Ja die had ik ook al gezien maar dacht dat het wel iets liever mochtquote:
Let's hugquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al gezien maar dacht dat het wel iets liever mocht
Beetje welquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] aan al mijn SEX vriendjes![]()
Dat klinkt wel een beetje fout
Hebben we het dan nog steeds over Modus zijn vage hallon emoji?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:52 schreef fietsie het volgende:
Van die zware Neanderthaler wenkbrauwen verbazen mij altijd in combinatie met getypte zinnen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hebben we het dan nog steeds over Modus zijn vage hallon emoji?
Breng mij een zak chips mee aub!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:02 schreef fietsie het volgende:
Ik zal zo eens om wat boodschappen op de fiets klimmen en mn 28km roundtrip doen like [ afbeelding ]
Is goed; wel zorgen dat ik m meteen kan afgeven dan he? Want carbs mogen niet te lang in mijn buurt.quote:
Zak chips?quote:
Kan je eindelijk helemaal los!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan je eindelijk helemaal los!Knoopjes los enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:32 schreef Modus het volgende:
Wat wil je hiermee zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |