Heer aloa.quote:
Tsja, da’s kut.quote:
quote:
Je hoort het hiet maar je leest het welquote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoor het niet. Al ben ik ook niet heel veel bij vrouwen van 40.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:42 schreef puzziepie het volgende:
Voor die mensen was het zwaar kut, maar ik heb iets met vulkanen![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:34 schreef tonja het volgende:
Die chats kunnen zo snel gaan dat het totaal onleesbaar is. Zo'n chat modden is ehm... kut.
Allemaal de mond spoelen!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hoort het hiet maar je leest het wel
[..]
[..]
[..]
[..]
Domni,je bent geniaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hoort het hiet maar je leest het wel
[..]
[..]
[..]
[..]
Of op een Legoblokje gaan staan...quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:58 schreef engine het volgende:
Maar vind het sowieso niks als mensen de hele dag lopen te schelden. Een keertje kut zeggen als je je teen stoot is wat anders.
Nou, ik heb Soury en tonja ontmoet, en die spreken niet anders dan ze typen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:57 schreef engine het volgende:
Maar typen is toch wat anders dan spreken. Moeilijk voor te stellen misschien maar is echt zo.
Die loods is best groot hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:00 schreef mario390 het volgende:
dat toch niet normal 40 in
en gebouw
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:00 schreef mario390 het volgende:
en gebouw
Wellesquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:00 schreef mario390 het volgende:
en gebouw
Een jaar van je leven.quote:
Dat moeten hun wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, ik heb Soury en tonja ontmoet, en die spreken niet anders dan ze typen.
Ik had ook niet anders verwacht.Is @Soury echt 2,17?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, ik heb Soury en tonja ontmoet, en die spreken niet anders dan ze typen.
Maar die is toch ook 60 ofzo en geen 40?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.Is @:Soury echt 2,17?
Minstensquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.Is @:Soury echt 2,17?
Pensioengerechtigd.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:04 schreef engine het volgende:
[..]
Maar die is toch ook 60 ofzo en geen 40?
Vanaf maandag weer normale dagen werkenquote:
Das beste zonde van je dag zo jaquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit al sinds 7:45 te wachten op het isolatiebedrijf![]()
Ze zijn vanmorgen in de straat bezig geweest maar ook weer vertrokken.
Nee joh, einde middag pasquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:14 schreef chufi het volgende:
lekker .. nu gauw naar de sportschool
Die hebben ook weekend net als marcb.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
Fred from Desiree?quote:
Nogal jaquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das beste zonde van je dag zo ja
Ja laat pas, toen was mijn hartslag al weer gedaald naar 100quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft de huisarts nog teruggebeld? En je hart wel weer normaal nu mag ik hopen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die hebben ook weekend net als marcb.
Nou ja, mooi dat ie in ieder geval weer gedaald was.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja laat pas, toen was mijn hartslag al weer gedaald naar 100
HIj zegt dat het een combi van die buikgriep en van die boezemfibrileren was dat ik mij zo rot voelde.
Hart nog niet helemaal goed, nog steeds af en toe een overslagje,
Maak er een leuke dag van.quote:
Waarom gaan ze dan ook de straat isolerenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
quote:
Ik dacht Flintstonequote:
Heeft wel een dag of twee geduurd voor ik mij wat beter voelde, vanaf vandaag gaat het ietsjes beter.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, mooi dat ie in ieder geval weer gedaald was.
Voelde je je daarna wel snel weer iets beter? Los van de griep?
Hopelijk snel weer helemaal normaal nu, ook geen overslagjes meer.
Heb net een bos rozen van Max gekregen had hij zelf uitgezocht en betaald zo liefquote:
Maar wel te doen.28 hier nu.quote:
Eet smakelijk Marioquote:
Dan vieren we het hier toch.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net een bos rozen van Max gekregen had hij zelf uitgezocht en betaald zo lief
Verder komt er niemand, zoon is met Vakantie en mijn andere dochter moet werken
Altijd goed.quote:
Niks mis meequote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wel te doen.28 hier nu.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan vieren we het hier toch.![]()
![]()
Mooi dat het nu beter gaatquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft wel een dag of twee geduurd voor ik mij wat beter voelde, vanaf vandaag gaat het ietsjes beter.
Maar nog heel moe je weet wel hoe dat werkt
Kreeg ook het advies van de dokter een paar dagen rustig aan te doen en mijn lijf weer te laten herstellen.
En zo erg aan de dunne en dan die boezem gedoe er bij had mij even uitgeput
Was wel 4 kilo kwijtmaar dat zal we wel snel weer aankomen ben ik bang zodra ik weer normaal kan eten
Lekker opbakken en nog wat extra kaas eroverquote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:24 schreef mario390 het volgende:
morgen weer spaghetti om dat
moeder reisete nach slowenie
Kinderen zijn niks meer gewend.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is dat met al die ongelukken in pretparken?
https://www.hln.be/buiten(...)g-efteling~a863a846/
Vroeger speelden we altijd buiten en leerden zo allerlei dingen .. Nu zijn het watjesquote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kinderen zijn niks meer gewend.
Het ging al mis met die rubber tegels in de speeltuin.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger speelden we altijd buiten en leerden zo allerlei dingen .. Nu zijn het watjes
Toen ik nog kind was kregen we op het speeltuintje voor het huis kindveilige speeltoestellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging al mis met die rubber tegels in de speeltuin.
Had je wel even goed getest dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen ik nog kind was kregen we op het speeltuintje voor het huis kindveilige speeltoestellen.
De eerste dag zat ik toch al op de seh, waren toch niet zo heel veilig![]()
Je was er dus al vroeg bijquote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen ik nog kind was kregen we op het speeltuintje voor het huis kindveilige speeltoestellen.
De eerste dag zat ik toch al op de seh, waren toch niet zo heel veilig![]()
Yep, gebruikerstests zijn nodig toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je wel even goed getest dus.
Ik haal de 10 keer als patient op de seh met gemakquote:
Nou nee, het was juist met kapotte handjesquote:
Uit betrouwbare bron vernomen dat ze in isolatie zitten.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
10 keer is best veel.Ik ben 1 keer geweest met een gescheurde wenkbrauw.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heb ik tot nu toe ontzien
FTFY.quote:
De verstandskies komt met de jaren.quote:
Als kind een keer of 3,quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
10 keer is best veel.Ik ben 1 keer geweest met een gescheurde wenkbrauw.
Is er kans op verbetering marcb? Of blijft het zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als kind een keer of 3,
1 keer op een vakantie want iets met wespen,
en de laatste tijd een hoop met dat klote hart. Dan gaat het hard.
Als het goed is heeft de operatie geholpen. Over een paar maanden weet ik het.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is er kans op verbetering marcb? Of blijft het zo.
Het lijkt me namelijk zo eng wat jullie hebben. Dot ook.
Serieuze vraag.
Verveel me de tandjesquote:
Verzin dan wat leuks.Je bent er nu toch.quote:
Mag hier niks, kan hier niks.. wilde al gaan bungeejumpen aan de kraan, maar niemand sponsort een leuk elastiekiequote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verzin dan wat leuks.Je bent er nu toch.
Zonder kan toch ook?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mag hier niks, kan hier niks.. wilde al gaan bungeejumpen aan de kraan, maar niemand sponsort een leuk elastiekie
Op zich wel.. maar dan moet de voorruit dicht..quote:
Je hebt toch wel een standaard fles wodka bij je?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mag hier niks, kan hier niks.. wilde al gaan bungeejumpen aan de kraan, maar niemand sponsort een leuk elastiekie
Freediving? Parachute mee en gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op zich wel.. maar dan moet de voorruit dicht..
Tot je op je fietsje bezig bent in er zo ineens een langs het pad ligt ergensquote:
Neuh, hebben ze zelf wel bij zich.. kep wel stroopwafelsquote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een standaard fles wodka bij je?
Kort mastje dit.. ga je niet redden denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Freediving? Parachute mee en gaan
Dan maar een zwaar gewicht eraan een bowlen met hun auto's?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kort mastje dit.. ga je niet redden denk ik
Neem een Snickersquote:
Staan op de parkeerplaats een km verderop.. als ik daar ben is de tank leegquote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maar een zwaar gewicht eraan een bowlen met hun auto's?
Dan heb je dus precies genoeg brandstofquote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Staan op de parkeerplaats een km verderop.. als ik daar ben is de tank leeg![]()
Wel een aardig ideetje overigens
Of een KitKatquote:
Meh, vrije val zit er niet meer op tegenwoordig, dus ik heb echt diesel nodig om te spelenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je dus precies genoeg brandstof
Owquote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Meh, vrije val zit er niet meer op tegenwoordig, dus ik heb echt diesel nodig om te spelen
Staat al dik 4 uur lang 600 pk achter me een aircopompje aan te drijvenquote:
Goed voor het milieu wel jijquote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Staat al dik 4 uur lang 600 pk achter me een aircopompje aan te drijven
Nou, ze nemen in Duitsland op het moment toch ook forse maatregelen. Al komt dat wel iets meer uit een gastekort.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar niet in Nederland dus daar let niemand er op
Enig idee hoe warm het wordt in zo'n dikglazen hokkie in de zon? Airco staat op standje schaafijs, en het is nog dik 26 graden..quote:
Ik heb al 2 keer een monteur aan de deur gehad om te checken of ik geen stroom en gas pikte.. verbruik schijnt nogal laag te zijn..quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:42 schreef chufi het volgende:
Ik zit nog steeds onder de energiekosten van vorig jaar
Ze hebben hier in het uitvoerdersketenpark braaf de airco uit staan.. eerlijk is eerlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, ze nemen in Duitsland op het moment toch ook forse maatregelen. Al komt dat wel iets meer uit een gastekort.
Ik zou een faktuur sturenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:07 schreef Domnivoor het volgende:
De isolatiejongens zijn niet meer gekomen dus ik ben voor Jan Lul de hele dag thuis gebleven.
Dat ga ik niet nog een keer doen.
Nou inderdaad.quote:
De VS heeft net als ieder land regels voor inkomende reizigers. Als je daar niet aan wil voldoen dan blijf je lekker thuisquote:
Serieus ....quote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi land dat land van![]()
rutte
![]()
Artsen zonder grenzen is voor het eerst ooit werkzaam in nederland omdat het een teringzooi is
Netjusquote:
Is dat nu?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:20 schreef chufi het volgende:
Ik ga ff kijken wie tegen wie moet in de CL
Je bent aan het stoppen met eten?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Gedeeltelijk , maar steeds minder
Nee , maar ik heb een goede combimagnetron en een Airfryer dus ik kom een heel eind met alternatieve bereidingenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je bent aan het stoppen met eten?Of eet je alleen nog maar pingvoer?
Rap aan het afkoelen buiten. Nog maar 25 nuquote:
Welke schade ?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Rap aan het afkoelen buiten. Nog maar 25 nu
Binnen is het nog klef, ga zo wel even kijken wat de schade is
Ik schat het ruim boven de 30 nu, zal effe checkenquote:
Groep A: Ajax - Liverpool - Napoli - Rangers FCquote:
Of in de poel van Napoli....ofquote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Groep A: Ajax - Liverpool - Napoli - Rangers FC
Liverpool in de groep van Ajax bedoel je
Hier nog 31.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Rap aan het afkoelen buiten. Nog maar 25 nu
Binnen is het nog klef, ga zo wel even kijken wat de schade is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]Groep C is ook wel zwaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er nog makkelijke poules in de CL dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Of in de poel van Napoli....of![]()
Gaat niet makkelijk worden.
Groep D, maar die is eigenlijk weer sterk omdat daar alleen maar zwakkere teams in zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn er nog makkelijke poules in de CL dan?
Sowieso nietquote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn er nog makkelijke poules in de CL dan?
Nu alquote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:22 schreef chufi het volgende:
@:Prisha al Ajax Champions League kaarten ? Zo niet helaas, want ze zijn al uitverkocht
Zal wel door het WK komen. Die maanden kunnen ze niks natuurlijk...quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kennelijk allemaal reserveringen ... maar ze beginnen de 6e al
Ja ze hebben iets van 2 maanden de tijd voor 6 wedstrijden ....quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal wel door het WK komen. Die maanden kunnen ze niks natuurlijk...
Opzich niet verkeerdquote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze hebben iets van 2 maanden de tijd voor 6 wedstrijden ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:37 schreef chufi het volgende:
Dit sportnieuws artikel doet een heel andere groepsindeling voor Ajax veronderstellenLOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dat duurt nog wel even, gelukkig heb ik mijn schaapjes op het droge.quote:
Ajax de CL winnen ja?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:20 schreef chufi het volgende:
Als er maar mooi gespeeld gaat worden en onze favos winnen
Fair, maar wat doe je met je bloemkool dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , maar ik heb een goede combimagnetron en een Airfryer dus ik kom een heel eind met alternatieve bereidingen
Wat doe je met bloemkool? Wat dacht je van al niet kopen, en mocht iemand het je geven direct wegpleurenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fair, maar wat doe je met je bloemkool dan?ovenschoteltjes kunnen dan weer wel.. 👍
Ik heb geen luchtbakker. En ook geen frituurpan..
Eet weinig bloemkool, maar dat kan gewoon in mn combi... in een magnetronbestendige schaal, afgedekt en met 60ml water programma Xquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fair, maar wat doe je met je bloemkool dan?ovenschoteltjes kunnen dan weer wel.. 👍
Ik heb geen luchtbakker. En ook geen frituurpan..
Dank je Puzziepie 😉quote:
Geen Kippen?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat duurt nog wel even, gelukkig heb ik mijn schaapjes op het droge.
Ik mis je zo graagquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:37 schreef chufi het volgende:
WTF hoe kunnen ze een Beste Zangers doen met Claudia de Brey in het middelpunt !!? die heeft toch maar 1 bekend walgelijk kutnummer ...
In de panquote:
Dank uquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:46 schreef mazaru het volgende:
Van harte gefelciteerd @:Dotteke
[ afbeelding ]
Valt nog mee dan. Anderen hebben alleen maar walgelijke kutnummers.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:37 schreef chufi het volgende:
WTF hoe kunnen ze een Beste Zangers doen met Claudia de Brey in het middelpunt !!? die heeft toch maar 1 bekend walgelijk kutnummer ...
In de beginne was dit nog een leuk programma, maar na 20 jaar of zo ... raken de artiesten een beetje opquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Valt nog mee dan. Anderen hebben alleen maar walgelijke kutnummers.
Ik kijk ook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk echt niet hoor .. zag het ff in een aankondiging
Ergens goed hoor maar hoe gaat dit dan in de praktijk? Even langs de notaris voor de beurt?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:07 schreef chufi het volgende:
No = No
https://www.nu.nl/buitenl(...)ragen-voor-seks.html
Heb je het ooit gevraagd?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:07 schreef chufi het volgende:
No = No
https://www.nu.nl/buitenl(...)ragen-voor-seks.html
Moet ik nog een wekker zetten ookquote:
Heeft zij het ooit aan mij gevraagd?quote:
quote:
Maar aan hem vroeg je om haar hand.quote:
Ja dat ook ...quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft zij het ooit aan mij gevraagd?
Klopt ... die heb ik hier nog in een wekflesquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar aan hem vroeg je om haar hand.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt ... die heb ik hier nog in een wekfles
Voor zover ik weet heb je wel een toffe dochter.quote:
Die redt zichzelf wel em is idd een schatjequote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb je wel een toffe dochter.
quote:
Dat waardeer ik zeer. Ga ik even poseren.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Stuur maar een foto .. zet ik het wel door
Voetbal? Misschien ga ik wel ff kijken straks.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:30 schreef chufi het volgende:
Trouwens om 0:30 SPA-NED semifinale WK meiden U20 in Costa Rica . oa op de NOS app stream
Je bent nogal laat op de laatste dagenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Voetbal? Misschien ga ik wel ff kijken straks.
Wist niet dat het bezig was.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent nogal laat op de laatste dagen
Nog 1 dag volmaken...quote:
Wordt in Nederland nauwelijks benoemd maar nu ze opeens in de halve finale staan doen ze zich melden alsof het heel goed is .. Heb al een paar wedstrijden in Spanje gekeken en op zich doen ze niet onder voor de oudere damesquote:
Ja had er in het nieuws nog niks van gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt in Nederland nauwelijks benoemd maar nu ze opeens in de halve finale staan doen ze zich melden alsof het heel goed is .. Heb al een paar wedstrijden in Spanje gekeken en op zich doen ze niet onder voor de oudere dames
Ik vind het niks.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja had er in het nieuws nog niks van gezien.
Dat is positief maar eigenlijk ook niet zo gek. Vrouwenvoetbal is best snel aan het groeien.
Dat mag. Ik heb er ook geen last van.quote:
Vergeleken met de mannen komt het nogal amateuristisch over.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag. Ik heb er ook geen last van.
Ja verschilt wel veel ook met bepaalde club teamsquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Vergeleken met de mannen komt het nogal amateuristisch over.
Al een tijdje mod ... welke steenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:08 schreef aloa het volgende:
Waarom is onze allerliefste Dotteke eigenlijk blauw?
En van welk forum?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Al een tijdje mod ... welke steen
De crea bea dames (en heren) in het gareel houden.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:08 schreef aloa het volgende:
Tja, er was een mod nodig voor Cre maar van sommige vraag je het het idd wel af waarom ze mod zijn geworden.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:08 schreef aloa het volgende:
En BB tochquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
De crea bea dames (en heren) in het gareel houden.
Drukte alom...quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
De crea bea dames (en heren) in het gareel houden.
Sowieso ja...quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, er was een mod nodig voor Cre maar van sommige vraag je het het idd wel af waarom ze mod zijn geworden.
Ja maar dat is er niet meer nadat murp in een woeste bui het hele BB forum op slot deed.quote:
Ja dat is wel een woest figuur jaquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat is er niet meer nadat murp in een woeste bui het hele BB forum op slot deed.
Je moet uitkijken hier idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Oppassen dus en op je hoede ... je weet maar nooit ...
Gewoon je klep houdenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:26 schreef aloa het volgende:
En zeg je er wat van...
Dan krijg je een ban..
Hee dat rijmt
Stimmt nichtquote:
Ik mis al een tijdje enkele leuke users, zoals GOA en oma-Nijn. En ik vergeet vast users. Hopelijk gaat het goed met ze en hebben ze het gewoon druk met hele leuke andere dingen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:08 schreef engine het volgende:
Maar ik speel even mee....wie missen we?
Daar gaan we van uit iigquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik mis al een tijdje enkele leuke users, zoals GOA en oma-Nijn. En ik vergeet vast users. Hopelijk gaat het goed met ze en hebben ze het gewoon druk met hele leuke andere dingen.
Oma-nijn post nog wel in het 40+ F1 topic. Maar jammer ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik mis al een tijdje enkele leuke users, zoals GOA en oma-Nijn. En ik vergeet vast users. Hopelijk gaat het goed met ze en hebben ze het gewoon druk met hele leuke andere dingen.
Zijn er nog wel een aantal meer die hier amper nog posten laatste tijd. Soury en deisyy zie je hier ook niet veel meer.quote:
misschien weer eens wat TRs zettenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn er nog wel een aantal meer die hier amper nog posten laatste tijd. Soury en deisyy zie je hier ook niet veel meer.
Goed planquote:
Je kunt hier ook je mening kwijt want in de COS is het gauw te druk of niet leuk meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:34 schreef engine het volgende:
En binnenkort weer een RLS dus dan heb ik ook geen tijd meer om te chatten
In de ideale wereld krijgt ieder schaap afgestemd voer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:37 schreef engine het volgende:
NOS mag niet bekeken worden vanuit Duitsland. Helaas dan maar.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In de ideale wereld krijgt ieder schaap afgestemd voer.
Goed om te onthoudenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt hier ook je mening kwijt want in de COS is het gauw te druk of niet leuk meer
Ja daar hadden we het een tijdje terug over en dat je daar soms ook live sport kunt kijken. Mijn account doet het ook weerquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:42 schreef chufi het volgende:
Had jij het laatst (maandje terug of zo ) niet over account Unibet... Daar ben ik toen achteraan gegaan want ik had er 1 internationaal die niet meer ging werken.. Dus ik alles regelen voor de nl site , maar ze bleven elke keer op het laatste verificatie onderdeel zeiken over mn adres.... tot ik bedacht adres? Ah misschien ip-address gvd zeg dat dan gelijk ... nu werkt het weer
Bijna gezellig dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn toch weinig zeikerds meer over hier ..
Ik had dus blijkbaar mn VPN aanstaan ... daar kutten ze dus met Unibet ook mee wanneer je streamen wiltquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar hadden we het een tijdje terug over en dat je daar soms ook live sport kunt kijken. Mijn account doet het ook weeral heb ik het nog niet gebruikt sinds dien.
Je had een break of hebt m nog ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde eigenlijk.
Dingen gaan een andere wending, geen plan, maar goed!quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In de ideale wereld krijgt ieder schaap afgestemd voer.
Warm wel en blij dat ik niet in Spanje was ....quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dingen gaan een andere wending, geen plan, maar goed!
Hoe is de zomer hier en met jou?
Blij is de key!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Warm wel en blij dat ik niet in Spanje was ....
quote:
Ja zeker, maar om daar speciaal naar op zoek te gaan is ook z’n gedoe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 01:11 schreef chufi het volgende:
Meisjes met rode haren zijn vaak best wel mooi
Wil de coach graag. Maar dan de bal alsnog naar voren rossen heeft dan weinig zin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 01:17 schreef chufi het volgende:
Echt al da getik terug in de verdediging altijd weer bij veel ploegen ... uiteindelijk komt dan toch die lange trap naar voren... Waarom schop je die bal dan niet gelijk naar voren is nu mijn dingus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |