Ik ken deze regio niet zo goed als jij kennelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht dat in die regionen papa gewoon meedoet.
Altijd mooi jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:43 schreef RipCity het volgende:
Elke Ajaxcied na 3 potjes in Oranje.
Veerman moet nog 2 jaartjes bewijzen.
Je weet wie het zegt, toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:43 schreef RipCity het volgende:
Het Calimero complexquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:43 schreef RipCity het volgende:
Buiten het stadion is voor de politie.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het valt PSV wel aan te rekenen dat ze na Ajax vorig jaar (?) de veiligheid van het uitspelende team nog steeds niet kunnen garanderen.
Ik ken de omgeving een klein beetje en snap dat het lastig is, maar toch
Dat niet, maar met Wijnaldum geblesseerd lijkt het me logisch dat Veerman een uitnodiging krijgt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:45 schreef GGMM het volgende:
We moeten mensen die zich internationaal bewezen hebben inderdaad direct uit het elftal gooien als iemand 5 potjes in de Eredivisie leuk speelt.
Dat verwacht ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat niet, maar met Wijnaldum geblesseerd lijkt het me logisch dat Veerman een uitnodiging krijgt.
Die kunnen allebei echt niet meer. Clasie in oranje is altijd al hilarisch geweest eigenlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:48 schreef GGMM het volgende:
Maar de laatste keer waren Clasie en Til geselecteerd, lijkt me eerder dat één van die gaat wieberen ipv Klaassen.
Clasie jaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:48 schreef GGMM het volgende:
Maar de laatste keer waren Clasie en Til geselecteerd, lijkt me eerder dat één van die gaat wieberen ipv Klaassen.
Ik vertrouw erop dat Paus Aloysius een verstandige keuze maakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:48 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |