Haha, Rafa is al drijfnat voordat hij de baan op komtquote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:42 schreef Norrage het volgende:
Tsja, 99% kans dat Rafa zonder te zweten de finale haalt hoor.
Ja vreemd, net als de prestatie van Mannarino.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 12:58 schreef GwaiLow het volgende:
En wat was er met Coric? Die sloopte laatst alle grote spelers op een master, en nu wint ie maar nipt met 7-5 in de vijfde set van Couacaud. Ik zou echt niet weten van wie Meddy concurrentie zou hebben dit toernooi. Heel misschien van Nick, FAA of Berrettini. Of zou Murray gek gaan doen? Zitten wel allemaal in zijn helft dacht ik
Hoop op Kyrgios.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja vreemd, net als de prestatie van Mannarino.
Medvedev kan je ook niet van op aan, die won dit jaar een van zijn twaalf toernooien. Tegenover Nadal die vier van zijn negen toernooien won.
Ik zie wel een nobuddy winnen dit jaar, of gewoon Nadal.
En dan zou hij nog recht hebben op 4e ronde punten van Wimbledon ook. Dus heeft echt een prima jaar ongeacht wat hij hier in NYC doet.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:06 schreef Alpha0 het volgende:
In de Live ranking staat Botic nu 35e. Natuurlijk mag je hier niet tevreden mee zijn maar toch al behoorlijk hoog hoor.
Nu mag ze alsnog tegen Azarenka, in de tweede rondequote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit was vooral een ego issue van Kostyuk volgens mij.
“When we found out that there would be representatives of Russia or Belarus at this event, I immediately said that I will not participate in this,” she said on her behalf and that of her compatriot Lesia Tsurenko.
“First of all, no one asked the Ukrainian athletes if they wanted any of these players to be present. Secondly, I did not understand the reason why they called Victoria Azarenka. There was no open help from her in our direction,” the 20-year-old added.
"Secondly, I did not understand the reason why they called Victoria Azarenka. There was no open help from her in our direction. She did not communicate with me, but I know that she communicated with Serhiy Stakhovsky, with Gael Monfils in Madrid. There was no dialogue with me personally, although it cannot be said that I was invisible. Maybe I'm not that visible because I'm not ranked high enough to be talked to, but that's not what I'm talking about, I'm talking about the fact that I've been active enough since the beginning of the war."
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 06:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Naar ongeveer plek 80 op de ranking, koekoek.
Popcorn time.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nu mag ze alsnog tegen Azarenka, in de tweede ronde
Osaka gun ik het van harte, maar ik begrijp nog steeds niet waarom zoveel mensen genieten van een falende Raducanu..quote:
Het komt op mij over alsof ze er zelf iets teveel in is gaan geloven. Het ligt aan iedereen behalve haarzelf, meer coaches versleten dan een laagvlieger in de Serie A. Is er niet ook al een biografie uitgebracht?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Osaka gun ik het van harte, maar ik begrijp nog steeds niet waarom zoveel mensen genieten van een falende Raducanu..
Volgens mij had ze daar zelfs niks mee te maken. Die was van een kerel van de Daily Mail. Dat van die coaches is wel een dingetje ja, maar ik vind haar nog altijd wel sympathiek. Die coaches lijken vooral vanuit haar vader te komen. https://www.bbc.co.uk/sport/tennis/61464603quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof ze er zelf iets teveel in is gaan geloven. Het ligt aan iedereen behalve haarzelf, meer coaches versleten dan een laagvlieger in de Serie A. Is er niet ook al een biografie uitgebracht?
Terwijl die zo'n gunstige loting heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:32 schreef Tim86 het volgende:
Botic raakt echt geen bal
Dubbele break achter al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |