quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:11 schreef Knikkergeitje het volgende:
Ja leuk, ben benieuwd. Eigenlijk geen tijd voor maar ga wel kijken en wellicht COS'en. Benieuwd ook naar de spelregels. Flinke groep, 40 mensen, best veel, gaat waarschijnlijk wel knallen. Nouja, hopen we dan maar op.
Ga je je zelf quoten 🤣quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je je zelf quoten 🤣
Nog even afwachten en dan weten we wie de bewoners zijn.
Uh ja, daarom dus.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:42 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
[..]
Uh ja, daarom dus.
Lachmemaaweeruit
Ik lach je toe 😛quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:42 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
[..]
Uh ja, daarom dus.
Lachmemaaweeruit
Eerste aanschaf uit de huishoudpot/prijzenpot: 40 mobieltjes met databundel.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:35 schreef lonneberga het volgende:
Geen kontakt met de buitenwereld, zal mij benieuwen hoelang dat stand houdt
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 00:05 schreef Viv het volgende:
[..]
Eerste aanschaf uit de huishoudpot/prijzenpot: 40 mobieltjes met databundel.
1 weekquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:35 schreef lonneberga het volgende:
Markten met schuimpjesquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:35 schreef lonneberga het volgende:
Ik vond er geen drol aan als er mensen langskwamen in Utopia.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:29 schreef freaky40 het volgende:
Toch schijnt dat daar allemaal niet te gaan gebeuren als we de beschrijving van het format zo zien. Natuurlijk kan dat bijgeschaafd worden gedurende een jaar, maar verwacht daar niet veel van. Al is het natuurlijk wel leuk om te kijken wat voor gasten langs komen. Dat was in Utopia ook altijd een genot.
Een markt zonder contact met de buitenwereld?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 09:19 schreef spapaars het volgende:
Denk dat ze met innovatieve ideeën komen, b.v een markt, live in de scheepshal en een B&B in de broeikas waar waarschijnlijk toch al niets zal groeien, en dan toch nog z'n nut heeft.
mopquote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond er geen drol aan als er mensen langskwamen in Utopia.
Volgens mij heeft juist dat contact met de buitenwereld het hele Utopia verpest. De lezingen waren misschien nog tot daar aan toe, maar toen er eenmaal LIDL werd georganiseerd en markten en verkoop van goedkope troep uit China, was de lol er wel van af.
Precies hetzelfde zeiden ze vooraf met Utopia.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:23 schreef D. het volgende:
[..]
Een markt zonder contact met de buitenwereld?
Had nooit een probleem met bezoekers, een jaar lang alleen bewoners dreigt zeer saai te worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:28 schreef D. het volgende:
Ik hoop, tegen beter weten in, dat ze het nu echt gaan doen. Geen contact met mensen buiten de bewoners en de crew. Niet mama die komt buurten, je beste vriend die je een hart onder de riem mag steken, geen filmpje dat je achternicht een zoontje heeft gehad, geen fanmail. Niets.
Het probleem daarbij is een beetje dat er gewoon niet zoveel aan is om naar een paar mensen te kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had nooit een probleem met bezoekers, een jaar lang alleen bewoners dreigt zeer saai te worden.
Met BB is 100 dagen daarom al te veel.
Ik moet de eerste BB nog meemaken waarbij er geen enkel 0,0 niks contact is geweest met "buiten". Is het niet met familie (al dan niet aan de telefoon) dan wel input dmv nieuwe bewoners.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had nooit een probleem met bezoekers, een jaar lang alleen bewoners dreigt zeer saai te worden.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies hetzelfde zeiden ze vooraf met Utopia.
Ik heb Utopia niet gezienquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat vervelen, en dat zie ook hier terug met het aantal posten in het begin, en later.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moet de eerste BB nog meemaken waarbij er geen enkel 0,0 niks contact is geweest met "buiten". Is het niet met familie (al dan niet aan de telefoon) dan wel input dmv nieuwe bewoners.
Gewoon de deur dicht pleuren, 1 stem/medewerker die communiceert en verder niks.
Bij buitenlandse BB's kunnen ze dat wel (volgens mij), maar in NL hebben ze het idee dat wij als kijkers zitten te wachten op videoboodschappen van thuis waar bewoners dan een traantje om moeten laten.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moet de eerste BB nog meemaken waarbij er geen enkel 0,0 niks contact is geweest met "buiten". Is het niet met familie (al dan niet aan de telefoon) dan wel input dmv nieuwe bewoners.
Gewoon de deur dicht pleuren, 1 stem/medewerker die communiceert en verder niks.
Gewoon bezoekers, feesten met artiesten zoals ze hadden met o.a Nick & Simon, maar nu de ene week Nick en de andere week Simon.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Ik heb Utopia niet gezien
Bedoel je familie, of 'toeristen' als bezoekers?
Ow, nee, dan haak ik afquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon bezoekers, feesten met artiesten zoals ze hadden met o.a Nick & Simon, maar nu de ene week Nick en de andere week Simon.
Tussendoor is er nog genoeg tijd om elkaar uit de loods te pesten.
Maar dat was ook inherent aan het start kapitaal wat ze kregen. Toen kregen met name Paul en Hakim dollar tekens op hun voorhoofd en dat was het begin van het einde. Als het startkapitaal veel lager had geweest had dit niet zo snel gebeurd.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond er geen drol aan als er mensen langskwamen in Utopia.
Volgens mij heeft juist dat contact met de buitenwereld het hele Utopia verpest. De lezingen waren misschien nog tot daar aan toe, maar toen er eenmaal LIDL werd georganiseerd en markten en verkoop van goedkope troep uit China, was de lol er wel van af.
Met Utopia is altijd de bedoeling geweest dat ze geld zouden verdienen, het startkapitaal was voor de eerste investeringen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar dat was ook inherent aan het start kapitaal wat ze kregen. Toen kregen met name Paul en Hakim dollar tekens op hun voorhoofd en dat was het begin van het einde. Als het startkapitaal veel lager had geweest had dit niet zo snel gebeurd.
Ze moeten nu ook geld verdienen, om van te levenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Utopia is altijd de bedoeling geweest dat ze geld zouden verdienen, het startkapitaal was voor de eerste investeringen.
Nu is het met een miljoen wel anders, dus moeten we afwachten wat er gebeurt.
Daar hebben ze een miljoen voor, dus de winnaar zal nooit een miljoen winnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ze moeten nu ook geld verdienen, om van te leven
Nee, het miljoen is de prijs, daar hoeven ze niet van te leven. Tenzij ze meer willen dan het (verdiende) budget toelaatquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar hebben ze een miljoen voor, dus de winnaar zal nooit een miljoen winnen.
Maar geloof mij, als het saai gaat worden passen ze de regels gewoon aan, en dan zie ik wel gasten die gaan komen.
Ze hopen natuurlijk op onenigheid over de bestedingen, de 1 zal zeggen dat hagelslag voldoet, de ander wil wel eens rosbief op brood.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Ze moeten inderdaad daar ook projecten verzinnen en ze kunnen dacht ik geld verdienen met opdrachten, maar dat is me niet helemaal duidelijk nog en of dat dit alleen om boodschappengeld gaat zoals in BB.
En iemand die per se Red Bull wilquote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hopen natuurlijk op onenigheid over de bestedingen, de 1 zal zeggen dat hagelslag voldoet, de ander wil wel eens rosbief op brood.
Vast! Kijk er al naar uitquote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit gaat voor onrust zorgen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |