Dat zijn wel precies de types waar je dat van verwacht qua intellect.quote:
Nou doe je net alsof alle transgenders dom zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zijn wel precies de types waar je dat van verwacht qua intellect.
Waarom wil je dat het ophoudt. Die kakermafkees doet maar.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Na het neuken van een transgender is hij nu zelf een transgenderen identificeert zich als vrouw
Klacht: hij houdt niet op, niet vanzelf
Wel een paar maar die zijn meestal travestiet. Vroeger was dat genoeg voor mensen met die neigingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou doe je net alsof alle transgenders dom zijn
Er zullen toch heus wel transgenders zijn die tandarts zijn of dokter? Of rechter
Euh week niet, naar mijn idee zijn het meestal verstandelijk gehandicaptenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 21:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou doe je net alsof alle transgenders dom zijn
Er zullen toch heus wel transgenders zijn die tandarts zijn of dokter? Of rechter
Het is Tukkertje Sterre.quote:
Ojaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is Tukkertje Sterre.
Voorheen Tukkertje Lorenzo
Ik kende dit nog niet, maar dit is gewoon real-life getroll.quote:
Het is altijd al een act geweest en Sjors is eigenlijk hoogbegaafd.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 00:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kende dit nog niet, maar dit is gewoon real-life getroll.
Dat is inderdaad wel triest.quote:
Ik laat mij ook maar eens een kut aanmeten. Pik op sterk zetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 01:27 schreef Aiciu het volgende:
Tegenwoordig is elke debiel transgender
in before: "rapper Sjors is zijn échte biologische naam!!!!1"quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:18 schreef LanaMyst het volgende:
Dus het is nu rapper Georgina geworden?
Ah nog steeds ziedend dat ik je deze week eens even flink op je plek heb gezet. Schattig wel zo’n autist.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:33 schreef Nielsch het volgende:
Rapper Sjors is een beetje als @:de_boswachter
beetje zwakbegaafd, niet helemaal in orde en alles voor de aandacht.
They or themquote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:58 schreef tong80 het volgende:
Transgender is toch HET?
Verder ken ik hem of HET niet.
Waar was dit?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah nog steeds ziedend dat ik je deze week eens even flink op je plek heb gezet. Schattig wel zo’n autist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |