Stukje over Glennis was wel lachenquote:Op donderdag 1 september 2022 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Gebeurt niet vaak dat de reguliere stukken beter is dan de E.U., maar deze week dus wel.
Grappig dat ik er als enige anders in sta deze week, terwijl ik normaal altijd positiever ben dan gemiddeld.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Gebeurt niet vaak dat de reguliere stukken beter is dan de E.U., maar deze week dus wel.
Alles is phoney aan dat wijf.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:16 schreef DKUp het volgende:
Glimworm met Sylvie
Schijnt een topshow te zijn.
Lekker fake
Naja toen Alexia er nog al sexy bij liep op een school feestje waarvan foto’s werden gelekt sloeg Roddelpraat het ook over.quote:
Voor kritiekloze interviews moet je bij hem of Aran of Op1 of Jinek, Tan, Beau zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2022 07:16 schreef DKUp het volgende:
Glimworm met Sylvie
Schijnt een topshow te zijn.
Lekker fake
Zieke vent die sander schimmelpenisquote:
Wat een sukkel joh en die mag iemand vergelijken met Breivik terwijl Jan Roos van Twitter is gegooid omdat hij vroeg wie er mee ging homo’s kijken.quote:Op maandag 5 september 2022 20:03 schreef nils_22 het volgende:
[ twitter ]
Vergelijkt de adellijke haatdwerg zich nu met Ronaldo?
Zeepjes rapen genotquote:Op maandag 5 september 2022 19:25 schreef Nober het volgende:
STERRE IN DE GEVANGENIS
https://www.instagram.com/p/CiHjOeosokF/
#FREESTERRE
quote:Op maandag 5 september 2022 20:03 schreef nils_22 het volgende:
[ twitter ]
Vergelijkt de adellijke haatdwerg zich nu met Ronaldo?
Dat zou echt belachelijk zijn als dat waar is dan buigen ze ook nog voor die idioten bij op1 kwalijk als dat waar is.quote:Op maandag 5 september 2022 20:49 schreef nils_22 het volgende:
Hij is echt boos, maar het item is helaas gecancelled
Scherp. Dit kan wel eens verkeerd af gaan lopen inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:47 schreef PS. het volgende:
Ik heb wel veel vraagtekens bij www.janendenniszonenergie.nl , want dat is natuurlijk niet een bedrijf van hun, maar een derde die hun heeft betaald om die naam te mogen gebruiken.
lijkt me een of ander chap die even snel geld wil verdienen, die site is zo simpel.
Vol taalfouten, geen KvK of BTW nummer, geen adres waar het bedrijf zich bevind. Waarschijnlijk is het een offerte+aanbetaling, en dan zie je ze nooit weer terug.
Zonde dat ze hun naam hier voor laten misbruiken, want dit kan hun wel de kop kosten. Maar we wachten af.
Ze moeten toch wat cash binnenhalen voor al die rechtszakenquote:Op donderdag 8 september 2022 11:44 schreef ISVV het volgende:
[..]
Scherp. Dit kan wel eens verkeerd af gaan lopen inderdaad.
En de website is geregistreerd door een crypto bedrijfquote:Op woensdag 7 september 2022 19:47 schreef PS. het volgende:
Ik heb wel veel vraagtekens bij www.janendenniszonenergie.nl , want dat is natuurlijk niet een bedrijf van hun, maar een derde die hun heeft betaald om die naam te mogen gebruiken.
lijkt me een of ander chap die even snel geld wil verdienen, die site is zo simpel.
Vol taalfouten, geen KvK of BTW nummer, geen adres waar het bedrijf zich bevind. Waarschijnlijk is het een offerte+aanbetaling, en dan zie je ze nooit weer terug.
Zonde dat ze hun naam hier voor laten misbruiken, want dit kan hun wel de kop kosten. Maar we wachten af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |