Als ik niet weet waar je het over hebt, dan heeft vast iets met Utopia te makenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:00 schreef freaky40 het volgende:
Natuurlijk, ik denk dat we wel weer 'Emil versus Paul' clashes krijgen van het 'Zo'n berg tonijn op brood!' niveau.
Al de tweede dag was dat, mooi moment.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:00 schreef freaky40 het volgende:
Natuurlijk, ik denk dat we wel weer 'Emil versus Paul' clashes krijgen van het 'Zo'n berg tonijn op brood!' niveau.
Dat was inderdaad in Utopia 1 destijds, 1 van de eerste dagen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:02 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik niet weet waar je het over hebt, dan heeft vast iets met Utopia te maken
Heb die aflevering onlangs nog terug gekeken. Toch wel weer leuk om alles jaren na dato allemaal nog eens terug te kijken die afleveringen. Ik ben nu bij aflevering 123 van seizoen 1. Leuk man, Billy en Ruud en de ontluikende liefde tussen Lot en Lau. Feest der herkenning maar ben ook een hoop vergeten.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al de tweede dag was dat, mooi moment.
het waren niet Paul en Hakim die zijn begonnen met die chinese goedkope zooi in zogenaamde webshops verkopen, of die zijn begonnen met de markten .quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar dat was ook inherent aan het start kapitaal wat ze kregen. Toen kregen met name Paul en Hakim dollar tekens op hun voorhoofd en dat was het begin van het einde. Als het startkapitaal veel lager had geweest had dit niet zo snel gebeurd.
Die waren meer van bouwen en de verbouwingen, waaronder een prachtige buitendouche van latten en zeil.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:08 schreef Verida het volgende:
[..]
het waren niet Paul en Hakim die zijn begonnen met die chinese goedkope zooi in zogenaamde webshops verkopen, of die zijn begonnen met de markten .
Ja, die Chineese troep was trouwens veel later toen werd dat ingekocht door Billy en later door die irritante tweeling.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die waren meer van bouwen en de verbouwingen, waaronder een prachtige buitendouche van latten en zeil.
Waar Billy haar eerste poging deed om iemand aan de haak te slaan door met Paul te douchen.
Ja beetje aparte tijd wel. Hoop dat die afleveringen ook meteen op videoland komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:24 schreef D. het volgende:
Ik lees trouwens dat de uitzending iedere dag om 18:20u is
Wat een stomme tijd
Sowieso vast terug te kijken via Ziggoquote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje aparte tijd wel. Hoop dat die afleveringen ook meteen op videoland komen.
Het is vlak na de goed bekeken 6uur journaals van NPO1 en RTL, dus het zal geen toeval zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:24 schreef D. het volgende:
Ik lees trouwens dat de uitzending iedere dag om 18:20u is
Wat een stomme tijd
Als iedereen na het journaal de tv uitzet en aan tafel gaat dus?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is vlak na de goed bekeken 6uur journaals van NPO1 en RTL, dus het zal geen toeval zijn.
Vanaf 5 sep op de bank met bord op de schoot (Hopen ze)quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Als iedereen na het journaal de tv uitzet en aan tafel gaat dus?
Denk dat de streams alleen daar te zien zijn. Via kijk.nl zal de uitzending dan wel terug te kijken zijn, of je moet het opnemen. Dus uitgesteld terug kijken wordt weer belangrijk want je kunt aan je water aan voelen dat je hier geen 200.000 kijkers of meer mee gaat scoren op dit tijdstip. Ik ga het ook niet 'live' kijken en zal het semi live terug kijken op een moment wat beter uit komt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje aparte tijd wel. Hoop dat die afleveringen ook meteen op videoland komen.
Ik in broodje rosbiefquote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:04 schreef D. het volgende:
Hm, nu heb ik trek in een boterham met tonijn
24/7 live streamenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vanaf 5 sep op de bank met bord op de schoot (Hopen ze)
Eerst nog maar eens zien of die afleveringen een beetje de moeite waard zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat de streams alleen daar te zien zijn. Via kijk.nl zal de uitzending dan wel terug te kijken zijn, of je moet het opnemen. Dus uitgesteld terug kijken wordt weer belangrijk want je kunt aan je water aan voelen dat je hier geen 200.000 kijkers of meer mee gaat scoren op dit tijdstip. Ik ga het ook niet 'live' kijken en zal het semi live terug kijken op een moment wat beter uit komt.
En ditquote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:14 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
24/7 live streamenals ik tijd heb, that is
Dat zal wel goed komen. En ik vind het juist mooi bij dit soort TV dat je zowel het 'ruwe materiaal' op streams ziet en in de uitzending de knip en plak versie. Daarom kijk ik altijd beide. Dan zie je op de streams toch iets meer. Dus ik weet niet hoelang de uitzendingen dagelijks duren want het gaat er juist om dat je het verhaal goed kan laten zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens zien of die afleveringen een beetje de moeite waard zijn.
Ik vrees dat ze dit na een tijdje wel gaan doen. Makkelijke manier om zonder af te wachten reuring te brengen en tranen voor de tv-uitzendingen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:28 schreef D. het volgende:
Ik hoop, tegen beter weten in, dat ze het nu echt gaan doen. Geen contact met mensen buiten de bewoners en de crew. Niet mama die komt buurten, je beste vriend die je een hart onder de riem mag steken, geen filmpje dat je achternicht een zoontje heeft gehad, geen fanmail. Niets.
''Henk, je hebt helaas de opdracht verloren, pak je spullen en vertrek''quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar hebben ze een miljoen voor, dus de winnaar zal nooit een miljoen winnen.
Maar geloof mij, als het saai gaat worden passen ze de regels gewoon aan, en dan zie ik wel gasten die gaan komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |