Veel inzet doet een westrijd vaak al veel goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 02:07 schreef chufi het volgende:
Echt die U20 meiden geven meer spektakel dan die andere ... sneller spel, fanatieker
Jammer dat ze niet gelijk maakten, maar dit was redelijk goed voor dames voetbal ...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 02:11 schreef engine het volgende:
[..]
Veel inzet doet een westrijd vaak al veel goed.
Brasil of Japan . onze 1e wedstrijd verloren we van Japan.... Denkt dat ze nu wel zouden kunnen winnen ...quote:
quote:
Feestje?quote:
Gefeliciteerdquote:
Thanks,ik was bijna mijn vertrouwen kwijt om steeds van jou te verliezen.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 04:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks,ik was bijna mijn vertrouwen kwijt om steeds van jou te verliezen.
Dat heb ik een keer in Amsterdam gehad.Zoeken naar een parkeerplek.Irritatiefactor 10.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 04:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik was niet scherp vanavond. Ander hotel en moest zoeken naar de parkeergarage. Bijna een uur onderweg geweest
Ja vreselijk is dat. Had uiteindelijk wel geluk want er was nog wel plek in de parkeergarage. Daarna sprong het licht op rood.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 05:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer in Amsterdam gehad.Zoeken naar een parkeerplek.Irritatiefactor 10.
Was wel een leuke klus trouwens.Een expositie van Rembrand in Magna Plaza opzetten.Ik heb toen een week elke nacht in een ander hotel geslapen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 05:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vreselijk is dat. Had uiteindelijk wel geluk want er was nog wel plek in de parkeergarage. Daarna sprong het licht op rood.
Waarom elke nacht ergens anders?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 05:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was wel een leuke klus trouwens.Een expositie van Rembrand in Magna Plaza opzetten.Ik heb toen een week elke nacht in een ander hotel geslapen.
De baas was nogal van een deal site.We hebben zelfs een keer samen in 1 bed moeten slapen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 05:12 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom elke nacht ergens anders?![]()
Ik houd niet zo van wisselen. Wel leuk stadje dit maar het is niet echt praktisch.
Goedemorgen,heb je het olifantje gezien?quote:
Ja die had ik al gezien gisterenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,heb je het olifantje gezien?
Hier ook een apart olifantje:quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,heb je het olifantje gezien?
lol leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier ook een apart olifantje:
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #424
Monsters van Marsquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:00 schreef pullup het volgende:
In 2033 komen de bodemmonsters weer terug nar de aarde
https://nos.nl/artikel/24(...)ultaten-perseverance
We kunnen ze wel hebben...quote:
Chufi met zijn hamer weet er wel raad mee.quote:
En BDS ruimt de overgebleven rommel wel opquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Chufi met zijn hamer weet er wel raad mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |