Wij hebben toevallig een vergelijkbare situatie. Toen we on dit huis kwamen wonen hadden alle keukenkastjes een kinderstoel behalve 1. Dat is dus het speelkasteel van de peuter en (nu) dreumes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:21 schreef Bienelientjee het volgende:
@:Komkommerschijfje Ideetje dat voor ons goed hielp. Wij deden op alle keuken kastjes een slot, behalve 1. En dan zeggen, dat is J's keukenkastje. En daar deed ik dan geen speelgoed in, maar wel allerlei echt keuken spul waar J veilig mee kon spelen!
Lepels, bakjes/tupperware, bekertjes, muffin vorm, aardappel stamper, opscheplepels of spatels enzo, goedkoopste doosje theezakjes, dat soort dingen. En om de paar weken dan leeghalen en nieuw spul erin doen!En daar kon hij dan zelfstandig helemaal mee los gaan!
Hoeft niet hoor altijd zo te gaan hoor! De onze (16 maanden) slaapt al maanden door van ongeveer 20.00 tot 05.30/06.30, gewoon in z'n eigen bed. We hoeven er 'squote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:10 schreef LauriLynne het volgende:
Phoe over een week mag ik hier legaal meeschrijven, maar als ik jullie verhalen over slapende dreumessen lees geloof ik dat ik liever heb dat de mijne baby blijft 🫣.
Ieder kind is anders natuurlijk. Maar zodra ze snappen dat ze kunnen kletsen en meer bewegen en springen en alles en hun eigen willetje sterker wordt....!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:10 schreef LauriLynne het volgende:
Phoe over een week mag ik hier legaal meeschrijven, maar als ik jullie verhalen over slapende dreumessen lees geloof ik dat ik liever heb dat de mijne baby blijft 🫣.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi, ik heb een dreumes!Ik quote ‘m nog even vanwege die fantastische knieënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weigerde een dutje te doen en om 16.00 al huilend zijn vosje en speen halen en hij wou nu ECHT ECHT slaapje doen. Kreeg hij een powernap van 30 minuten. Want het was veel te laat. Dus hopelijk slaapt hij goed vannacht!![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Vandaag zo veel plezier gehad bij de Pumpkin Farm!![]()
Er was een halloween maïs doolhof, met halloween versieringen. Hij zag waar zijn sweetcorn vandaan kwam en dat vond hij prachtig natuurlijk, zijn favoriete groente, corn on the cob! En er waren ZOVEEEEL pompoenen! En natuurlijk een ijsje achteraf!!
Wat een knap kind is het tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat een knap kind is het toch
Er was een halloween maïs doolhof, met halloween versieringen. Hij zag waar zijn sweetcorn vandaan kwam en dat vond hij prachtig natuurlijk, zijn favoriete groente, corn on the cob! En er waren ZOVEEEEL pompoenen! En natuurlijk een ijsje achteraf!!
Dit lijkt me zo ontzettend leuk. Is niet bij ons in de buurt, of ik kan niet zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weigerde een dutje te doen en om 16.00 al huilend zijn vosje en speen halen en hij wou nu ECHT ECHT slaapje doen. Kreeg hij een powernap van 30 minuten. Want het was veel te laat. Dus hopelijk slaapt hij goed vannacht!![]()
Ik heb het idee dat de slechte slapers vooral de dreumessen zijn die nog borstvoeding krijgen, ik zie dus ook wel dit verband. Uiteraard zullen daar ook weer allemaal uitzonderingen zijn maar ik vond het wel opvallendquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:38 schreef LauriLynne het volgende:
Sinds ik gestopt ben met de borstvoeding is ze door gaan slapen tot nu toe. Het kunnen gaan staan geeft iets meer uitdaging bij het in slaap vallen, maar gelukkig niet meer dan dat. Ik mag zeker niet klagen.
Petje af voor moeders die nog 3x per nacht wakker zijn!
Oooh wat is het toch een leukerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weigerde een dutje te doen en om 16.00 al huilend zijn vosje en speen halen en hij wou nu ECHT ECHT slaapje doen. Kreeg hij een powernap van 30 minuten. Want het was veel te laat. Dus hopelijk slaapt hij goed vannacht!![]()
![]()
Wij wonen nu op een steenworp van een bospad, Aapie vindt het fantastisch! Zal morgen wat foto’s posten.
Hij noemt zichzelf trouwens appeltaart (Abeltje)![]()
![]()
Gefeliciteerd met je dreumes Lily!!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Oorzaak en gevolg is dan natuurlijk niet te bepalen. Mijn slechte slaper krijgt nog bv, vooral omdat ik dan 's nachts met 5 minuten voeden weer klaar ben. Dus misschien krijgt hij bv omdat hij slecht slaapt ipv slaapt hij slecht omdat hij bv krijgt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de slechte slapers vooral de dreumessen zijn die nog borstvoeding krijgen, ik zie dus ook wel dit verband. Uiteraard zullen daar ook weer allemaal uitzonderingen zijn maar ik vond het wel opvallend
[..]
Oooh wat is het toch een leukerd![]()
Wij wonen nu op een steenworp van een bospad, Aapie vindt het fantastisch! Zal morgen wat foto’s posten.
Hij noemt zichzelf trouwens appeltaart (Abeltje)![]()
![]()
Gefeliciteerd met je dreumes Lily!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |