Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 07:51 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ben jij nou een kosmopoliet?
Kijk, heb je weer wat geleerd, en dat nog voor 9 uur 's morgensquote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja.
Net even op Google gekeken. Is racistische scheldnaam op het internet om mensen uit India aan te duiden.
Dat soort woorden hoef ik niet in mijn woordenschat.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:15 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Kijk, heb je weer wat geleerd, en dat nog voor 9 uur 's morgens
Als je je vijand niet kent kan je er ook niet vechten he.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat soort woorden hoef ik niet in mijn woordenschat.
Mensen uit India zijn niet mijn vijand. We zijn allemaal wereldburgers, en delen allemaal dezelfde planeet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:27 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Als je je vijand niet kent kan je er ook niet vechten he.
Dat bedoelde ik dan ook niet, tjapquote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Mensen uit India zijn niet mijn vijand. We zijn allemaal wereldburgers, en delen allemaal dezelfde planeet.
Dan had jij jezelf in eerste instantie duidelijker moeten uitdrukken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:42 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dan ook niet, tjap_______________
Ik bedoelde de mensen die de naam Pajeet als sheldwoord gebruiken_____________
Man man man man man man MAN MAN MAN MAN man man man
Ja is goed met je godnonde.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 08:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Dan had jij jezelf in eerste instantie duidelijker moeten uitdrukken.
[ afbeelding ]
Wat dee die? Wat dee die? Wat dee die?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |