Dus ze rijden met niet-gehomologeerde onderdelen?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen de PU, batterij en MGU-K, lees ik. Dus minimaal 15 plekken. De batterij en MGU-K zouden een geupgrade versie zijn, die per 1 september gehomologeerd moet zijn.
Toch zijn circuits als Spa en Monza wel populaire keuzes voor het nemen van gridpenalties.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max gaat nog geen straf pakken denk ik hoor, die gaat lekker uitlopen, druk opvoeren. Straf komt nog wel een keer.
Dat is wel weer waar ja, en als ze denken dat het nodig is zouden ze het best kunnen doen. Denk zelf pas in Monza.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toch zijn circuits als Spa en Monza wel populaire keuzes voor het nemen van gridpenalties.
Huhwat? Monza? Van alle banen op de kalender zijn alleen de echte stratencircuits een slechtere plekquote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toch zijn circuits als Spa en Monza wel populaire keuzes voor het nemen van gridpenalties.
Onderdelen van vorig jaar. Ze mogen dit jaar maar 1 update per onderdeel doorvoeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus ze rijden met niet-gehomologeerde onderdelen?
Voor Ferrari is Monza dan weer geen populair circuit om gridpenalties te pakken.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja maar Ferrari kan dat niet op Monza en Red Bull welquote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
ergens in de laatste 4 races als max al kampioen is ?!quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
En dan wint Mercedes en gaan alle Britten uit hun dak
Max gaat nog geen straf pakken denk ik hoor, die gaat lekker uitlopen, druk opvoeren. Straf komt nog wel een keer.
In Abu Dhabi, achteraan beginnen, en dan de race gewoon winnenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ergens in de laatste 4 races als max al kampioen is ?!
https://www.autobild.de/artikel/formel-1-audi-21808811.htmlquote:Am frühen Vormittag ist eine Pressekonferenz unter anderem mit FIA-Präsident Mohammed Ben Sulayem, Formel-1-Boss Stefano Domenicali und Audi-Vorstand Markus Duesmann geplant.
Kan beter in het algemene topicquote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:07 schreef Starflyer het volgende:
Morgenmiddag zou de toetreding van Audi bekend gemaakt worden.
[..]
https://www.autobild.de/artikel/formel-1-audi-21808811.html
15pk extra hoorde ikquote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc schijnt met een compleet nieuwe motor en alles erop en eraan te rijden dit weekend, dus achteraan starten.
Tot zo ver de hoop op een knotsgekke potentieel laatste editie van Spa.
Max 4e en Leclerc valt (weer een) uit? Teken ik voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:54 schreef Evenstar het volgende:
Perez tikt Lewis van de baan, Sainz wint, Russell tweede, Alonso op podium.
Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:54 schreef Evenstar het volgende:
Perez tikt Lewis van de baan, Sainz wint, Russell tweede, Alonso op podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |