abonnement Unibet Coolblue
pi_205727153
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 22:32 schreef tja77 het volgende:

[..]
Als je niets laat merken bestaat de kans dat de ander haar interesse in jou verliest en zich gaat focussen op de andere kandidaat. De heren hebben concurrentie, Denise alleen haar hondje.
Franse Hans is een klaphark, kan geen keuzes maken en weet niet wat ie wilt. Petra vind ik ook 3 keer niks, elke keer roepen dat Hans die andere dame weg gaat sturen, vervolgens blijft zij als enige over en het eerste wat ze zegt is, “goh, voelt toch wel raar”
Ja dit wilde je toch? 8)7
“Het is veel beter als Hans dit en dat niet hoeft te doen!” :D Nou idd, ze ging weg dus missie geslaagd.

Aparte vrouw.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205727164
Als je iemand niet durft te leren kennen met zowel gevoelens als kans op afwijzing, dan ben je er niet klaar voor of heb je teveel pijn in je rugzak.
Daten is niet zwart-wit en kan alle kanten opgaan. En een tv programma waarin je concurrentie met diverse mannen hebt, misschien beseft Denise achteraf dat dat niet zo leuk is. Voor haar was het lekker bepalen en doen. Hoe de wind maar waaide…
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205727168
quote:
Franse Hans is een klaphark, kan geen keuzes maken en weet niet wat ie wilt
Echt een beetje een vrijbuiter, die volgens mij niet zo gewend is aan (vrouwelijke) aandacht. Ik zie nog steeds geen romantiek tussen hem en Petra opbloeien. Dat blijft bij platonische vriendschap.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 22:38:23 #204
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205727180
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 22:36 schreef jaha het volgende:

[..]
Echt een beetje een vrijbuiter, die volgens mij niet zo gewend is aan (vrouwelijke) aandacht. Ik zie nog steeds geen romantiek tussen hem en Petra opbloeien. Dat blijft bij platonische vriendschap.
Ik zie hem sowieso echt geen relatie hebben (en houden), lekker optreden met z’n bandje en groupies bezwangeren is meer zijn ding.
pi_205727189
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als je niet iemand durft te leren kennen met zowel gevoelens als kans op afwijzing, dan ben je er niet klaar voor of heb je teveel pijn in je rugzak.
Daten is niet zwart-wit en kan alle kanten opgaan. En een tv programma waarin je concurrentie met diverse mannen hebt, misschien beseft Denise achteraf dat dat niet zo leuk is.
Er is natuurlijk ook zoiets als een programmaconcept. Ik heb wel het idee dat de deelnemers en kandidaten wat beter beslagen ten ijs komen dan vorig jaar. Merkwaardige is wel dat de persoon waar ik het minst van verwacht had: Richard wel het eerst echt liefde leek te vinden.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 22:42:19 #206
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205727213
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 22:38 schreef jaha het volgende:

[..]
Er is natuurlijk ook zoiets als een programmaconcept. Ik heb wel het idee dat de deelnemers en kandidaten wat beter beslagen ten ijs komen dan vorig jaar. Merkwaardige is wel dat de persoon waar ik het minst van verwacht had: Richard wel het eerst echt liefde leek te vinden.
Richard is een man die weet wat hij wil en nog veel beter weet wat hij juist niet wil. Hij is gewoon duidelijk en zegt wat hij denkt en voelt.
Veel vrouwen kunnen daar niet mee omgaan (vinden het lomp en confronterend, en kunnen er onzeker van worden), maar je hebt als vrouw wel het voordeel dat je weet wat je krijgt.
pi_205727251
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 22:42 schreef tja77 het volgende:

[..]
Richard is een man die weet wat hij wil en nog veel beter weet wat hij juist niet wil. Hij is gewoon duidelijk en zegt wat hij denkt en voelt.
Veel vrouwen kunnen daar niet mee omgaan (vinden het lomp en confronterend, en kunnen er onzeker van worden), maar je hebt als vrouw wel het voordeel dat je weet wat je krijgt.
Grote bek klein hartje. Idd duidelijk.

Zou er verder hartelijk voor bedanken. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205727256
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 22:38 schreef jaha het volgende:

[..]
Er is natuurlijk ook zoiets als een programmaconcept. Ik heb wel het idee dat de deelnemers en kandidaten wat beter beslagen ten ijs komen dan vorig jaar. Merkwaardige is wel dat de persoon waar ik het minst van verwacht had: Richard wel het eerst echt liefde leek te vinden.
De helft komt uit een castingbureau met veel ervaring dus dat beslagen stuk gaat dan snel ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205727402
Denise is wel een sneu figuur hoor, ik mocht Dave in het begin ook niet echt, maar hij is wel oprecht en zij is totaal niet open naar die mannen geweest, voor de camera zegt ze dat ze steeds meer begon te voelen, maar er kwam naar de heren zelf niet heel veel uit, geen normaal gesprek.
Misschien moet ze even er tussenuit en naar Oostenrijk gaan naar Astrid, kunnen ze samen hun rugzakjes opentrekken.


Martijn, pfff die heeft denk ik echt nog nooit een vriendin gehad..
En dat gesprek van gisteren dat hij daar zit met zijn ouders op het terras te lunchen met Fenna erbij en dat hij dan iets in de trant zegt van, dat hoeft dan in vervolg ook niet meer met z'n drieën, maar gezellig met zijn vieren.
Ik zou heel hard wegrennen dan. Waarom altijd die ouders er bij? Ja moederskind, ik denk dat hij heel beschermd ook is opgevoed.

En daarom zich nu zo gedraagt als een 11 jarige, ook naar Fenna toe.
India, ga er na toe!
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 23:11:13 #210
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_205727412
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 22:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Als je niet weet wat je voelt, is het des te belangrijker om niet de indruk te laten ontstaan dat je iets voelt. Verder ben ik het met je eens: natuurlijk zijn ze nog aan het uitvinden of ze elkaar leuk vinden! Ik vond Anne Marie ook te hard voor Hans, in ieder geval voor wat betreft zijn beeld van de rol van zijn toekomstige partner. In mijn optiek gaf hij een uitstekend antwoord.

Een leuke man vind ik Franse Hans. Ik hoop dat hij O+ Petra O+ op waarde weet te schatten.
Waarom in godsnaam :D Ik vind het een opschepperig mannetje, die denkt dat hij gods gift to women is :X
Hij deed ook niet heel veel moeite om 1 op 1 te gaan met de dames..
pi_205727497
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 23:11 schreef Sestra666 het volgende:

[..]
Waarom in godsnaam :D Ik vind het een opschepperig mannetje, die denkt dat hij gods gift to women is :X
Hij deed ook niet heel veel moeite om 1 op 1 te gaan met de dames..
Vind ik ook, hij doet alsof ie zo'n adonis is dat elke vrouw ouder dan 20 in zijn huis een teveel is. Een hork van een vent, laat hem lekker met zijn paarden knuffelen en af en toe betaald een leuke dame in huis halen. Duidelijk niet op uit om een partner in huis te halen.
  Vis een optie? dinsdag 23 augustus 2022 @ 23:36:15 #212
70532 loveli
N
pi_205727527
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 22:38 schreef jaha het volgende:

[..]
Er is natuurlijk ook zoiets als een programmaconcept. Ik heb wel het idee dat de deelnemers en kandidaten wat beter beslagen ten ijs komen dan vorig jaar. Merkwaardige is wel dat de persoon waar ik het minst van verwacht had: Richard wel het eerst echt liefde leek te vinden.
Ben benieuwd hoe de regie heeft zitten stoken bij Dave. Zo moeilijk is het niet om hem te manipuleren om het zo lang mogelijk te rekken.

Vorig seizoen voelde "eerlijker", meer oprechtere lompigheid en ongemak. Minder gestook. Vorig jaar had je denk ik geen volledig Martijn kumbaya familiefeest kampvuur gehad.

En Richard is denk ik wat minder gecompliceerd dan bv Hans.fr.
crap in = crap out
pi_205727537
Bij Ted heb ik hetzelfde idee, die hoeft geen vent in haar onderneming, tenzij ook financieel waardevol. Ben had duidelijk de middelen om haar financieel te ondersteunen, maar dan moet ze consessies doen en daar heeft ze geen zin in, want niet ons soort mensen, dus liever vrienden blijven, haha. Tjerk viel door de mand, bleek financieel toch niet zo'n wereldburger.
pi_205727597
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 22:25 schreef tja77 het volgende:

Respect voor Dave, als hij nep of niet oprecht zou zijn geweest had hij gewoon weg kunnen lopen en een grote bek op kunnen zetten. Maar hij bleef rustig ondanks de verwijten die hij naar z’n hoofd kreeg geslingerd.
Eens.
Ik begrijp ook zoals hij vertelde verwacht te hebben allerlei gevoelens te krijgen als ik wil meer na haar gekust te hebben, maar dat bleef uit, misschien verwarde hem dat ook.

Dan kunnen ze zgn samen zo lachen, en flirten en goede gesprekken hebben, zichzelf zijn (..) maar wanneer het voelt of je je moeder kust houdt het op. Gevoel laat zich in dat opzicht niet dwingen.

Overigens heb ik altijd het idee gehad dat Dave meer van de mannen was, en eigenlijk denk ik dat nog steeds.

[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 23-08-2022 23:59:33 ]
pi_205727612
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 22:27 schreef Claudia_x het volgende:

Een leuke man vind ik Franse Hans. Ik hoop dat hij O+ Petra O+ op waarde weet te schatten.
Oh wow, wat zijn we het vaak oneens. Qua uiterlijk vind ik het een knappe man, ook hoe hij op zijn paard zit enzo.

Maar dat kokette rondlopen erger ik me dermate aan dat ik hem walgelijk vind inmiddels, die stemmetjes dat lachje, dat zgn spannend doen, vreselijk!

Initieel niets van dit alles, toen was hij authentiek, nu speelt hij een lollig kereltje, bah!
pi_205727724
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 23:56 schreef Za het volgende:

[..]
Oh wow, wat zijn we het vaak oneens. Qua uiterlijk vind ik het een knappe man, ook hoe hij op zijn paard zit enzo.

Maar dat kokette rondlopen erger ik me dermate aan dat ik hem walgelijk vind inmiddels, die stemmetjes dat lachje, dat zgn spannend doen, vreselijk!

Initieel niets van dit alles, toen was hij authentiek, nu speelt hij een lollig kereltje, bah!
Dit. Net een karikatuur.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205727881
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 22:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nou, het heeft er alle schijn van dat hij haar wel degelijk aan het lijntje heeft gehouden: wel positieve signalen afgeven, geen twijfel tonen. Da's niet handig. Ik snap de reactie van Denise wel. Ik had met beiden te doen, Denise omdat ze zich zo overrompeld voelde en daarna Dave omdat hij niet fijn afscheid kon nemen. Jammer dat het zo ging.
Nou hij liet toch duidelijk op de stranddate merken en gaf dat ook aan dat hij er nog niet over uit was of hij gevoelens voor haar had toen Denise hem dat rechtuit vroeg.
pi_205728077
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 23:36 schreef loveli het volgende:

[..]
Ben benieuwd hoe de regie heeft zitten stoken bij Dave. Zo moeilijk is het niet om hem te manipuleren om het zo lang mogelijk te rekken.

Vorig seizoen voelde "eerlijker", meer oprechtere lompigheid en ongemak. Minder gestook. Vorig jaar had je denk ik geen volledig Martijn kumbaya familiefeest kampvuur gehad.

En Richard is denk ik wat minder gecompliceerd dan bv Hans.fr.
Ik weet niet of het stoken is; maar eigenlijk denk ik vooral dat vanwege het wegvallen van Art er gewoon een 'gat' is ontstaan in de uitzendingen en ze daarom nodeloos dingen rekken. Wellicht komt daar ook het idee van de 6e vrouw voor Martijn vandaan. Dat is natuurlijk echt heel dom; want zelfs een kleuter kon zien dat de komst van haar voor niemand een verrijking zou vormen (en dat terwijl iedereen maar 5 kandidaten zou krijgen). Maar je hebt wel weer 10 minuten 'drama' om uit te zenden.

Bij Dave denk ik hetzelfde. Het afscheid kon ook gewoon in een kwartier, het zou sowieso pijnlijk geworden zijn voor Denise. Maar haar boosheid en teleurstelling moest wel even flink in beeld gebracht worden.
pi_205728181
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 22:42 schreef tja77 het volgende:

[..]
Richard is een man die weet wat hij wil en nog veel beter weet wat hij juist niet wil. Hij is gewoon duidelijk en zegt wat hij denkt en voelt.
Veel vrouwen kunnen daar niet mee omgaan (vinden het lomp en confronterend, en kunnen er onzeker van worden), maar je hebt als vrouw wel het voordeel dat je weet wat je krijgt.
Vind Richard juist een van de minst directe en meest achterbakse deelnemers. Alleen als het hem uit komt is hij direct op een overdreven lompe manier.

Maar voor dat punt zijn er achter je rug om al tig messen in je rug gestoken.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 24 augustus 2022 @ 08:11:35 #220
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205728299
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 07:40 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Vind Richard juist een van de minst directe en meest achterbakse deelnemers. Alleen als het hem uit komt is hij direct op een overdreven lompe manier.

Maar voor dat punt zijn er achter je rug om al tig messen in je rug gestoken.
We hebben het alletwee over dezelfde persoon?
Als er 1 kandidaat is die van begin af aan duidelijk is wat hij van de ander vindt, dan is het Richard. Lomp ja, maar achterbaks? Hij heeft overduidelijk geen zin in spelletjes en wil duidelijkheid, geen idee waarom jij van mening bent dat hij achterbaks is?
Heb je een voorbeeld voor me, ik heb namelijk niet alle afleveringen gezien dus misschien vergis ik me.
pi_205728334
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 23:11 schreef Sestra666 het volgende:

[..]
Waarom in godsnaam :D Ik vind het een opschepperig mannetje, die denkt dat hij gods gift to women is :X
Hij deed ook niet heel veel moeite om 1 op 1 te gaan met de dames..
Ik vind het een slimme, interessante, grappige kerel en benijd dat hij doet wat hij wil. Het is ook een man die niet goed met vrouwen om kan gaan, waarschijnlijk omdat hij al lange tijd alleen woont en vooral met andere mannen omgaat. Maar hij heeft er de afgelopen tijd echt iets van gemaakt. De uitstapjes waren leu[k ken en hij was een prima gastheer. Aan z'n nukken moet je niks willen doen. De juiste vrouw kan dat.

De paarden helpen ook.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 23:56 schreef Za het volgende:

[..]
Oh wow, wat zijn we het vaak oneens. Qua uiterlijk vind ik het een knappe man, ook hoe hij op zijn paard zit enzo.

Maar dat kokette rondlopen erger ik me dermate aan dat ik hem walgelijk vind inmiddels, die stemmetjes dat lachje, dat zgn spannend doen, vreselijk!

Initieel niets van dit alles, toen was hij authentiek, nu speelt hij een lollig kereltje, bah!
Ik heb uiterlijk dan weer niet zoveel met hem. Bovendien is hij voor mij te oud. :Y) Ik houd wel van z'n spielerei.

[ Bericht 28% gewijzigd door Claudia_x op 24-08-2022 08:28:55 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205728349
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 07:40 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Vind Richard juist een van de minst directe en meest achterbakse deelnemers. Alleen als het hem uit komt is hij direct op een overdreven lompe manier.

Maar voor dat punt zijn er achter je rug om al tig messen in je rug gestoken.
So true. Ik vind het ook een schijnheilige kerel met een compleet gebrek aan emotieregulatie en intelligentie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 08:26:56 #223
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_205728370
Jacob Albufeira en Richard hadden zes maanden contact, maar Jacob wil niets meer te maken hebben met Richard.
pi_205728374
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 08:11 schreef tja77 het volgende:

[..]
We hebben het alletwee over dezelfde persoon?
Als er 1 kandidaat is die van begin af aan duidelijk is wat hij van de ander vindt, dan is het Richard. Lomp ja, maar achterbaks? Hij heeft overduidelijk geen zin in spelletjes en wil duidelijkheid, geen idee waarom jij van mening bent dat hij achterbaks is?
Heb je een voorbeeld voor me, ik heb namelijk niet alle afleveringen gezien dus misschien vergis ik me.
Al die keren dat hij achter mensen hun rug om negatief over ze praatte gemist? Ik vind dat achterbaks.

Vraag me ook af waar jij die duidelijkheid op baseert. Hersendiarree de vrije loop laten maakt zaken er niet per se duidelijker op. De dames bij Richard die na Simone kwamen belanden in een soort limbo zonder duidelijkheid. Op de figuranten na trokken ze ook zelf hun conclusie dat ze geen oprechte kans meer kregen en/of wisten al heel snel dat ze hem niet leuk vonden.

Hoe Martijn heeft gehandeld richting Linda, ondanks dat hij zichzelf daarmee misschien in de vingers snijdt richting Fenna, maar het gewoon niet fair vond als hij iemand geen kans meer kon geven, dát is direct en oprecht. Zo duidelijk hebben de dames van Richard nooit gekregen.
Vind Martijn verder vaak een vaatdoek, maar aangezien de laatste dame van de productie per se moest komen en hij daar niks aan kon doen was dit de eerlijkste oplossing.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 22:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Als je niet weet wat je voelt, is het des te belangrijker om niet de indruk te laten ontstaan dat je iets voelt.
Dat zou voor mij echt niet werken, want heb het nodig om gewoon positief te handelen om mijn gevoelens te ontdekken en ook de kans te geven gevoelens te laten groeien. Als ik op de koelkasttour moet gaan totdat ik zeker weet of ik met iemand ook een relatie zou willen bloed mijn liefdesleven gewoon dood.

Juist je allebei gewoon kwetsbaar opstellen is voor mij de basis van waaruit iets kan groeien.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205728394
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 08:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jacob Albufeira en Richard hadden zes maanden contact, maar Jacob wil niets meer te maken hebben met Richard.
Ik weet alleen niet of dat iets over Richard zegt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')