Vandaag al?quote:Op donderdag 1 september 2022 11:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vanaf hoe laat is het te kijken NL tijd?
Nouja toch binnen 24 uur.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oh morgen pas, had vandaag in m’n hoofd. Thanks!
Amazon is al heel lang spotgoedkoop. Als je ook af en toe wat bestelt via Amazon dan verdient het zichzelf nog terug ook vanwege de verzendkosten die voor veel bestellingen wegvallen als je Prime hebt.quote:Op donderdag 1 september 2022 11:16 schreef Momo het volgende:
Zo te zien kun je 30 dagen gratis trial nemen bij Amazon Prime, daarna 2,99 euro per maand. Al zal dat wel vast omhoog gaan.
Die heb ik gisteren in de bioscoop gekeken (extended edition). Leuk opwarmertje, al heeft het natuurlijk allemaal maar weinig met elkaar te maken.quote:Op donderdag 1 september 2022 @ 11:35 schreef heywoodu het volgende:
Morgenavond echt maar eens de derde en laatste LOTR-film afkijken met vriendin, zodat we hier gewoon rap aan kunnen beginnen
Ik krijg het nooit voor elkaar om die film in één zit te kijken, spreiden het altijd over twee avonden hier thuis. Niet genoeg beenruimte in de bios ook om zo lang stil te zitten voor mijquote:Op donderdag 1 september 2022 11:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren in de bioscoop gekeken (extended edition). Leuk opwarmertje, al heeft het natuurlijk allemaal maar weinig met elkaar te maken.
Apart, maar met elke review die ik lees begin ik minder zin te krijgen in deze serie, terwijl de reviews meestal (op de DailyMail na dan) niet eens negatief zijn, maar juist vrij positief. Al begint het benadrukken van 'oh je moet dit op een groot scherm kijken want het is prachtig!' me wel een beetje de keel uit te hangen, maar daar kan jij niets aan doen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 september 2022 08:11 schreef Breuls het volgende:
Review nu live:
The Rings of Power: de terugkeer naar Middle-Earth is een lust voor het oog
Het is toch waar, op je smartphone zien is zonde. We zullen ons moeten redden met het TV-scherm waar het er ook prachtig uit ziet.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:29 schreef Scrummie het volgende:
Al begint het benadrukken van 'oh je moet dit op een groot scherm kijken want het is prachtig!' me wel een beetje de keel uit te hangen, maar daar kan jij niets aan doen natuurlijk.
Dat is vaak ook vooral als reactie op mensen die mekkeren over dat het te donker is of slecht te zien, of weet ik veel wat, en waarvan dan blijkt dat ze het in een felverlichte kamer hebben zitten kijken. Ja, uh...quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:29 schreef Scrummie het volgende:
Al begint het benadrukken van 'oh je moet dit op een groot scherm kijken want het is prachtig!' me wel een beetje de keel uit te hangen, maar daar kan jij niets aan doen natuurlijk .
Reviews lezen is ook nergens voor nodig. Ze zijn over het algemeen allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 september 2022 09:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Apart, maar met elke review die ik lees begin ik minder zin te krijgen in deze serie, terwijl de reviews meestal (op de DailyMail na dan) niet eens negatief zijn, maar juist vrij positief. Al begint het benadrukken van 'oh je moet dit op een groot scherm kijken want het is prachtig!' me wel een beetje de keel uit te hangen, maar daar kan jij niets aan doen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |