Was alleen in de film volgens mij. Boek Frodo zou dat nooit hebben gedaan.quote:Op maandag 5 september 2022 15:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou lekkere vriendschap. Denkt dat die een stukje brood gepakt heeft en wilt hem meteen verbannen
Dat zijn de Hobbits toch altijd al wel geweest?quote:Op zondag 4 september 2022 22:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
Klopt, maar die harfoots leken vooral comic-relief en tot dusver niks aan het verhaal toe te voegen.
Elrond.quote:
Zo zijn gays wel, dus dit helpt nietquote:Op maandag 5 september 2022 15:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou lekkere vriendschap. Denkt dat die een stukje brood gepakt heeft en wilt hem meteen verbannen
Dat is ook dezelfde acteur, maar dat zal de grap wel zijnquote:Op maandag 5 september 2022 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zie ik alleen maar als Nowy Tends uit GoT.
Ik vind die juist wel luchtig voor tussendoor. En ze hebben wel zeker een link met dingen die er aan staan te komen.quote:Op maandag 5 september 2022 15:48 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
Die Hobbit look a like scènes zijn echt niets toevoegend.
quote:Op zondag 4 september 2022 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Nori leek wel weggelopen uit een Disneyfilm trouwens. Ik dacht bijna dat ze zou gaan zingen over de wijde wereld die ze wil ontdekken.
Je hebt de Hobbit ooit gelezen?quote:
Natuurlijk wel, het gaat mij om hoe ze eruit zag en de mimiek.quote:Op maandag 5 september 2022 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt de Hobbit ooit gelezen?
We hebben t over een enorm disney-suitable kinderboek, als we het daar over hebben.
Ik vond r alleen iets te menselijk, omdat we van de andere Hobbits gewend zijn dat ze wat verfrommelder en pokdaliger zijn.quote:Op maandag 5 september 2022 16:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het gaat mij om hoe ze eruit zag en de mimiek.
Omdat de hobbit boeken kinderboeken zijn hoeft de serie dat ook niet zo te zijn natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2022 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt de Hobbit ooit gelezen?
We hebben t over een enorm disney-suitable kinderboek, als we het daar over hebben.
Op zich niet heel bijzonder toch? Het is leuk als iets overeenkomt, maar ook niet het einde van de wereld (of creatief gezien zelfs beter in de optiek van sommigen) als de films of serie afwijken.quote:Op maandag 5 september 2022 16:20 schreef over_hedge het volgende:
Oh en vind het wel grappig dat er vaak werd gezegd van: Ik vind dit en dit kut want het veranderd de boeken. En dan is het: Ja je moet met je tijd mee gaan. En de rechten liggen anders en weet ik het.
Maar ondertussen als mensen hun mening geven is het wel steeds: in de boeken was het ook zo!
Dus dan moet het opeens wel zoals de boeken zijn?
Anyway viel me op. En dit is ook niet op 1 persoon gericht maar valt in het algemeen op. Hier maar ook op andere plaatsen.
Een bijkomend voordeel (en los van je opmerking) van films en series is dat er een grote groep nieuwe fans ontstaan van uiteindelijk Tolkiens werk.quote:Op maandag 5 september 2022 17:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Op zich niet heel bijzonder toch? Het is leuk als iets overeenkomt, maar ook niet het einde van de wereld (of creatief gezien zelfs beter in de optiek van sommigen) als de films of serie afwijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |