Arwen met Frodo op Asfaloth bij dat fjord in film 1 is nog altijd een van m’n meest favoriete scènes uit de filmsquote:Op maandag 5 september 2022 14:33 schreef speknek het volgende:
Vooral de rol van Arwen was een sterk voorbeeld van doorgeslagen politieke correctheid..
Ja nog los van of het wel of niet hoort door de lore. Ik vind dat korte haar er best dom uitzien. Waardoor het net lijkt of je een een comdy show zit te kijken die spelen dat ze elven zijnquote:Op maandag 5 september 2022 14:32 schreef Harvest89 het volgende:
Jammer wel dat sommige elven geen lang haar hebben.
In mijn hoofdcanon hebben ze allemaal (man en vrouw) lang stijl haar.![]()
Ik vind persoonlijkThranduil in the Hobbit films van Jackson de beste vertoning qua uiterlijk.
Echt totaal gemist dan idd, en ik zou t toch moeten zien als kennerquote:Op zondag 4 september 2022 12:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Welke scènes laten dan zien dat hij homo is? Ik heb vast de scènes gemist waarin hij goed genomen wordt, of waarin hij lekker aan het flirten is met een dude.
What has been seen, can never be unseen.quote:Op zondag 4 september 2022 19:49 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Beau van Erven Doorens ook een rolletje heeft weten bemachtingen
Wie lijkt er op dan?quote:Op maandag 5 september 2022 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
What has been seen, can never be unseen.
En bedankt he!
Met dat soort logica waren Legolas en Gimli vast ook gay in de LOTR films, elke keer elkaar in de ogen kijken en oogcontact zoeken, indruk willen maken op de ander. En die vriendschap tussen Frodo en Sam....quote:Op maandag 5 september 2022 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt totaal gemist dan idd, en ik zou t toch moeten zien als kenner
Dus omdat ie in een boom zit te mijmeren, ene female best friend heeft, en liever schrijft dan vecht of zo?
Een trio met Aragorn, Legolas en Gimli.quote:Op maandag 5 september 2022 15:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Met dat soort logica waren Legolas en Gimli vast ook gay in de LOTR films, elke keer elkaar in de ogen kijken en oogcontact zoeken, indruk willen maken op de ander. En die vriendschap tussen Frodo en Sam....
Nou lekkere vriendschap. Denkt dat die een stukje brood gepakt heeft en wilt hem meteen verbannenquote:Op maandag 5 september 2022 15:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Met dat soort logica waren Legolas en Gimli vast ook gay in de LOTR films, elke keer elkaar in de ogen kijken en oogcontact zoeken, indruk willen maken op de ander. En die vriendschap tussen Frodo en Sam....
Was alleen in de film volgens mij. Boek Frodo zou dat nooit hebben gedaan.quote:Op maandag 5 september 2022 15:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou lekkere vriendschap. Denkt dat die een stukje brood gepakt heeft en wilt hem meteen verbannen
Dat zijn de Hobbits toch altijd al wel geweest?quote:Op zondag 4 september 2022 22:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
Klopt, maar die harfoots leken vooral comic-relief en tot dusver niks aan het verhaal toe te voegen.
Elrond.quote:
Zo zijn gays wel, dus dit helpt nietquote:Op maandag 5 september 2022 15:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou lekkere vriendschap. Denkt dat die een stukje brood gepakt heeft en wilt hem meteen verbannen
Dat is ook dezelfde acteur, maar dat zal de grap wel zijnquote:Op maandag 5 september 2022 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zie ik alleen maar als Nowy Tends uit GoT.
Ik vind die juist wel luchtig voor tussendoor. En ze hebben wel zeker een link met dingen die er aan staan te komen.quote:Op maandag 5 september 2022 15:48 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
Die Hobbit look a like scènes zijn echt niets toevoegend.
quote:Op zondag 4 september 2022 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Nori leek wel weggelopen uit een Disneyfilm trouwens. Ik dacht bijna dat ze zou gaan zingen over de wijde wereld die ze wil ontdekken.
Je hebt de Hobbit ooit gelezen?quote:
Natuurlijk wel, het gaat mij om hoe ze eruit zag en de mimiek.quote:Op maandag 5 september 2022 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt de Hobbit ooit gelezen?
We hebben t over een enorm disney-suitable kinderboek, als we het daar over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |