Afwachten, het zijn wel 2 verschillende producenten, Talpa en Endemol Shine.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:39 schreef freaky40 het volgende:
Rare start tijd. En op zondag 4 september is de lancering om 21.30 uur op SBS 6 inclusief streams die dan starten. Benieuwd of de deelnemers dan ook live de loods in gaan of dat de lancering net als bij BB al een paar dagen er voor is opgenomen.
Klopt, maar dat was wel moeilijk live te brengen, en met BB zaten ze al een paar dagen in het huis voor de livestreams startte.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:07 schreef freaky40 het volgende:
Weet wel dat de start van Utopia ook niet helemaal live was, er was geen show. De streams werden gewoon aangezet toen Lot de poort binnen kwam lopen voor de 2e keer nadat ze eerst thuis nog hun kist mochten gaan vullen. In de TV uitzending was het deel van voor dat ze naar huis gingen te zien, dat was die ochtend van de start al opgenomen.
Dacht wel ergens te lezen dat ze bij die eerste uitzending op 4 september afscheid nemen van familie en vrienden.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Misschien dat de bewoners al een paar dagen eerder de loods ingaan, de aftrap niet live is. Daarom het adres nog niet bekend mag worden?
Even opgezocht:quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht wel ergens te lezen dat ze bij die eerste uitzending op 4 september afscheid nemen van familie en vrienden.
Maar is niet uitgesloten dat ze dat wel vooraf opnemenquote:
Daar dacht ik dus aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Maar is niet uitgesloten dat ze dat wel vooraf opnemen![]()
Nouja hoop van niet.
Hoeveel starten er ? 40?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht wel ergens te lezen dat ze bij die eerste uitzending op 4 september afscheid nemen van familie en vrienden.
Jaquote:
Wel heel aannemelijk, als ze op maandag al een gemonteerde aflevering klaar hebben liggenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Maar is niet uitgesloten dat ze dat wel vooraf opnemen![]()
Nouja hoop van niet.
Dat kan dus dezelfde opzet worden als bij Utopia. Daar werd dit ook gedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Even opgezocht:
" In de eerste kick off-aflevering nemen de deelnemers afscheid van hun geliefden, die ze een jaar lang niet zullen zien."
https://www.gids.tv/artik(...)-kick-off-aflevering
Omdat ze er op het moment nog niet in zitten, ik denk dat we rond het eind van deze maand wel wat meer weten. Gek is wel dat de locatie van Utopia al maanden eerder bekend werd gemaakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Misschien dat de bewoners al een paar dagen eerder de loods ingaan, de aftrap niet live is. Daarom het adres nog niet bekend mag worden?
Ja uiteindelijk worden het er 40, maar ik verwacht niet dat ze alle 40 gelijk gedropt worden. Lijkt me ook iets te overweldigend, ook TV maak technisch want hoe moet je dat allemaal in beeld brengen.quote:
Ik denk van wel juist.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk worden het er 40, maar ik verwacht niet dat ze alle 40 gelijk gedropt worden. Lijkt me ook iets te overweldigend, ook TV maak technisch want hoe moet je dat allemaal in beeld brengen.
Juist in beeld? Je loopt al wat langer mee toch? Het is een RLS.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Dan weet ik niet of dit juist in beeld gebracht gaat worden, op de streams is het wat anders maar ook omdat het maar 2 streams zijn, zie je ook niet alles. In de uitzending wordt het een ander verhaal met maar ruim 40 minuten uitzending per dag. Hoe ga je dat in goed in beeld brengen met een duidelijke verhaallijn tussen personen. Ik denk dat dit nog wel eens de bottle nek kan worden bij het slagen van de TV afleveringen of niet. Dat zagen we bij Million Dollar Island maar al te goed, waar 100 deelnemers tegelijkertijd gedropt werden op een eiland.
Joh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 00:13 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Juist in beeld? Je loopt al wat langer mee toch? Het is een RLS.
A, sarcasmequote:
Met een post is het nu geluktquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 01:31 schreef praadje het volgende:
Tvp. Sorry, kan op tablet geen topics toevoegen aan myat.
ah TVP aanklikken werkt ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 02:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Yup.Dat was ook de bedoeling haha.
Op de tablet heb je als het goed is een lichtgrijs rondje met een vinkje, rechts naast de TT. Als je daarop tikt wordt het donkergrijs en staat het topic in je MyAT.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 01:31 schreef praadje het volgende:
Tvp. Sorry, kan op tablet geen topics toevoegen aan myat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |