Mooi begin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lichte blessure na wedstrijd woensdag.
1 op 1 jwzquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:51 schreef Caland het volgende:
Slot hoopte dat Danilo morgen kan spelen
Mexicaantje nog steeds geen eerste spits dus
Slot ziet dus echt nog niet zitten in Gimenez.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:51 schreef Caland het volgende:
Net op de persco viel me het ontwijkende antwoord van Slot op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 14:51 schreef Caland het volgende:
Dat viel mij ook op, ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Net op de persco viel me het ontwijkende antwoord van Slot op.
De journalist zei dus dat Gimenez wel zal spelen bij afwezigheid van Danilo, waarop Slot zei "dan hebben we andere keuzes te maken..... Ik hoop dat Danilo gewoon kan spelen".
Dat lijkt erop dat Gimenez kwalitatief misschien niet eens voldoet als tweede spits.
Mijn interpretatie van die reactie hoor.
Gimenez zit net drie weken bij de selectie, maar volgens pistolero ziet Slot het niet in hem zitten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slot ziet dus echt nog niet zitten in Gimenez.
Straks kloppen al die berichten dat het de Mexicaanse Weghorst is ook nog.![]()
Het is gewoon een act die Pistoleroquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Gimenez zit net drie weken bij de selectie, maar volgens pistolero ziet Slot het niet in hem zitten.
Slot kiest gewoon voor fitte spelers die ritme hebben. Gimenez moet eerst even zn minuten pakken. Komt allemaal wel goed met die jongen.
Gimenez is gewoon fit, wat een gelul weer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Gimenez zit net drie weken bij de selectie, maar volgens pistolero ziet Slot het niet in hem zitten.
Slot kiest gewoon voor fitte spelers die ritme hebben. Gimenez moet eerst even zn minuten pakken. Komt allemaal wel goed met die jongen.
Net als De Jong.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:21 schreef Caland het volgende:
Kreeg ook het idee dat Lukkien een goede vriend is van Arne Slot
Maar dat geheel terzijde
Slot geeft vaak niet zoveel weg voor een wedstrijd, maar "iets anders verzinnen" betekent dat Gimenez niet gaat spelen!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahjoh, hij ontweek die vraag ook totaal op linksback.
De kans dat er uitfans heen gaan lijkt me vrij dicht bij 0%quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:40 schreef yats het volgende:
Veel plezier vast met de 'Romeinse gastvrijheid'. Ik neem tenminste aan dat er qua fouilleren niets veranderd is tov vorig jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |