Heer aloa.quote:
Tsja, da’s kut.quote:
quote:
Je hoort het hiet maar je leest het welquote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoor het niet. Al ben ik ook niet heel veel bij vrouwen van 40.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:42 schreef puzziepie het volgende:
Voor die mensen was het zwaar kut, maar ik heb iets met vulkanen![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:34 schreef tonja het volgende:
Die chats kunnen zo snel gaan dat het totaal onleesbaar is. Zo'n chat modden is ehm... kut.
Allemaal de mond spoelen!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hoort het hiet maar je leest het wel
[..]
[..]
[..]
[..]
Domni,je bent geniaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hoort het hiet maar je leest het wel
[..]
[..]
[..]
[..]
Of op een Legoblokje gaan staan...quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:58 schreef engine het volgende:
Maar vind het sowieso niks als mensen de hele dag lopen te schelden. Een keertje kut zeggen als je je teen stoot is wat anders.
Nou, ik heb Soury en tonja ontmoet, en die spreken niet anders dan ze typen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:57 schreef engine het volgende:
Maar typen is toch wat anders dan spreken. Moeilijk voor te stellen misschien maar is echt zo.
Die loods is best groot hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:00 schreef mario390 het volgende:
dat toch niet normal 40 in
en gebouw
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:00 schreef mario390 het volgende:
en gebouw
Wellesquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:00 schreef mario390 het volgende:
en gebouw
Een jaar van je leven.quote:
Dat moeten hun wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, ik heb Soury en tonja ontmoet, en die spreken niet anders dan ze typen.
Ik had ook niet anders verwacht.Is @Soury echt 2,17?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, ik heb Soury en tonja ontmoet, en die spreken niet anders dan ze typen.
Maar die is toch ook 60 ofzo en geen 40?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.Is @:Soury echt 2,17?
Minstensquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.Is @:Soury echt 2,17?
Pensioengerechtigd.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:04 schreef engine het volgende:
[..]
Maar die is toch ook 60 ofzo en geen 40?
Vanaf maandag weer normale dagen werkenquote:
Das beste zonde van je dag zo jaquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit al sinds 7:45 te wachten op het isolatiebedrijf![]()
Ze zijn vanmorgen in de straat bezig geweest maar ook weer vertrokken.
Nee joh, einde middag pasquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:14 schreef chufi het volgende:
lekker .. nu gauw naar de sportschool
Die hebben ook weekend net als marcb.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
Fred from Desiree?quote:
Nogal jaquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das beste zonde van je dag zo ja
Ja laat pas, toen was mijn hartslag al weer gedaald naar 100quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft de huisarts nog teruggebeld? En je hart wel weer normaal nu mag ik hopen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die hebben ook weekend net als marcb.
Nou ja, mooi dat ie in ieder geval weer gedaald was.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja laat pas, toen was mijn hartslag al weer gedaald naar 100
HIj zegt dat het een combi van die buikgriep en van die boezemfibrileren was dat ik mij zo rot voelde.
Hart nog niet helemaal goed, nog steeds af en toe een overslagje,
Maak er een leuke dag van.quote:
Waarom gaan ze dan ook de straat isolerenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
quote:
Ik dacht Flintstonequote:
Heeft wel een dag of twee geduurd voor ik mij wat beter voelde, vanaf vandaag gaat het ietsjes beter.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, mooi dat ie in ieder geval weer gedaald was.
Voelde je je daarna wel snel weer iets beter? Los van de griep?
Hopelijk snel weer helemaal normaal nu, ook geen overslagjes meer.
Heb net een bos rozen van Max gekregen had hij zelf uitgezocht en betaald zo liefquote:
Maar wel te doen.28 hier nu.quote:
Eet smakelijk Marioquote:
Dan vieren we het hier toch.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net een bos rozen van Max gekregen had hij zelf uitgezocht en betaald zo lief
Verder komt er niemand, zoon is met Vakantie en mijn andere dochter moet werken
Altijd goed.quote:
Niks mis meequote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wel te doen.28 hier nu.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan vieren we het hier toch.![]()
![]()
Mooi dat het nu beter gaatquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft wel een dag of twee geduurd voor ik mij wat beter voelde, vanaf vandaag gaat het ietsjes beter.
Maar nog heel moe je weet wel hoe dat werkt
Kreeg ook het advies van de dokter een paar dagen rustig aan te doen en mijn lijf weer te laten herstellen.
En zo erg aan de dunne en dan die boezem gedoe er bij had mij even uitgeput
Was wel 4 kilo kwijtmaar dat zal we wel snel weer aankomen ben ik bang zodra ik weer normaal kan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |