Het alternatief is Marcel Maijerquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:34 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe kan Simon in godsnaam deze rol gekregen te hebben? Die presenteerde vroeger toch altijd computerspelletjes?
Hij is waarschijnlijk een pro in het werken met de ellenbogen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:34 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe kan Simon in godsnaam deze rol gekregen te hebben? Die presenteerde vroeger toch altijd computerspelletjes?
WE WANT KOERT FUCK VIAPLEEquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het alternatief is Marcel Maijer
Ziggo Sport Voetbalquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:35 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen we het echt niet op een andere zender bekijken? Zowel presentator als analisten zijn extreem armoedig (met alle respect voor Jan maar dat kan niet meer in die rol).
Hoeveel likes?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze had ik net in het PSV is een parodietopic geplaatst
“Ludiek”quote:
Ook hierin kan het voetbal nog veel leren van Rugby.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook behoorlijk vreemd dat bussen tegen houden, vuurwerk afsteken, brandalarmen af laten gaan etc tegenwoordig iedere keer gedaan lijkt te worden bij een Europees duel, niet alleen in Nederland overigens.
Vrij sneu.
Het valt PSV wel aan te rekenen dat ze na Ajax vorig jaar (?) de veiligheid van het uitspelende team nog steeds niet kunnen garanderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook behoorlijk vreemd dat bussen tegen houden, vuurwerk afsteken, brandalarmen af laten gaan etc tegenwoordig iedere keer gedaan lijkt te worden bij een Europees duel, niet alleen in Nederland overigens.
Vrij sneu.
Hey, ik dacht dat jij discozwemmen had vandaagquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook hierin kan het voetbal nog veel leren van Rugby.
Ik houd de kids in de gaten vanaf de kant.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, ik dacht dat jij discozwemmen had vandaag
Ik dacht dat in die regionen papa gewoon meedoet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik houd de kids in de gaten vanaf de kant.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
''Kijk Guus Hiddink , Kijk dan kijk nou jongens !!!''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |