Wij zijn bij nummer 3, maar idd, als ie kapot gaat komt er ook meteen een nieuwe.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:34 schreef Bottoms_up het volgende:
De airfryer wordt hier meerdere keren per week gebruikt. Friet, krieltjes, rösti, pommes duchessse en sommige vleessoorten. Friet altijd de verse uit het koelvak. Diepvriesfriet bevat teveel water. Wij hebben de xl denk ik. En het is al de tweede en als deze stuk gaat komt er meteen een nieuwe. Zoveel sneller dan de oven en geen gedoe met alles omkeren.
Gun hem gewoon.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:55 schreef Leandra het volgende:
Voor de stats:
Geen airfryer, ook nooit gehad.
Al zeker 15 jaar (maar waarschijnlijk veel langer) geen frituurpan meer, want ik gebruikte hem toch nooit.
Frituurpan is wel een terugkerend discussiepunt trouwens, want N wil er wel een, maar ik vind het stinken.
Daarbij ben ik bang dat hij dan te vaak gebruikt wordt.
Ik ben ook al aan mijn derde.quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, @:amsel, dat is wel verschrikkelijk sneu!
Nog even over de Airfryer: kan iemand iets zeggen over wanneer het raadzaam is om een L, XL of XXL van de Philips Airfryer te kopen? Als je niet al zo'n ding hebt, is het moeilijk in te schatten hoeveel erin gaat. Ik las ergens dat in de XL 1000 gram friet gaat en in de XXL 1400 gram, maar wij komen niet in de buurt van zulke hoeveelheden. Of is het formaat van de XXL juist handig om verschillende ingrediënten tegelijk klaar te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 28-08-2022 11:35:30 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Geen afwasmachine?quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:53 schreef pinquit het volgende:
Zooo dat mandje wordt vies hè @:Nijna
Ik heb nog geen manier gevonden om die schoon te krijgen.
Dit, behalve de discussie thuis om een frituurpan te kopen. We eten ook nooit ovenfriet ofzo. Halen hooguit 1x per maand een keer friet en snacks bij de snackbar.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:55 schreef Leandra het volgende:
Voor de stats:
Geen airfryer, ook nooit gehad.
Al zeker 15 jaar (maar waarschijnlijk veel langer) geen frituurpan meer, want ik gebruikte hem toch nooit.
Frituurpan is wel een terugkerend discussiepunt trouwens, want N wil er wel een, maar ik vind het stinken.
Daarbij ben ik bang dat hij dan te vaak gebruikt wordt.
Wij hebben al jaren onze 1equote:Op zondag 28 augustus 2022 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Gaan die Airfryers zo snel kapot, dat sommigen al aan hun 3e toe zijn?
Ik ook niet, misschien is het een kwestie van gelijk vanaf het begin heel goed bijhouden? Maar dan nog, er zijn teveel uitstekende randjes en dingetjes waar zooi aan blijft plakken.quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:53 schreef pinquit het volgende:
Zooo dat mandje wordt vies hè @:Nijna
Ik heb nog geen manier gevonden om die schoon te krijgen.
Ik had eerst een princess, ergens gratis gekregen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Gaan die Airfryers zo snel kapot, dat sommigen al aan hun 3e toe zijn?
quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben ook al aan mijn derde.
Maar we maken er zelden friet in, alleen twister fries, die komen er fantastisch uit. Ook wel oven/airfryerfrikandellen, maar veel vaker afbakbroodjes, tosti's, gegrilde groente, kaaskorsten op witlof en pasta, gegrilde kipjes, soms braadworst, aardappels, tuna melts, minipizza's of stukken om op te warmen, lasagna opwarmen, bezorgpatat gyros nadat ie lauw en klef aankomt.
Wij hebben een XL, maar ik had beter een XXL kunnen kopen.Wij nemen de onze idd ook mee op vakantie. En ergens vind ik dat echt belachelijk, maar het is echt zo fijn om zelf af en toe iets te kunnen bakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand hem uit zijn handen laat vallen wel.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Gaan die Airfryers zo snel kapot, dat sommigen al aan hun 3e toe zijn?![]()
Het is inderdaad een joekel van een apparaat.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:54 schreef trui het volgende:
Team geen airfryer hier, ik heb niet 't gevoel dat ik er veel aan mis (en zou bovendien niet weten waar ik nog een apparaat moest laten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |