Neef app die kechquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:39 schreef einzeinz het volgende:
Onlangs was er wat geflirt van een vrouw, ze vroeg of ik nog bij haar iets zou komen drinken? Ik heb vriendelijk geweigerd want naar mijn mening was ze maar een 3/10.
'Mocht je je bedenken, hier is m'n nummer' fluisterde ze me toe terwijl er een briefje overhandigd werd. Haar naam stond er ook bij, ik heb het in mijn broekzak gestopt maar bleef bij mijn mening (niet interessant genoeg).
Maar ik heb zonet even haar Facebook opgezocht. Kop is echt lelijk maar op haar FB-profiel stond wel 1 foto in bikini! God damn, was ik er maar eens overheen geweest!
Klacht: Kans op ONS verkeken!
Hoezo kans verkeken? Je hebt toch haar nummer gekregen en ze zei dat mocht jij je bedenken dat je waarschijnlijk dat nummer moet bellen?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:39 schreef einzeinz het volgende:
Onlangs was er wat geflirt van een vrouw, ze vroeg of ik nog bij haar iets zou komen drinken? Ik heb vriendelijk geweigerd want naar mijn mening was ze maar een 3/10.
'Mocht je je bedenken, hier is m'n nummer' fluisterde ze me toe terwijl er een briefje overhandigd werd. Haar naam stond er ook bij, ik heb het in mijn broekzak gestopt maar bleef bij mijn mening (niet interessant genoeg).
Maar ik heb zonet even haar Facebook opgezocht. Kop is echt lelijk maar op haar FB-profiel stond wel 1 foto in bikini! God damn, was ik er maar eens overheen geweest!
Klacht: Kans op ONS verkeken!
Heel mooi verwoordquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 07:43 schreef Aiciu het volgende:
Je kan toch aan iemand anders denken en haar als zaad depot gebruiken
Ditquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 07:43 schreef Aiciu het volgende:
Je kan toch aan iemand anders denken en haar als zaad depot gebruiken
Ze zou het moeten horen/lezen. Ze is wel heel lelijk enz. (vooral haar gezicht).quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:11 schreef Cockwhale het volgende:
Niet standaard een afvalzak bij je hebben
Post die pic hier ff dan, zonder hoofd, dan gaat de FOK-afdeling vleeskeuring een oordeel vellen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ze zou het moeten horen/lezen. Ze is wel heel lelijk enz. (vooral haar gezicht).
Maar op haar FB-profiel vind ik dan een foto in bikini en denk ik van 'Hmmm, denk die kop weg en dat lichaam is best wel heel OK'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |