wil jij aub deze cultheld niet vergelijk met dat uitschot van aan vogeltjesdans?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:20 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Vogeltjesdans (colorized)
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
wil jij aub deze cultheld niet vergelijk met dat uitschot van aan vogeltjesdans?
Vogeltjesdans was ook een cultheld.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
wil jij aub deze cultheld niet vergelijk met dat uitschot van aan vogeltjesdans?
En de ondergang van FOK! werd ingezet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vogeltjesdans was ook een cultheld.
Totdat we het wel leuk genoeg vonden geweest. En vd ook een wappie werd
Heb hier nog niemand met een laag voorhoofd gezien.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik sta zo buiten het pand 'hee jij daar kom vechten kom vechten dan hee nerd jij bent zeker fokmod kom vechten met je laag voorhoofd hey kom vechten'
Kuttopic? Kom vechten dan nerds
Klacht: zie tt
Ik denk dat mijn postgedrag eerder het gevolg was van fok dan andersomquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de ondergang van FOK! werd ingezet.
Als je FOK! al niet goed spelt.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn postgedrag eerder het gevolg was van fok dan andersom
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je FOK! al niet goed spelt.
Weinig te redden.
Het is fok (anders was het wel FOK!.nlquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weinig te redden.
In de hoek gedreven. En dan met een internetplaatje komen.quote:
Noem me geen anders.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Het is fok (anders was het wel FOK!.nl
Noem me geen meer, Anders :pquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem me geen anders.
Geen idee meer in welk FOK!-topic ik ben.
Het oude Ajax-stadion tegen de Arenaquote:
Geen pikhouweel gebruikenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:55 schreef damsco het volgende:
Ik heb ooit eens gevochten met mijn buurjongetje van 11. Ging er hard aan toe, uiteindelijk met schep een flinke klap verkocht en zijn voortand eruit geslagen.
Daarna overigens moeten verhuizen. Ik was 32.
Denken dat ik me ooit in die pauper buurt waar TS woont ga komenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:45 schreef Cockwhale het volgende:
Vraag maar @:DerRabbit, met de combinatie 'onzeker zijn' en de anabolen die hij slikt wil ie niets anders dan vechten.
details Meneer Tong80 of tongquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weinig te redden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |