
Dit doet mij denken aan een vergelijkbare situatie. Was je zus lekker aan 't doggy'en, stond op 't punt kkrhard klaar te komen, laat ze ineens een tyfes harde stinkscheet. Weg orgasme, weg harde lul.
Lekker voor ronde twee gaan dan toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:11 schreef Cockwhale het volgende:
Dit doet mij denken aan een vergelijkbare situatie. Was je zus lekker aan 't doggy'en, stond op 't punt kkrhard klaar te komen, laat ze ineens een tyfes harde stinkscheet. Weg orgasme, weg harde lul.
Doe niet zo ranzig johquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:47 schreef herverwijderd het volgende:
Over dat je pas nadat je al met poepen begonnen was erachter kwam dat er geen wc-papier was en je vervolgens met de kartonnen huls van de rol als een soort poepschepper te werk moest gaan in je bilnaad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |