Brouwer tegen Mannarino, die won vannacht nog afgetekend van Boticquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 08:17 schreef Szura het volgende:
Brouwer redt het, De Jong en Kerkhove niet
Anders neem je een maandje Eurosport PLAYER voor een paar euro. Heb je alle banen, inclusief gemakkelijk terugkijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 11:30 schreef Alpha0 het volgende:
Hmm, kom er achter dat ik alleen Eurosport 1 heb. Hoop dat daar voldoende mooie potten te zien zijn en ik Eurosport 2 niet mis dus.
Zo deed ik het vroeger en keek toen op computer naar de wedstrijden. Maar wil graag vanaf de bank TV kijken en aangezien ik nogal ouderwets ben ben ik dus aangewezen op wat Ziggo aanbiedt. Kan wel duurder abo nemen, dan krijg ik Eurosport 2. Misschien voor volgend jaar een optie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Anders neem je een maandje Eurosport PLAYER voor een paar euro. Heb je alle banen, inclusief gemakkelijk terugkijken.
Hebben we Amerikanen hier?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:50 schreef wimderon het volgende:
Welke FOK!ker wordt miljonair!?
Ook maar even een subliek aangemaakt voor het brekket:
https://games.usopen.org/(...)JoinToken=928401f967
En voor de fantasy:
https://games.usopen.org/(...)JoinToken=8726dcba7b
Dat doet er geen één. Roland Garros begint op zondag, de rest op maandag.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:41 schreef Alpha0 het volgende:
Dacht dat slams altijd op zaterdag begonnen.
Waar is die 15kg bijgekomen dan?quote:Op maandag 29 augustus 2022 16:48 schreef superniger het volgende:
Kim Clijsters is weer 15 kilo aangekomen.
Niet alleen lang haar, ook qua lengtequote:
Alles op alles zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3e ronde gehaald op Wimbledon! En hij is hier geplaatst, dus staat hoog genoeg op de wereldranglijst, maar dat komt niet door z’n prestaties op Grand Slams inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:57 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Blijf me bij Scorito steeds verbazen dat die Basilashvili altijd vrijwel bovenaan staat in die D-categorie. Hij presteert nooit wat
En Kim kardashianquote:Op maandag 29 augustus 2022 20:59 schreef superniger het volgende:
Cumback van 0-2.
net als Nadal en Djokovic
Ik heb hem niet eens ingevuld. Wilde hem vanmiddag invullen, maar de deadline stond op 16:45 ipv 17:00quote:
Mariette Pakkerquote:Op maandag 29 augustus 2022 23:30 schreef Alpha0 het volgende:
Wie is die commentator op Eurosport 1?
Hij pakt toch de set..quote:Op maandag 29 augustus 2022 23:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Thiem geeft even zijn voorsprong erg makkelijk uit handen in set 3.
idd en doorquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 02:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Tsitsipas gaat het omdraaien. En dat zonder toilet.
Murray kreeg ook een afscheid een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 03:28 schreef chufi het volgende:
Maar wat een show terwijl ze nog in het toernooi zit... misplaatst?
Volgende wedstrijd als cadeautje die scheids van die finale tegen Osaka.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 03:36 schreef chufi het volgende:
Maar krijgen we dit nu elke wedstrijd van haar?
Botic wel in een goed deel van het schema ja met nu Moutet en daarna Holt of Cachin. En als van Rijthoven nu even Ruud van de baan slaat, is een Nederlandse 4e ronde mogelijk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 05:50 schreef Szura het volgende:
Tsitsipas
En Fritzl ook al exit, die zit vlakbij Botic in het schema
Of ze vinden het misplaatst om het te doen na een 6-1, 6-1 nederlaag tegen Kontaveitquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 03:28 schreef chufi het volgende:
Maar wat een show terwijl ze nog in het toernooi zit... misplaatst?
Ja, die is een goede optie! Die commentatoren doen hun best, maar weten van toeten noch blazen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:44 schreef Sked het volgende:
De keuze voor Ambient Sound begint me steeds beter te bevallen
Dat gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hij wilde vooraf in elk geval geen vijfsetter:
Herstelde Griekspoor hoopt op het beste bij US Open: 'Heb wel een jasje uitgedaan' - https://nos.nl/l/2442559
Gohquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:34 schreef wimderon het volgende:
De winnares van Wimbledon ligt er al uit.
Zij neemt nog geen afscheid, toch? Wat raar dat ze dit niet gelijk met Serena doet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hopelijk wint Venus nog wat games, die kan echt niet meer
Of ze wil dat het vooral om Serena gaat. Al is die kans ook groot dat dat alsnog zou gebeuren als ze samen afscheid zouden nemen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zij neemt nog geen afscheid, toch? Wat raar dat ze dit niet gelijk met Serena doet.
Ja, al zie je het nooit aan haar tijdens wedstrijden, dat ze ervan geniet. Overigens zie je dat bij Murray ook nooit zo heel erg, maar die is gek op het spelletjequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of ze wil dat het vooral om Serena gaat. Al is die kans ook groot dat dat alsnog zou gebeuren als ze samen afscheid zouden nemen.
Prestaties levert Venus sowieso al een tijdje niet meer, maar blijkbaar vindt ze het nog leuk genoeg om door te gaan.
Mag hopen dat ze dit jaar stopt, wellicht San Diego in oktoberquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of ze wil dat het vooral om Serena gaat. Al is die kans ook groot dat dat alsnog zou gebeuren als ze samen afscheid zouden nemen.
Prestaties levert Venus sowieso al een tijdje niet meer, maar blijkbaar vindt ze het nog leuk genoeg om door te gaan.
Mentaal zwakquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:13 schreef GwaiLow het volgende:
Mannarino heeft last van de zon, schaduw, baan, wind.
Ja gek, hij was echt in goede vorm. Alleen neemt hij totaal geen initiatief vandaag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Mentaal zwak
Brouwer break, nu favoriet bij de bookies
Mannarino neemt nooit initiatief. Counterpuncher pur sang.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja gek, hij was echt in goede vorm. Alleen neemt hij totaal geen initiatief vandaag.
Ja die is al een tijd prima bezig en staat hier in feite het beste te tennissen van alle Nederlanders deze weekquote:
Blessurebehandeling bij 5-7 2-2 (?), inmiddels 5-7 6-2 6-1, maar wel weer 3-1 achter in set 4.quote:
Ja hij heeft ook een behandeling gehad iets met zijn elleboog volgens mij een pijnstiller gehad en daarna won hij meteen weer een set.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:09 schreef GwaiLow het volgende:
Had Tsitsipas eigenlijk een blessure?
En de 2e ...quote:Op woensdag 31 augustus 2022 02:47 schreef chufi het volgende:
Raducanu gaat het niet maken .... 1e set verloren
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:44 schreef Sked het volgende:
De keuze voor Ambient Sound begint me steeds beter te bevallen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:47 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Groot voordeel van die player idd dat je Boogert en Pakker kan uitzetten.
En gister een man die dacht dat coachen hier verboden wasLekker voorbereid weer.
Tip: Engels commentaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, die is een goede optie! Die commentatoren doen hun best, maar weten van toeten noch blazen.
Nadal gaat het toernooi winnen dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:57 schreef GwaiLow het volgende:
Rafa een hele knappe zege, maar we kunnen hem afschrijven voor de titel uiteraard. Hopelijk een 4e ronde, maar denk niet dat er meer in zit.
Dan verliest hij van een grootheid als Schwartzman of Tiafoe ja?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:57 schreef GwaiLow het volgende:
Rafa een hele knappe zege, maar we kunnen hem afschrijven voor de titel uiteraard. Hopelijk een 4e ronde, maar denk niet dat er meer in zit.
Iseewhatyoudidthere.gifquote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:57 schreef GwaiLow het volgende:
Haha, Rafa is al drijfnat voordat hij de baan op komtquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:42 schreef Norrage het volgende:
Tsja, 99% kans dat Rafa zonder te zweten de finale haalt hoor.
Ja vreemd, net als de prestatie van Mannarino.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:58 schreef GwaiLow het volgende:
En wat was er met Coric? Die sloopte laatst alle grote spelers op een master, en nu wint ie maar nipt met 7-5 in de vijfde set van Couacaud. Ik zou echt niet weten van wie Meddy concurrentie zou hebben dit toernooi. Heel misschien van Nick, FAA of Berrettini. Of zou Murray gek gaan doen? Zitten wel allemaal in zijn helft dacht ik
Hoop op Kyrgios.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja vreemd, net als de prestatie van Mannarino.
Medvedev kan je ook niet van op aan, die won dit jaar een van zijn twaalf toernooien. Tegenover Nadal die vier van zijn negen toernooien won.
Ik zie wel een nobuddy winnen dit jaar, of gewoon Nadal.
En dan zou hij nog recht hebben op 4e ronde punten van Wimbledon ook. Dus heeft echt een prima jaar ongeacht wat hij hier in NYC doet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:06 schreef Alpha0 het volgende:
In de Live ranking staat Botic nu 35e. Natuurlijk mag je hier niet tevreden mee zijn maar toch al behoorlijk hoog hoor.
Nu mag ze alsnog tegen Azarenka, in de tweede rondequote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit was vooral een ego issue van Kostyuk volgens mij.
“When we found out that there would be representatives of Russia or Belarus at this event, I immediately said that I will not participate in this,” she said on her behalf and that of her compatriot Lesia Tsurenko.
“First of all, no one asked the Ukrainian athletes if they wanted any of these players to be present. Secondly, I did not understand the reason why they called Victoria Azarenka. There was no open help from her in our direction,” the 20-year-old added.
"Secondly, I did not understand the reason why they called Victoria Azarenka. There was no open help from her in our direction. She did not communicate with me, but I know that she communicated with Serhiy Stakhovsky, with Gael Monfils in Madrid. There was no dialogue with me personally, although it cannot be said that I was invisible. Maybe I'm not that visible because I'm not ranked high enough to be talked to, but that's not what I'm talking about, I'm talking about the fact that I've been active enough since the beginning of the war."
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 06:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Naar ongeveer plek 80 op de ranking, koekoek.
Popcorn time.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nu mag ze alsnog tegen Azarenka, in de tweede ronde
Osaka gun ik het van harte, maar ik begrijp nog steeds niet waarom zoveel mensen genieten van een falende Raducanu..quote:
Het komt op mij over alsof ze er zelf iets teveel in is gaan geloven. Het ligt aan iedereen behalve haarzelf, meer coaches versleten dan een laagvlieger in de Serie A. Is er niet ook al een biografie uitgebracht?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Osaka gun ik het van harte, maar ik begrijp nog steeds niet waarom zoveel mensen genieten van een falende Raducanu..
Volgens mij had ze daar zelfs niks mee te maken. Die was van een kerel van de Daily Mail. Dat van die coaches is wel een dingetje ja, maar ik vind haar nog altijd wel sympathiek. Die coaches lijken vooral vanuit haar vader te komen. https://www.bbc.co.uk/sport/tennis/61464603quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof ze er zelf iets teveel in is gaan geloven. Het ligt aan iedereen behalve haarzelf, meer coaches versleten dan een laagvlieger in de Serie A. Is er niet ook al een biografie uitgebracht?
Terwijl die zo'n gunstige loting heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:32 schreef Tim86 het volgende:
Botic raakt echt geen bal
Dubbele break achter al.
De tennissende registeraccountant die zichzelf uit de wedstrijd kan spelenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:08 schreef GwaiLow het volgende:
Botic weer erg wisselvallig zeg. Wat een UE's kan die man slaan.
Ja Moutet is ook echt een mannetje. Lekker fanatiekquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:08 schreef TheVulture het volgende:
De Nederlanders hebben wel de jackpot getrokken qua irritante tegenstanders he, eerst die Mannarino en nu weer deze clown Moutet.
Ja precies, dit toernooi tot nu toe wel. Zometeen dan maar naar Rijtje kijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan gewoon geen hele pot naar Botic kijken, zo gekmakend wisselvallig
Ook dat, vervelende uitstraling altijdquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:31 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Sowieso is Botic enorm saai om naar te kijken.
Ja vooral omdat hij zo weinig uitstraalt. Als ie goed speelt is het best tof om te zien hoeveel druk hij kan zetten, en die mokerslagen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:31 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Sowieso is Botic enorm saai om naar te kijken.
Ja, zou toch bizar zijn als hij dat niet heeft. Het geld kan hij inmiddels wel missen, en zal toch zelf ook wel weten dat er mentaal veel winst te halen valt.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Weet niet of ie een mental coach heeft maar dat zou wel eens kunnen helpen. Staat gewoon tegen zichzelf te spelen...
Uitstekende loting ook welquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:10 schreef GwaiLow het volgende:
Tja, credits voor Moutet. Als Lucky Loser de 3e ronde halen.
Ja vooral als Holt verliest is het een lekkere loting. Die Holt won van Fritz dus die zal vast goed zijn, en die speelt in eigen land. Maar prima kansen sowieso voor Moutet om de 4e ronde te halen. Hij staat ook echt wel goed te spelen. Had wel wat mazzel dat Wawa niet fit was natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uitstekende loting ook wel
Wawa wordt nooit meer fit. Helaasquote:Op woensdag 31 augustus 2022 20:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja vooral als Holt verliest is het een lekkere loting. Die Holt won van Fritz dus die zal vast goed zijn, en die speelt in eigen land. Maar prima kansen sowieso voor Moutet om de 4e ronde te halen. Hij staat ook echt wel goed te spelen. Had wel wat mazzel dat Wawa niet fit was natuurlijk.
Ben ook benieuwd wie er meer matchpoints tegen heeft gehad op de US Openquote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:13 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Van Rijthoven een winstpercentage van 100% op de US-open. Dat tegenover 50% van Ruuuud. Eitje dus.
Nou nou, Serena speelde echt onvoorstelbaar goed! Alle respect voor haar hoor. Had dit niveau niet meer verwacht.quote:Op donderdag 1 september 2022 09:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
tuurlijk dat Serena dat wint van flut kontaveit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |