abonnement Unibet Coolblue
pi_205860121
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 20:03 schreef nils_22 het volgende:
[ twitter ]
Vergelijkt de adellijke haatdwerg zich nu met Ronaldo? ;(
twitter


Ach, Pedo Sander
pi_205860135
Dat die Sander nog een podium krijgt :+
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 september 2022 @ 20:48:51 #53
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205860164
Hij pakt even heel boos zijn media aandacht ofzo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_205860171
Hij is echt boos, maar het item is helaas gecancelled
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 september 2022 @ 20:50:56 #55
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205860193
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 20:49 schreef nils_22 het volgende:
Hij is echt boos, maar het item is helaas gecancelled
Dat zou echt belachelijk zijn als dat waar is dan buigen ze ook nog voor die idioten bij op1 kwalijk als dat waar is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_205882346
Ik heb wel veel vraagtekens bij www.janendenniszonenergie.nl , want dat is natuurlijk niet een bedrijf van hun, maar een derde die hun heeft betaald om die naam te mogen gebruiken.

lijkt me een of ander chap die even snel geld wil verdienen, die site is zo simpel.

Vol taalfouten, geen KvK of BTW nummer, geen adres waar het bedrijf zich bevind. Waarschijnlijk is het een offerte+aanbetaling, en dan zie je ze nooit weer terug.

Zonde dat ze hun naam hier voor laten misbruiken, want dit kan hun wel de kop kosten. Maar we wachten af.
pi_205889095
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:47 schreef PS. het volgende:
Ik heb wel veel vraagtekens bij www.janendenniszonenergie.nl , want dat is natuurlijk niet een bedrijf van hun, maar een derde die hun heeft betaald om die naam te mogen gebruiken.

lijkt me een of ander chap die even snel geld wil verdienen, die site is zo simpel.

Vol taalfouten, geen KvK of BTW nummer, geen adres waar het bedrijf zich bevind. Waarschijnlijk is het een offerte+aanbetaling, en dan zie je ze nooit weer terug.

Zonde dat ze hun naam hier voor laten misbruiken, want dit kan hun wel de kop kosten. Maar we wachten af.
Scherp. Dit kan wel eens verkeerd af gaan lopen inderdaad.
pi_205889438
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 11:44 schreef ISVV het volgende:

[..]
Scherp. Dit kan wel eens verkeerd af gaan lopen inderdaad.
Ze moeten toch wat cash binnenhalen voor al die rechtszaken
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  donderdag 8 september 2022 @ 14:22:44 #61
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_205890892
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 19:47 schreef PS. het volgende:
Ik heb wel veel vraagtekens bij www.janendenniszonenergie.nl , want dat is natuurlijk niet een bedrijf van hun, maar een derde die hun heeft betaald om die naam te mogen gebruiken.

lijkt me een of ander chap die even snel geld wil verdienen, die site is zo simpel.

Vol taalfouten, geen KvK of BTW nummer, geen adres waar het bedrijf zich bevind. Waarschijnlijk is het een offerte+aanbetaling, en dan zie je ze nooit weer terug.

Zonde dat ze hun naam hier voor laten misbruiken, want dit kan hun wel de kop kosten. Maar we wachten af.
En de website is geregistreerd door een crypto bedrijf :{w
pi_205891062
Is de insta van Romee al bekend?
pi_205894459
Extra uitzending al beschikbaar?
Hallo
pi_205894543
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 18:08 schreef Sebbeszweet het volgende:
Extra uitzending al beschikbaar?
In je doosje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205901236
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 18:16 schreef PS. het volgende:

[..]
In je doosje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asjaan Oesoealie _O-
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_205903818
Ik ben toch wel benieuwd in hoeverre de donaties afgenomen zijn. Kan me wel voorstellen dat veel mensen in deze tijden die vijf euro bij de boodschappen leggen, kan je toch weer een kiwi van kopen.

Hopelijk verdienen ze meer aan de app/webshop dan ze zelf doen voorkomen
pi_205904089
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 10:49 schreef ISVV het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd in hoeverre de donaties afgenomen zijn. Kan me wel voorstellen dat veel mensen in deze tijden die vijf euro bij de boodschappen leggen, kan je toch weer een kiwi van kopen.

Hopelijk verdienen ze meer aan de app/webshop dan ze zelf doen voorkomen
Die schooiers kunnen met een halve dag werk per week twee man in leven houden. Hoef je geen medelijden mee te hebben
Hallo
pi_205906174
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 10:49 schreef ISVV het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd in hoeverre de donaties afgenomen zijn. Kan me wel voorstellen dat veel mensen in deze tijden die vijf euro bij de boodschappen leggen, kan je toch weer een kiwi van kopen.

Hopelijk verdienen ze meer aan de app/webshop dan ze zelf doen voorkomen
Ik ben gestopt met doneren toen ik overal las dat die Dennis een Porsche van een ton had gekocht van het geld, toen had ik zoiets van ze hebben me niet meer nodig om hun programma te kunnen blijven maken. Nu kijk ik de extra via dit topic of via het Roddelpraat Telegram kanaal.
pi_205919275
Ik hoop dat Sylvie Meis een terugkerend item wordt. Die mevrouw heeft een air alsof ze de Princess Diana of Marilyn Monroe van de lage landen is alleen weet niemand waar dat op gebaseerd is. Gewoon een eenvoudig huis tuin en keuken golddigstertje met sterallures. Dat enge manische lachje lijkt me ook niet gezond. Volgens mij kun je als Roddelpraat eindeloos content rond deze mevrouw maken.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zaterdag 10 september 2022 @ 20:29:51 #70
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_205924815
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 13:36 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik ben gestopt met doneren toen ik overal las dat die Dennis een Porsche van een ton had gekocht van het geld, toen had ik zoiets van ze hebben me niet meer nodig om hun programma te kunnen blijven maken. Nu kijk ik de extra via dit topic of via het Roddelpraat Telegram kanaal.
Ja joh, ik denk niet dat ze de donateurs uitlachen als de camera uitstaat, maar wel dat ze er meer dan genoeg aan over houden.
pi_205925223
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 13:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat Sylvie Meis een terugkerend item wordt. Die mevrouw heeft een air alsof ze de Princess Diana of Marilyn Monroe van de lage landen is alleen weet niemand waar dat op gebaseerd is. Gewoon een eenvoudig huis tuin en keuken golddigstertje met sterallures. Dat enge manische lachje lijkt me ook niet gezond. Volgens mij kun je als Roddelpraat eindeloos content rond deze mevrouw maken.
Ik hoop het niet zeg, dat mens is toch extreem oninteressant.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 11 september 2022 @ 00:26:16 #72
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205928978
Sylvie meis boeit mij ook totaal niet zoals nu of soms bij vi dat iedereen zich weer even verbaasd hoe eng ze is als ze eens in de vier jaar een keer voorbij komt is prima.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_205973640
Vanavond zit Floris Wyers er weer. Voor de 3e/4e keer?

Ik snap niet waarom. Volgens mij worden de uitzendingen met hun 2 veel beter ontvangen dan wanneer er een gast zit. Nu is die Floris ook nog eens totaal niet interessant, maken ze hem alleen maar belachelijk over zijn dikke reet, en heeft hij zelf ook nog eens niks te melden.

Verwacht er dus wederom niet te veel van vanavond helaas.
pi_205976398
Floris is er weer lol :+
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')