SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door PausNicolaas op 24-08-2022 02:39:33 ]'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Jaloers en zuur inderdaad. We waren ooit allemaal zo'n vrolijke, idealistische brugpieper vol leven. Niks mis mee.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 02:34 schreef PausNicolaas het volgende:
Echt het is weer de tijd van het jaar waarin de stad weer vol loopt met al die blije koppen. Blije kutkoppen, welteverstaan, want het gaat anno 2022 helemaal nergens meer over
Daar dartelen ze vrolijk van het station met hun bruggertasjes richting het centrum, doen alsof het de tijd van hun leven is. In principe hebben ze daar ook wel gelijk in... Daar ze zich niet in gaan schrijven bij één of andere knorrenclub en dan een beetje promi lopen doen![]()
![]()
![]()
Prima als je bij de plaatselijke waterpoloclub tussen de walvisjes (=dikke wijven) wil zwemmen, maar hou alsjeblieft je zwem-mutsje op en hou dan ook gelijk je eigen muts (en géén: "ik ben ook actief zit ook bij een vereniging"; die er notabene amper 1 borrel per maand uit kan persen)
En bakken kunnen vouwen? Ho maar![]()
![]()
![]()
Stelletje paupers
BTW: promi doen bij je natuurkunde studievereniging is al helemaal mokerpauper, jezus ouwe lopen daar 3 chicks rond ofzo?Wat is 'promi' doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het even in normaal Nederlands?'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
cool doenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:43 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Wat is 'promi' doen.
Kan het even in normaal Nederlands?
Weet niet of jij een academische mastertitel mag dragen maar ik wel.quote:
Dat stelt tegenwoordig ook niet zoveel meer voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Weet niet of jij een academische mastertitel mag dragen maar ik wel.
Dus je bent afgestudeerd en bralt nog steeds over de 'soos'?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Mijn vriendin draagt wel academische mastertieten. Want gevormd in een academisch ziekenhuisquote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heb je zoveel moeite met het concept 'mensen'?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
TS klinkt als een gefrustreerd mbo scholiertje dat net zijn diploma met de grootste moeite heeft gehaald en er niet tegen kan dat mensen met wel een fatsoenlijk stel hersenen door de uni heen wandelt en daarbij 5 dagen in de week keihard kan feesten, zuipen, neuken en brallen.
Echte klacht in dit topic: TS is iemand die knorren stom vind omdat zelfs knorren boven hem staan
Als je mijn posts eens met een nuchtere blik zou bekijken zou je juist tot de conclusie komen dat ik geen enkel probleem met mensen heb. Enkel met mensen die hun eigen onkunde projecteren op andere succesvolle mensenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb je zoveel moeite met het concept 'mensen'?
En waarom heb jij daar last van?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je mijn posts eens met een nuchtere blik zou bekijken zou je juist tot de conclusie komen dat ik geen enkel probleem met mensen heb. Enkel met mensen die hun eigen onkunde projecteren op andere succesvolle mensen
Ligt er aan welke universiteit en welke studie. Maar zo zonder details inderdaad tamelijk betekenisloos.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:31 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat stelt tegenwoordig ook niet zoveel meer voor.
Want zodra die bekend worden jij weer volkomen Chriet Titulaer kunt gaan op andermans ervaring bedoel je?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:32 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ligt er aan welke universiteit en welke studie. Maar zo zonder details inderdaad tamelijk betekenisloos.
Nee hoor. Maar ik vind een algemeen statement dat alle universitaire opleidingen waardeloos zijn onterecht. Natuurlijk zijn er heel wat studies waarvan je je kan afvragen welk niveau ze hebben of hoe nuttig ze zijn voor de samenleving. Maar daar staan minstens zoveel studies tegenover die nog net zo ingewikkeld en nog net zo nuttig zijn als vroeger.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want zodra die bekend worden jij weer volkomen Chriet Titulaer kunt gaan op andermans ervaring bedoel je?
Borstenvergroting in een academisch ziekenhuis?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn vriendin draagt wel academische mastertieten. Want gevormd in een academisch ziekenhuis
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 02:34 schreef PausNicolaas het volgende:
Echt het is weer de tijd van het jaar waarin de stad weer vol loopt met al die blije koppen. Blije kutkoppen, welteverstaan, want het gaat anno 2022 helemaal nergens meer over
Daar dartelen ze vrolijk van het station met hun bruggertasjes richting het centrum, doen alsof het de tijd van hun leven is. In principe hebben ze daar ook wel gelijk in... Daar ze zich niet in gaan schrijven bij één of andere knorrenclub en dan een beetje promi lopen doen![]()
![]()
![]()
Prima als je bij de plaatselijke waterpoloclub tussen de walvisjes (=dikke wijven) wil zwemmen, maar hou alsjeblieft je zwem-mutsje op en hou dan ook gelijk je eigen muts (en géén: "ik ben ook actief zit ook bij een vereniging"; die er notabene amper 1 borrel per maand uit kan persen)
En bakken kunnen vouwen? Ho maar![]()
![]()
![]()
Stelletje paupers
BTW: promi doen bij je natuurkunde studievereniging is al helemaal mokerpauper, jezus ouwe lopen daar 3 chicks rond ofzo?Bij de lessen (Kwantum)Mechanica was er ook zo een joch dat in een studentenvereniging/studievereniging zat. Hij was continu te laat en ging maar klagen dat hij opeens voor Natuurkunde zulke lage cijfers haalde t.o.v. de tijd op de middelbare school.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |