quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
speciaal voor jou trouwens
Je hebt het zwaar vandaag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:56 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, de hele zomer geen last van wespen en op de allereerste dag dat het raam weer open mag weet zo'n kutding de weg naar binnen te vinden.
elke dagquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je hebt het zwaar vandaag.
half uurtje ongeveerquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lekkkkkkkkkkkkkah eetse straks of nu iig
Ik ben gewoon een wespenmagneet. #neverforget vorig jaar dat ik minimaal één keer per week zo'n kutding tussen dakraam en hor binnen hadquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je hebt het zwaar vandaag.
hebben we je gezellig nog een half uurtje hierquote:
ik kijk ook F1 nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hebben we je gezellig nog een half uurtje hier
Oh en dan kon die wesp niet ontsnappen want vast in de hor?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een wespenmagneet. #neverforget vorig jaar dat ik minimaal één keer per week zo'n kutding tussen dakraam en hor binnen had
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh en dan kon die wesp niet ontsnappen want vast in de hor?
Ja het heeft zijn schade nagelaten op je dat is vrij duidelijk hahahah
Nee, de volgorde was buitenlucht -> dakraam -> hor -> binnen. Ik liet ze iedere keer weer naar buiten door het dakraam volledig te kantelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh en dan kon die wesp niet ontsnappen want vast in de hor?
Ja het heeft zijn schade nagelaten op je dat is vrij duidelijk hahahah
HOE gaan we dit nou oplossen nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Het probleem nu is dat zo'n wesp wat minder makkelijk naar buiten te krijgen is nu dat het raam niet een complete 180 graden kan draaien... dit wordt nog wel een dingetje
natte kat is soms meer een zeur poesquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
hahaha natte kat channeled crumpy cat
Ik ga hem gewoon aanmoedigen om de weg naar buiten te vinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
HOE gaan we dit nou oplossen nu![]()
oh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de volgorde was buitenlucht -> dakraam -> hor -> binnen. Ik liet ze iedere keer weer naar buiten door het dakraam volledig te kantelen
niet in for the kill ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga hem gewoon aanmoedigen om de weg naar buiten te vinden.
Je kan het wesp, blijf het proberen
Alles wat hier binnen komt gaat dood, maar wespen bieden wat extra uitdagingen waar ik nu geen zin in heb.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niet in for the kill ?
jij bent een goed persoon.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
natte kat is soms meer een zeur poes
klinkt echt niet bestquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles wat hier binnen komt gaat dood, maar wespen bieden wat extra uitdagingen waar ik nu geen zin in heb.
Zo krijg je dus nooit een leuke relatie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles wat hier binnen komt gaat dood, maar wespen bieden wat extra uitdagingen waar ik nu geen zin in heb.
Jaaaaa we love himquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
natte kat is soms meer een zeur poes
maar we houden van hem
Oh, dat is het dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo krijg je dus nooit een leuke relatie.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
klinkt echt niet best![]()
![]()
![]()
![]()
mijn eerste gedachte jeetje die moet niet aan de vrouw gaan![]()
JAA / [JAA COS #1]quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo krijg je dus nooit een leuke relatie.
je hebt geen uitnodiging gehad?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:10 schreef Haags het volgende:
De vrijmibo is niet meer wat het ooit geweest is.
Er gaat weer een vage RLS beginnen, dus de halve sc loopt meteen leeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:10 schreef Haags het volgende:
Ach Jezus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er gaat weer een vage RLS beginnen, dus de halve sc loopt meteen leeg.
Je zou denken wesp misschien sonar techniek inwendig dat hij zijn weg wel vind.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:07 schreef Nattekat het volgende:
Kom op wesp, het is een raam, daar kan je niet doorheen suffe.
Niet zeuren als er straks muggen zitten he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:11 schreef Nattekat het volgende:
Hij is weg, het is gelukt
Ik moest gewoon even een groot deel van de raam van buiten verduisteren, zodat het licht ook de weg naar buiten was.
Je zou er ook wat van kunnen makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:10 schreef Haags het volgende:
en nu is het een dooie vliegquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je zou denken wesp misschien sonar techniek inwendig dat hij zijn weg wel vind.
O zou ik wat vertellen. Ik had een stalker vlieg. PRECIEs 1 fucking vlieg die mijn nachten verstoord heeft. Totdat die dood was dan.
Maar dat heeft een week geduurd voordat ik zat was. Ik dacht waarom vliegt die gewoon niet naar buiten naar de frisse lucht maar neehoor. Vlieg vond het leuker om nachts mijn te gaan stalken maar echt storend steeds op zitten. Naja dan is wel vreemd dat ik zoveel geduld (of ik was gewoon lui) had want heb daardoor echt heel slecht geslapen.
Maar moraal van het verhaald. Vond het een domme vlieg.
inb4 de muggen/spinnen plaagquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Niet zeuren als er straks muggen zitten he?
Doelde meer op het feit dat er meer thuiswerkers zijn nu.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt geen uitnodiging gehad?
Nou en of, dat hij een voorbeeld neemt aan jou; je bent helemaal naar de klote, en toch entertain je ons hier nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je zou er ook wat van kunnen maken
What about that
Oh zeker wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Niet zeuren als er straks muggen zitten he?
Dat komt door de wespenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh zeker wel.
Maar volgens mij is het helemaal niet zo erg dit jaar, dus zal wel meevallen
het is warm weerquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Doelde meer op het feit dat er meer thuiswerkers zijn nu.
muggen worden opgegeten door de wespenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh zeker wel.
Maar volgens mij is het helemaal niet zo erg dit jaar, dus zal wel meevallen
Die kleine kutbeesten zijn alleen geïnteresseerd in lekkere luchtjes en daglicht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je zou denken wesp misschien sonar techniek inwendig dat hij zijn weg wel vind.
O zou ik wat vertellen. Ik had een stalker vlieg. PRECIEs 1 fucking vlieg die mijn nachten verstoord heeft. Totdat die dood was dan.
Maar dat heeft een week geduurd voordat ik zat was. Ik dacht waarom vliegt die gewoon niet naar buiten naar de frisse lucht maar neehoor. Vlieg vond het leuker om nachts mijn te gaan stalken maar echt storend steeds op zitten. Naja dan is wel vreemd dat ik zoveel geduld (of ik was gewoon lui) had want heb daardoor echt heel slecht geslapen.
Maar moraal van het verhaald. Vond het een domme vlieg.
gurlquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:13 schreef maily het volgende:
[..]
Nou en of, dat hij een voorbeeld neemt aan jou; je bent helemaal naar de klote, en toch entertain je ons hier nog![]()
Daarom zijn er ook bijna geen wespen dit jaar. Het is een algeheel baggerjaar voor onze kleine vrienden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
muggen worden opgegeten door de wespen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
gurl
jij bent echt een hypequeen, wat heb je dat toch mooi gezegd zo![]()
![]()
ik doe mijn best
Ben je bang voor spinnen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook bijna geen wespen dit jaar. Het is een algeheel baggerjaar voor onze kleine vrienden.
En dat vinden we helemaal niet erg.
het stikt van de wespenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook bijna geen wespen dit jaar. Het is een algeheel baggerjaar voor onze kleine vrienden.
Ik had begin juli wel een periode dat er flink wat muggen zaten hier. Had er avonden tussen zitten dat ik er hier 15 heb vermoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Water trekt muggen aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had begin juli wel een periode dat er flink wat muggen zaten hier. Had er avonden tussen zitten dat ik er hier 15 heb vermoord.
Nee, die zijn eigenlijk de uitzondering op de regelquote:
Toen was ik op vakantie, goed getimedquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had begin juli wel een periode dat er flink wat muggen zaten hier. Had er avonden tussen zitten dat ik er hier 15 heb vermoord.
Je bent echt een goed persoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die zijn eigenlijk de uitzondering op de regel
Als ze binnen komen laat ik ze met rust of vang ik ze om ze buiten uit te zetten.
stop hem nu niet teveel veren in zijn kontquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je bent echt een goed persoon![]()
je bewijst het weer. Dat is nobel van je.
wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
een mentaal voorbereiden om mezelf maar ff te gaan verzorgen
bewegen is nog niet zo'n succes maar we gaan het gewoon PROBEREN
Ja ik dacht ik ben wel erg complimenteus maar dat gaat vanzelf als ik mensen magquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
stop hem nu niet teveel veren in zijn kont
dan denkt hij de hele week weer dat hij geweldig is
Je haalt mij en Haags door elkaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
stop hem nu niet teveel veren in zijn kont
dan denkt hij de hele week weer dat hij geweldig is
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je haalt mij en Haags door elkaar.
ben uitgeweest. Beste avond gehad in tijdenquote:
Aha, dus je bent echt goed naar de klotenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ben uitgeweest. Beste avond gehad in tijdenof nacht. Naja eindstand. veeeeeeeeeeel te weinig geslapen. De schade is merkbaar. En helaas moet ik morgen werken maarja het leven gaat weer door
Heb al weer wat uurtjes bijgeslapen maar nog helemaal niks gegeten dat is niet goed. Dus proberen zo maar wat te maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:26 schreef maily het volgende:
[..]
Aha, dus je bent echt goed naar de kloten
Sterkte dan maar
Succes!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb al weer wat uurtjes bijgeslapen maar nog helemaal niks gegeten dat is niet goed. Dus proberen zo maar wat te maken.
Je bent zelf...quote:
Nee,ik eet de laatste tijd pas in de nacht.quote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,ik eet de laatste tijd pas in de nacht.
Meestal wel.In tegenstelling tot Soul.Als die wakker is moet ze gelijk eten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
herkenbaar
ben je late opstarter qua eten (is dat altijd zo bij jou)?
Nog niet, maar we gaan weer BBQ'enquote:
Alvast eten in haar mond proppen een minuutje voor ze wakker wordt danquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meestal wel.In tegenstelling tot Soul.Als die wakker is moet ze gelijk eten.
Lekker dikke sappige worst naar binnen drukkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alvast eten in haar mond proppen een minuutje voor ze wakker wordt dan
De post die je wist die zou komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker dikke sappige worst naar binnen drukken
Daarom maak ik hem alvast, scheelt andere weer obvious te zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De post die je wist die zou komen.
weer?!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog niet, maar we gaan weer BBQ'en
dat klinkt beetjequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker dikke sappige worst naar binnen drukken
Tsja, wat gister over was moet opquote:
lekker joh en geen schroeiweer iig aangenaam tafelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, wat gister over was moet op
Thanksquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lekker joh en geen schroeiweer iig aangenaam tafelen
dankjewel maar weet niet of dat gaat lukken.quote:
erg drastischquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
Zin om m'n laptop in de fik te steken soms
Nu klink je als een zekere Oostenrijker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
Zin om m'n laptop in de fik te steken soms
Jawel. En het is weekend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heeeeeeeeey aloa
alles goed?
Lekker man. Je bent blij dus. JUICHEN.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Jawel. En het is weekend.![]()
Met jou dan?
Wist niet dat ze in de jaren 40 ook laptops haddenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu klink je als een zekere Oostenrijker.
Naar grandmaster flash geweest?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker man. Je bent blij dus. JUICHEN.
ik heb het zwaar nu als ik eerlijk ben
Dat klinkt minder positiefquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker man. Je bent blij dus. JUICHEN.
ik heb het zwaar nu als ik eerlijk ben
Keek net in de spiegel en zag een verdomd knappe ventquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar nu jij binnenkomt niet meer
Ja dat was het plan. Voor de 2de keer is het gecanceled. Wil er dus al 2 keer heen. Echt super jammer want ik ben al jaren niet naar Hip Hop feestje geweest. Echt zo teleurgesteld daarom had ik een avond uit ervan gemaakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Naar grandmaster flash geweest?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar nu jij binnenkomt niet meer
Naja klinkt beetje dramatisch doe het mijzelf aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat klinkt minder positief![]()
Rustig aan maar.
Ik ben ook een jojo, wat dat betreft. Vliegt alle kanten opquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Naja klinkt beetje dramatisch doe het mijzelf aandankjewel iig moet gewoon weer even bijkomen van
dat
Heerlijk toch om eens een keer totaal los te gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat was het plan. Voor de 2de keer is het gecanceled. Wil er dus al 2 keer heen. Echt super jammer want ik ben al jaren niet naar Hip Hop feestje geweest. Echt zo teleurgesteld daarom had ik een avond uit ervan gemaakt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben ook een jojo, wat dat betreft. Vliegt alle kanten op
Klopt. Maar serieus was liever dus naar dat toe gegaan. Ik was echt HYPED en naja er komt wel weer wat. Maar ergens naar toe gaan waar het helemaal jou ding qua muziek en leuke mensen natuurlijk ja ik vind het echt heel erg jammer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heerlijk toch om eens een keer totaal los te gaan
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey GURLquote:
Hey daar!!! thats a long long time ago!! nice to see youquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey GURL
moonlight
Volgens mij denken we aan dezelfde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu klink je als een zekere Oostenrijker.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa andersom ook. Spread the luvquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:37 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hey daar!!! thats a long long time ago!! nice to see you![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee snap ik. Waardoor is het gecanceled?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt. Maar serieus was liever dus naar dat toe gegaan. Ik was echt HYPED en naja er komt wel weer wat. Maar ergens naar toe gaan waar het helemaal jou ding qua muziek en leuke mensen natuurlijk ja ik vind het echt heel erg jammer.
Mucho love!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa andersom ook. Spread the luv![]()
Nou nu dan door een medisch iets (een bandlid was uitgevallen ofzo) maar ik vind het nogal frappant. En naja ze zeggen het word verschoven, eerste keer was het gelijk gecanceled. Maar zie het niet zo hoopvol in maar wil er nog steeds heenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee snap ik. Waardoor is het gecanceled?
kan je geld terug krijgen of dat je je kaartje voor volgende keer gebruiktquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou nu dan door een medisch iets (een bandlid was uitgevallen ofzo) maar ik vind het nogal frappant. En naja ze zeggen het word verschoven, eerste keer was het gelijk gecanceled. Maar zie het niet zo hoopvol in maar wil er nog steeds heen
MrsL.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable komt ook maar even binnen huppelen
jaaaaaaaaaaaa alle leuke vrouwen komen te voor schijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu wordt het pas echt gezelligquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is wel een leuk rondje wat ze gedaan heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
Zusje heeft een leuke vakantie gehad.
[ afbeelding ]
Jaaaaaa kan het feest beginnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa alle leuke vrouwen komen te voor schijn
Veel op een boot?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
heeft ze zo lang gereisd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaaaaaa kan het feest beginnen![]()
Met hun 2 dochters.quote:
Iets van 3 weken.quote:
Herinneringen makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met hun 2 dochters.
[ afbeelding ]
Leuke huisjes, waar is deze foto gemaakt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met hun 2 dochters.
[ afbeelding ]
weg met het cockfestquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb wat vriendjes uitgenodigd voor vanavond.
ik vermoed harlingen misschien?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuke huisjes, waar is deze foto gemaakt?
Wordt weer een heftig weekend in je darkroomquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Er zitten ook een hoop vrouwen tussenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
weg met het cockfest
het is nu VROUWENAVOND
Dat is geen Harlingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik vermoed harlingen misschien?
Ben net klaar 😝quote:
Haven van Harlingen ziet er klassieker uit tochquote:
Ok ja die mogen aanschuivenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Er zitten ook een hoop vrouwen tussen
@:madam-april
@:limoentjuh
@:already_in_use
Ramsgate of Eastbourne volgens mij.Ik kreeg zoveel foto`s.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leuke huisjes, waar is deze foto gemaakt?
Hey vrolijke nootquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Naja klinkt beetje dramatisch doe het mijzelf aandankjewel iig moet gewoon weer even bijkomen van
dat
Ja geen ideequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Haven van Harlingen ziet er klassieker uit toch
aaah gaaf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ramsgate of Eastbourne volgens mij.Ik kreeg zoveel foto`s.
Zuiderhaven is wel nieuw (de zuidkant dan), de rest is idd oud...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Haven van Harlingen ziet er klassieker uit toch
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Dotteke Queenquote:
Mooi zo. En weer veilig thuis? Ook altijd fijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er niet Nederlands uit idd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vind die huizen zo Nederlands aandoen. Een moderne versie van de klassieke Hollandse pandjes aan de havenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet lukken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dankjewel maar weet niet of dat gaat lukken.
Dat precies. Lijkt op pakhuizen maar dan moderne stijl.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind die huizen zo Nederlands aandoen. Een moderne versie van de klassieke Hollandse pandjes aan de haven
Op de balkonnen na danquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind die huizen zo Nederlands aandoen. Een moderne versie van de klassieke Hollandse pandjes aan de haven
Ik doen die act niet meer want dan worden mensen hier boos op mijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb de kracht niet om te gaan koken.quote:
thuisbezorgd.nl ook geen optie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb de kracht niet om te gaan koken.
Ja ik doe het mijzelf aan verder maar misschien ga ik op tijd slapen
Ga voor authentiekquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik doen die act niet meer want dan worden mensen hier boos op mijn
veel te veel geld uitgegeven gisterquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nl ook geen optie?
Misschien iets makkelijks eten, broodje ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb de kracht niet om te gaan koken.
Ja ik doe het mijzelf aan verder maar misschien ga ik op tijd slapen
Dat vond ik ook altijd wel na een vakantie. Lekker in je eigen bed slapen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. En weer veilig thuis? Ook altijd fijn.
Je bent gister flink wezen shoppen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
veel te veel geld uitgegeven gistermaarja misschien toch maar iets maken
ik ben wispelturig
Ja dat is het ook. Maar al die was was dan weer wat minder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vond ik ook altijd wel na een vakantie. Lekker in je eigen bed slapen.
Hou dat volquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:01 schreef Paul het volgende:
[..]
soort van jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent gister flink wezen shoppen?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
weg met het cockfest
het is nu VROUWENAVOND
Ik ben er bijna even stil van.quote:
@Haags Hij zet gewoon zijn ouders aan de kant 😮quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Het kan nog goed komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben er bijna even stil van.
Even screenshot maken van zijn postquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is nu toch niet meer zo warm buiten. Is wel lekker met dat briesje en geen zon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok ff buiten zitten voelt alsof ik in de overgang zit
Je bent de enige niet, mijn parkiet ook al.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok ff buiten zitten voelt alsof ik in de overgang zit
Welke act?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe je 24 nu te fris vind he. Had het zelfde zat buiten en dacht bbbrrrr 🤣🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
Waaide vanmorgen lekker door, had de voordeur open gezet.. gegeven moment werd te fris
Deze gaat in het archief.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even screenshot maken van zijn post
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even screenshot maken van zijn post
daarom lekker FRISSE LUCHTquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nu toch niet meer zo warm buiten. Is wel lekker met dat briesje en geen zon.
Schandaligquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Haags Hij zet gewoon zijn ouders aan de kant 😮
moet zeggenquote:
Ja best wel raar, want op zich is dat een prima tempratuurquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe je 24 nu te fris vind he. Had het zelfde zat buiten en dacht bbbrrrr 🤣🤣🤣🤣
Beter dan een TR zetten toch...quote:
Bij wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar wat ik er echt graag bij eet qua saus
is een mix van
aioli en chilisaus
echt DE HEMEL smaakt niet beter dan dat
Heerlijkk. Was die warmte echt wel zat. Jij hebt wel volop genoten zeker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
daarom lekker FRISSE LUCHT
Nee. ff youtube aanzetten wat voor muziek het is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
Had ik hier al gezegd dat ik GOLDBAND goed vond op Lowlands?
Nee echt? BAHquote:
Je kan het vast waarderen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee. ff youtube aanzetten wat voor muziek het is.
Je lijf is nu aan die hitte gewend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja best wel raar, want op zich is dat een prima tempratuur
Ik was zeer content. Behalve met het werken maar met de vrije dagen erbij ik word er een vrolijker mens door en een beter mens (gevoelsmatigquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijkk. Was die warmte echt wel zat. Jij hebt wel volop genoten zeker.
en 1 minuut voordat je wakker wordt in je mond gestopt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
moet zeggen
hou bijna netzoals van pozza als schakel maar hij wel iets meer
kan het koud eten warm nacht onbijt allemaal prima
Ik krijg het anders behoorlijk heet van jouw lijf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je lijf is nu aan die hitte gewend.
Hopelijk blijven we nu deze temperaturen een tijdje houden.
echtquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en 1 minuut voordat je wakker wordt in je mond gestopt?
Zelden, niet zo vaak als jij doet iigquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
echt
heel romantisch.
Ik ga daar wel goed op
Wie zegt dat ik dat zo vaak doe dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelden, niet zo vaak als jij doet iig
Nou knikker ga jij even door de fok molenquote:
Maar niet bij jou.quote:
Jesus gast je zit met je poten op die knop te drukken dat het inmiddels versleten is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat zo vaak doe dan?
De knop zit er, dus dan maak ik daar gebruik van als het nodig is.
Misschienquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien
Nee was meer een reactie op FF dat Soul gelijk wil eten als ze wakker wordt
Hallo Knikkergeitje.quote:
Dan heb jij een paar mooie weken gehad 😉quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik was zeer content. Behalve met het werken maar met de vrije dagen erbij ik word er een vrolijker mens door en een beter mens (gevoelsmatig).
Echt geweldigquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb jij een paar mooie weken gehad 😉
Daarom is die knop kapot hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus gast je zit met je poten op die knop te drukken dat het inmiddels versleten is.
En dan ook echt 1 sec te laatquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
WTFFFFFFFFFFFF
jahooooooor
tuurlijk niet 1919 maar 1920
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
WTFFFFFFFFFFFF
jahooooooor
tuurlijk niet 1919 maar 1920
Maar goed dan dat je het rijk alleen hebt vanavond dan heb je het niet zo heetquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik krijg het anders behoorlijk heet van jouw lijf.
feeder alert hahahquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kom ik het voortaan bij jou doen
Beterquote:
Aioli!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar wat ik er echt graag bij eet qua saus
is een mix van
aioli en chilisaus
echt DE HEMEL smaakt niet beter dan dat
ja en ik was dit topic kwijt had stresss dus snel snel snelquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan ook echt 1 sec te laat
TARTquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja en ik was dit topic kwijt had stresss dus snel snel snel
maar ja het lot tart mij weer eens
Dat is toch iemand die het opwindend vind z'n partner viesdik te maken?quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is toch iemand die het opwindend vind z'n partner viesdik te maken?
Is dit er één van jou?! Dit kan er zomaar eentje van hemarookworst zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is toch iemand die het opwindend vind z'n partner viesdik te maken?
gister ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
Och ja,Borrel heeft iets met cijfers.
je bent er nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja en ik was dit topic kwijt had stresss dus snel snel snel
maar ja het lot tart mij weer eens
Er schuilt een grootse wiskundige in haarquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
Och ja,Borrel heeft iets met cijfers.
Best grappig als ik op mijn telefoon fok (niet ingelogd) kan ik alles lezen, ja koekoek maar ik kan ook alle spoilers zien, dat lijkt me niet de bedoelingquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Die van mijn telefoon doet het nog wel
Hey Greyquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent er nog
met je brakke hoofd
een verborgen nog niet ontdekt talent duidelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er schuilt een grootse wiskundige in haar
Niet ingelogd op FOK is niet handig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Best grappig als ik op mijn telefoon fok (niet ingelogd) kan ik alles lezen, ja koekoek maar ik kan ook alle spoilers zien, dat lijkt me niet de bedoeling
jij doet het liever bij jezelfquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat vind ik niet aantrekklijk nee
Dat kon ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Best grappig als ik op mijn telefoon fok (niet ingelogd) kan ik alles lezen, ja koekoek maar ik kan ook alle spoilers zien, dat lijkt me niet de bedoeling
Daar kan iemand nog een puntje aan zuigen hequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent er nog
met je brakke hoofd
AH kijk, onze minister van dwang.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij doet het liever bij jezelf
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar kan iemand nog een puntje aan zuigen he
beetje compensatiegedrag omdat ik mij slecht voel probeer ik bezig te zijn maar werkt niet zo dus jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent er nog
met je brakke hoofd
helemaal naar de klotenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
AH kijk, onze minister van dwang.
Hopeloos verloren dit land.
Nou ook niet nee, anders zou ik veeeel minder groente eten en veel minder bewegenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij doet het liever bij jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |